Kodeiini, alkoholi ja amfetamiini

Ekaa kertaa oikeastaan ikinä tuli otettua kombo jolla voi saada varomaton itsensä hengiltä. Eli tuossa puoli tuntia sitten 150mg kodeiinia Ardinexeina (ei tyhjään mahaan)(tämän verran panacodeina kerran ottanut selvin päin, oli mukavaa), päivän mittaan pieniä viivoja piriä, joka ei mitenkään mahdottoman hyvin ole toiminut mutta jotakin pientä kuitenkin, sekä muutaman siiderin/lonkeron tänään (viimeisen kolmen tunnin aikana noin 3 annosta).

Toleranssia ei ole oikeastaan mihinkään. Miten täällä ihmiset arvioivat, onko tuossa vaarallisista määristä jo kyse? Itse olen siis jo valmis lääkäri ja tiedän asioiden päälle jotenkuten, mutta tuota komboa googlettamalla ei mitään yleispätevää informaatiota tunnut löytyvän.

Tällä hetkellä olo on hyvä. Kommentteja? Oma teoriani kun ymmärtää hiukan farmakologiasta olisi, että suurin vaarahan on hengityslama opioidista, mutta toisaalta amfetamiini on stimulantti joka tätä vaiktusta kaiketi hillitsee?

Eipä vaikuttaisi ongelmia tulevan. Eipä mulla muuta.

Tuttu kombo, eikä ongelmia ole tullut, vaikka olen sotkenut sekaan paljon muutakin. Annoksesi ovat niin hillittyjä, ettei mitään riskiä pitäisi olla.

Jarrun ja stimulantin kombottaminen on aika yleistä.

Mjoo, eipä tuosta mitään tullut. Jotenkin kodeiini ei edes kunnolla toiminut, ei mitään kunnon euforiaa kuten taannoin, ehkä tiuhaan poltettu tupakki sekä se pieni määrä piriä piti vaikutukset jotenkin loitolla. Täysi vatsa varmaan myös osaltaan lievensi. Otin vielä 20mg tenoxiakin illan mittaan josta tuli vähän huvittava väsynyt olo, ja lopulta vielä toisenkin kun menin nukkumaan. Pakko myöntää, etten ole noin hyvin nukkunut varmaan vuosiin. 03:00 nukkumaan, nukahdin käytännössä heti ja heräsin äsken enkä kertaakaan yön aikana.

Tulipa tämmöistäkin kokeiltua kun tilaisuus oli, yleensä en tosiaan lääkkeitä leikin vuoksi napsi. Vähän pettynyt kaikenkaikkiaan tuohon komboon.