kodeiinipaskan "maustaminen"

Joo… tuli huvin vuoks tehtyä tommonen 360mg kodeiinilitku. Maistuu niin saatanan pahalta, että menee kyl vessanpöntöstä alas jos tohon ei keksi jtn keinoo mil ton sais maistuu paremmalt
:laughing:

Ja en jaksa sitä rueta kidemuotoon hommaamaan (vaikka pikkuhomma onkin)

Eipä näy maku 5 vuodessa juurikaan muuttuneen :imp:

Ideoita? :unamused: Luulis ton 0 tolel jtn sanovan, pitkäst aikaa aatteja, nii aattelin ett tää ois hyvä reseptorien
aktivointi-iltama huomista ajatellen

Ja onko btw kokemusta siitä, miten paljon kitkerämpää on esim suhteessa 50ml 360mg sotku, kuin
vaikkapa 240mg sotku? Itellä hemmetin kauan ku viimeks näitä tehtaillu, aina on ollu muistaakseni
vähintää 300mg kodee… hmm

Hyi saatana! Osa meni raaka, osa fantan sekaa… nyt saatu kaikki alas :laughing:
Kylhän toi jo nyt rupee pikkusen lämmittää… On tuo juominen vaa niin vitun hirvee prosessi,
ettei kyl kehtaa kovin usein harrastaa :laughing:

Ens kerral vois koittaa semmosen tosi vahvan makusen sitruunamehun kanssa kiskoo…

Mä otin ennen nuo aina niin, et eka shottina nopeest alas ja vieressä lasi jotain kokist tai greippi-limsaa joka nopeest perää… Eipä se ylös noussu. Mut ayhuascha oli aivan järkytys maultaan. Must kodeiini on paremman makuista ku Dexmi… :unamused: Sitruunamehu (raaka) peittää aika hyvin makua, mut ei täysin…

Ei sitä tarvii maustaa,senkun ykkösellä kunnon huikkia,ja sen jälkeen tavallista vettä päälle,peittää maun nopeasti.

Puoli litraa vettä on jo aivan liikaa, desi tai kaksi riittää aivan mainiosti. Ja vaikka tuo onkin maultaan pahempaa kuin mikään maistamani, niin ei se tuolla vesimäärällä juurikaan tunnu.

kodeiinipaskan “maustaminen”, mitä helvettiä se oikein on? :laughing:

Ei mistään ohjeista sen enempää, mutta itse kyllä selviän jopa 300mg kodeiini määrien kanssa ~ lasillisella kylmää vettä. Onhan se lopputulos kieltämättä melko kitkerää. Mutta silti vedän sen litkun aina ykkösellä alas. Sitten suorituksen jälkeen vaan jotain hyvää perään, esim. karkkia ja tai limua niin aika äkkiä se kitkeryys häviää… :wink:

Kovat tyypit vetää pohjanmaan kautta. Tämmöset nössöt kuin minä sekoittaa sen mustikkakeittoon. ^^

Kuinka hyvin tuo mustikkakeitto sitten peittää sitä koden kitkeryyttä? Kun olenhan minäkin joskus joihinkin limuihin/mehuihin sitä koittanut miksata, mutta eipä ne sitä kitkeryyttä juurikaan peittäneet. Mainittakoon kuitenkin, että sitruunalimsa oli paras kokeilemani lantrinki tuolle kodeiinivedelle…

Jokatapauksessa niin kehnoja miksereitä noi limut+mehut loppupeleissä ,on että nykyään menee kodelitkut ykkösellä alas, kun en jaksa kikkailla sen enempää… Mut kyllähän sen huikan jälkeen on otettava jotain karkkia ja tai sitä limsaa ,toimii… :wink:

jos ei makua kestä älä ny juo ihmees sitä, maunko takia sitä nautit häh? Et todellakaan, jos ei me alas anna olla… voi hohhoijjaa…

Oon juonut tota kodeiinilitkua maustamatta ja maustamalla, ja juon kyl mieluummin sen maustettuna. Tosin en oo keksinyt mitään, mikä täysin poistais sen kitkeryyden, mut usein laitan mehutiivistettä tai mehukeittoa sekaan. Nykyään kun on poretabletteja, niin teen joku kolme pientä lasillista niistä, ja jotain joukkoon ja pillillä alas, jottei menis parasetamolia. Hyvänä päivänä ja hyvissä olosuhteissa saatan paljonkin hifistellä, huonona vaan äkkiä naamariin. Sen vaan sanon, ettei kande laittaa jaffan sekaan niitä poretabletteja, en oo yleensä kuukauteen sen jälkeen voinut juoda jaffaa… :unamused:

Jännä juttu, että samana iltana sain yllättäen lätkän arttuja ja eroteltuna ykkösellä naamariin. Ei se maku tosiaan haitannut, mutta kun tuo 300mg kodeiinia toi nollatoleilla ainoastaan pienen pöhnän ja sen jälkeen oppari"krapulan".

Todella outoa, että kodeiini ei tunnu toimivan, mutta tramadoli sen sijaan toimii todella kovin pienilläkin annoksilla. Saman maksaentsyymin kuitenkin pitäisi molemmissa vaikuttaa toimivuuteen.

Mulla taas toimii toisin päin,tramadoli ei edes gramman annoksilla tuo “opparifiilistä” ,mutta kodeiini toimii jo 300mg:n annoksilla.En oo oikeestaan saanu tramadolista kiksejä kuin sairaalassa,kun laitettiin ekaks tk:ssa 100mg ja sit sairaalassa 100mg suoneen,muuten oraalisesti ei oo toiminu paitsi lievittämällä kipuja.

No pari frendiä haukku ton mustikkakeiton ihan pystyyn, mut mun mielestä ihan jees. Se muuttaa sitä koostumusta sopivasti vähän sakeammaksi, ettei sitä ehdi maistamaan sitä kodii ihan niin pahasti. Kunhan juo HETI siihen päälle jotain nestettä.
Juostavista energiajuotavat on kuulemma hyviä kanssa.

En tie… Mulla 300-600mg kodeiinin juominen ei ole koskaan tuottanut minkäänlaisia ongelmia… Ekalla kerralla, kun join niin tuli olo siitä mausta “onkohan tää ihan turvallista, kun maistuu tällaiselta…?” Oiojjoi kun saisikin kodeiini piiitkästä aikaa. Tuolainen 450mg kodeiinia olis ihan jees asia nytten :stuck_out_tongue:

Musta se kodeiinilitku ei nyt niin karseaa ole. Tosiaan asennoituu silleen niinku nappais ykkösellä jotain absinttishotteja tai lasillisen raakaa viinaa :slight_smile:

Mutta esim. karkkia ei kannata kovin paljoa syödä sen juomisen jälkeen jos haluaa kodeiinin vaikuttavan mahdollisimman hyvin. Ainakin omalla kohdalla siinä on ero kuin yöllä ja päivällä, nautitko kodeiinit tyhjään vatsaan vai sen jälkeen kun oot syönyt. Jos nimenomaan hakee sitä parasta fiilistä mitä noista saa eli n. 1-1½h euforista kodenousua.

Joku kirjoitti aikaisemmin tuosta “opparikrapulasta”. Millainen olo teillä tulee tuommosen reippaan kodeiiniannoksen jälkeen? Itselläni on joskus tullut kauhea masentunut ja ahdistunut olo ja joskus taas semmonen et jaksaa touhuilla asioita ihan normaaliin malliin hyvällä fiiliksellä, kodeiinin vielä lievästi vaikuttaessa.

Oppari"krapulalla" tarkoitin tuota fyysistä huonoa oloa (nauseaa, jos se nyt on edes suomenkieltä), joka minulla tuli, kun tuo kodeiinin vaikutus (se vähä, mitä se minulla vaikutti) oli loppunut/loppumassa. Bupresta tulee kuulemma monelle tuota nauseaa seuraavana päivänä.