kodeiini koukku

mä haluun kokonaan eroon tosta paska kodeiinistä.oon vetäny sitä noin 7 vuotta vaihtelevalla menestyksellä,eli välillä katkassu sen ja kohta taas alottanu kun tole on laskennu.nyt en enää jaksa vetää sitä sisuksiini kun se on nähty.avokatkoa oon kokeillu varmasti sata kertaa ja se toimii hetken kunnes taas repsahdan.nyt oon ilman hoito kuvioita ja meinaan lopettaa pikku hiljaa eli kun normi annos on ollu 10-14 kpl vkr,niin pudotan sen ekaks 7 kpl ja sit koko ajan alas päin…toivottavasti onnistun.tahtoa on mutta tuki puuttuu, ja se vähän arveluttaa.tästä tää kuitenkin alkaa…

Mitäs tarkotat tuolla avokatkolla? Mitä siihen sisältyy?

Mulla oli “avokatkaisu” eli sain iteroituna reseptin ja päivän annoksesta pudotettiin aina yksi pois. Eli olin kotosalla, ja lääkärin kanssa tapailin. Avokatkaisuun ei kaiki kykene, ja se vaatiikin aika paljon itsehillintää. On myös tärkeetä katkaista kaikki reitit mistä lääkettä saa. Ja kertoa kavereile että eivät missään nimessä ala auttamaan väärällä tavalla.

No mulla avovierotus oli sellanen, et hain aina päivän lääkkeet A:lta, joten en voinu ryssiä. Ei siis lääkkeitä yli päiväks himassa, joten oli pakko pysyä suunnitelmassa. Mieti tota vaihtoehtoa jos varsinainen katkolle pääsy on vaikeeta.