Klonatsepam + alko?

Mikä on ko. yhdistelmälle liian korkea määrä, ettäpä siitä voisi saada yliannostuksen tai vaarantaa henkensä? Vitaalit n. 170cm / 70kg

No sanotaanko, että esim. joku 0,5 milligrammaa n. kolmen bissen kanssa tuskin vielä on hengenvaarallinen annos, mutta juodessa tahtoo tunnetusti usein tulla otettua enemmän kuin oli suunnitellut, ja tämän kombon tapauksessa kontrolli saattaa mennä siinä määrin että tuloksena on vähintään putkareissu. En suosittele.

Jepajep, näinpä se on. Lähinnä etsin tietoa siitä, että millainen milligrammamäärä (käytössä 2mg Rivoja) ja alkoa voi aiheuttaa esimerkiksi tilan, että tukehdun oksennukseeni tjsp. Vaikka tuopa lienee mahdollista ilman mitään apuakin.

Tarkennetaanpa, että olen joskus varmaankin käyttäny yht. 4-8 2mg Rivaa kovan alkoholin kanssa ja en joutunut sairaalaan, mutta mietin että missä se raja menee. (Lukemani mukaan yksin bentsoihin on vaikea kuolla).

Benzojen suureenkaan yliannostukseen yksinään on tosiaan aika hankala kuolla. En ole ainakaan koskaan kuullut moista tapahtuneen. Myöskään alkoholi+benzot -kombo ei kovin herkästi aiheuta hengenvaarallista myrkytystilaa ja jos aiheuttaakin, niin siinä myrkyttäjänä toimii ennemmin se alkoholi, ts. hengenvaarallisen alkoholimyrkytyksen voi onnistua hankkimaan ilman mitään kombottelujakin. Toki tuossa saattaa olla vaarana se oksennukseen tukehtuminen, mutta suurempana riskinä tuollaisessa touhussa pidän sitä, että siinä ei sammukaan, vaan päinvastoin piristyy vähän liiaksi :wink: :mrgreen: .

En siis todellakaan suosittele alkoholin ja bentsodiatsepiinien yhteiskäyttöä! Jos homma tosiaan pysyy parissa bissessä ja parissa Rivassa, niin ei kai siinä mitään, mutta en silti lähtisi riskeeraamaan, jos on hiemankin perso päihtymykselle. Alko+benet on johtanut todella monen, muutoin täysin leppoisankin tyypin, totaaliseen sekoamiseen, missä tilassa on sitten tuhottu erinäistä materiaa, murjottu paskaksi tuttujen ja vieraiden naamoja ja toki myös aiheutettu itselle kaikenlaista vahinkoa, kun homma onkin lähtenyt siihen itsetuhomoodiin :cry: . Lisäksi on ilmennyt runsaasti vähemmän vakavaa ja vahingollista, mutta ihan tarpeeksi noloa hölmöilyä :wink: :unamused: :blush: .

Tuo sekoaminen on siis paljon todennäköisempi vaara, kuin esim. mikään sydämenpysäyttävä myrkytystila. Tosin siinä sekoillessaan saattaa päästä omasta hengestään, mutta myös joku toinen saattaa päästä hengestään ryynikänniläisen toimesta :frowning: .

Ihmisen paino ei välttämättä ole mitenkään olennainen asia tässä, ellei sitten ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä(Vitun tyhmä sanonta muuten :unamused: ), vaan paljon enemmän riippuu toleranssista, mutta siihenkään en hirveästi ryynikännäämisen kanssa luottaisi. Ja jollei se pää yhdellä tai vielä toisellakaan kerralla sekoa, niin kolmannella kerralla saattaa käydäkin jo hullusti. Todella petollinen kombo. Älkää vetäkö!

Joo ei musta noita voi tai kannata mitenkään yrittää laskeskella, et mikä määrä rauhottavaa sopii minkäkin määrän viinaa kanssa. Kun ne vaan voimistaa sitä humalatilaa jumalattomasti + se että voi vetää sit lisää nappeja siinä tilassa ja lisää viinaa.

Mokailu ja muistin meneminen on todennäköisempää kun kuoleminen. Mut kun siinä menee muisti ja kohta lisää nappeja ja alkoholia niin voi se kuolemakin korjata. Miks kaikkea pitää kombottaa? Eiks vois vaan vetää joko viinaa tai nappeja?

En ymmärrä minäkään tuota ihmisten hirvittävää kombotteluvimmaa. Johtuneeko siitä, että olen edes jossakin asiassa osannut ottaa opikseni omista mokistani :confused: ?

Tämä ei nyt liity varsinaisesti ketjun aloittajan postaukseen, mutta paljon porukka kyselee sitä, kuinka paljon alkoa uskaltaa ottaa, kun ovat saaneet läjän joitakin “kivoja” lääkkeitä, joiden kanssa ovat sitten päättäneet pitää hieman “hauskaa”. Siis juuri sellaisia tilanteita, että ko. henkilöillä ei ole hirvittävästi kokemusta niistä lääkkeistä edes sellaisenaan, ainakaan niiden “viihdekäytöstä”, mutta silti se viina pitäisi saada heti ensikokeilulla sotkettua mukaan :unamused: .

No, ei kannata ottaa yhtään viinaa IMO ennen kuin tietää sen, miten ne lääkkeet ylipäätään vaikuttavat kullakin, eikä sitä viinaa kannata vielä senkään jälkeen ottaa ties minkä nappien kera, kun sillä pruukaa olla jokseenkin “jänniä” yhteisvaikutuksia aineen X, Y ja Z kanssa :wink: .

Parhaimmassa tapauksessa känni vain peittää alleen ne mahdolliset hyvät olot, mitä siitä tai tuosta aineesta saattaisi tulla, ja pahimmassa tapauksessa kombo on tappava tai pistää pään sekaisin niin, ettei kenelläkään ole enää lainkaan hauskaa. Enkä mä ihan ymmärrä, mitä viihdyttävää siinäkään on, ettei muista mitään edellisestä illasta, vaikkei mitään vakavaa olisi sattunutkaan :unamused: .

Sillä pelkällä kännillä saa muuten päänsä todella hyvin sekaisin, kunhan vain malttaa juoda riittävästi :wink: . Olen kokeillut joskus :mrgreen: . Hups, nyt mä taas suosittelin, mutta onneksi alkoholin käytön suosittelu on Plinkissä sallittua. Sitä vartenhan täällä on jopa oma osionsa, eli Me Vähättelijät :mrgreen: .

Joo mä olen kanssa osani oppinut ja se on, että alkoholia en käytä ollenkaan ja jos joskus pari lasia otan niin ilman nappeja ainakin.

Kyllä musta vaan alkoholi pilaa aineen kun aineen aiheuttaman hyvänolon ja rauhottavat ym. yleensä vaan pahentaa humalatilaa, missä ei ole koskaan mitään hauskaa. :unamused:

Mut jokainen tyylillään.

Sitä paitsi monessa kuolemaan johtaneessa yliannostustapauksessa on yleensä mukana nimenomaan kaikkea mahdollista alkoholin kanssa sekaisin, ettei lopulta edes tiedetä mikä se tappava aine on ollut. Mutta ilman sitä alkoholia olis saattanut säilyä hengissä.

^ ^^ Ootteko ihan varmoja, että ketjun alottaja kyselee tätä siksi, että haluaa viihdekombottaa? Ehkä se kyseleekin saadakseen tietää, paljonko pitäisi nappia heittää naamaan kera viinan jotta sen hengen nimenomaan saisi itseltään pois.

^ No sitä nyt ei ainakaan kannata yrittää alko+klonatsepaami -kombolla. Mä olisin kuollut jo moneen kertaan, jos sillä pääsisi edes jotakuinkin todennäköisesti hengestään :mrgreen: . Joo, ei ole mikään itsemurhakombo tuollainen, mutta sellainen kombo se on, että siitä selvittyään saattaakin vakaasti harkita itsemurhaa :wink: :unamused: .

Jos ei ole bentsotoleja niin yliannostus tulee helposti jos otat useamman 2mg rivan väkevien alkoholien kanssa. Itse 180cm/80kg muutama vuosi sitten viinapullon kanssa otin 6 x 2mg rivaa nii eihän siinä tullut ku putkareissu ja muisti katos kokonaan.

^ Mitä sillä yliannostuksella nyt tässä tapauksessa tarkoitetaan? Muistinmenetys+putkareissu kuuluvat olennaisena osana klonatsepaamikänniin. Eihän ilman niitä pääse edes kunnolla tunnelmaan, vaan menee hyvä ryynikänni aivan piloille :neutral_face: :mrgreen: .

Otin kerran 7 mg Temestaa (vastaa n. 70 mg Diapamia) ja kaksi pulloa viiniä. Hajotin yksiöni irtaimistoa, huusin ja karjuin asunnossani kuin hullu, kunnes lopuksi sammuin sänkyyn. Selvisin hengissä. Jos olisin kuitenkin oksentanut, en olisi herännyt, vaan tukehtunut oksennukseeni, sillä makasin selälläni.

Jees, nämä kaikki tiedossa.

Vastauksena, että miksi kukaan käyttää mitään päihteitä? Irtautuakseen vähäksi aikaa todellisuudesta tai omista huolista tai ahdistuksesta. Mulla joskus käsittämätön toleranssi benzoihin vaikka olen kuivia kausia viettänytkin, joten vaikka niitä ottaisi aika montakin niin välttämättä edes se ahdistus ei lähde. Joskus se ainoa ikävä tapa päästä edes vähäksi aikaa irti, tai unohtaa se kaikki mikä sua ahdistaa ja masentaa, on alko ja benzo-kombo.

Kiitos vastauksista, suurimman osan osasin ennaltakin jo arvailla, mutta ei siis yliannostuksia tiedossa.

Ainiin, ja Winstonia lainatakseni:

Noniin, yliannostuksella en juuri tuota tarkoittanu, jos se jollekin jäi epäselväksi :'D

Tuolla tavoin tai paljon pahemminkin ne munkin ryynikännini lähes järjestäen menivät :blush: :cry: . Silti niitä piti harrastaa monen monituista kertaa, vaikka lopputuloksen kyllä jo tiesikin, ainakin siinä vaiheessa, kun oli tarpeeksi paljon hakannut päätään seinään sen “viihteen” kanssa :unamused: .

Heh, nykyisin mun pitää hieman suunnitella ryyppäämisiäni etukäteen, sillä käytän kuitenkin benzoja säännöllisesti ja usein kohtuullisen korkeilla annoksilla, joten en voi vain ihan ex tempore rynnätä juomaan, jos olen nauttinut samana päivänä benzoja. Sen verran tarpeekseni sain niistä ryynikänniriehumisistani, että yritän parhaani mukaan niitä vältellä. Mun benzoni ovat tosin pitkävaikutteisia, joten vaikka olisin ottanut niitä edellisenä päivänä, eivätkä ne enää muka tuntuisi missään, niin kyllä se alkon kiskominen niitä sieltä taustalta saattaa hyvinkin nostella ja täten en yhtään ihmettele, että mun kännini menevät usein ihan ääliösekoiluksi, vaikken mitenkään aktiivisesti ja tarkoituksella mitään sekakäyttötilaa hakisikaan :confused: . Toki alkoholi yksinkin pistää yhden jos toisenkin pään pahasti sekaisin, kun kunnolla läträä, ja mähän läträän, jos siihen kerran ryhdyn :unamused: . On senkin kaataminen vain niin helevetin tyhmää touhua, mutta aina mä siitä jaksan innostua :unamused: .

Tuo huonoon asentoon sammuminen ja itsensä tukehduksiin oksentaminen kyllä onnistuu ihan sillä pelkällä viinallakin, vaikka toki benzot buustaavat tehokkaasti alkoholin vaikutusta. En viittaa tällä nyt ketjun aloittajaan, mutta mikäli itsensä tahtoo tappaa, niin ei todellakaan kannata benzoja ja viinaa kombottelemalla pelata arpapeliä siitä, jos sattuisikin tukehtumaan yrjöönsä :mrgreen: . Yleensäkin itsemurhan teko suun kautta nautituilla lääkkeillä on aina hitonmoista arpapeliä. Vaikka kuinka vaarallisia lääkkeitä/komboja vetäisi, niin silti saattaa vain herätä aamulla hieman tokkuraisena, tyyliin: tässäkö tämä nyt oli, höh, tai sitten saattaa käydä niin, ettei ole ollut edes mitään tarkoitusta vahingoittaa itseään, vaan tosiaan hieman “pitää hauskaa”, ja löytääkin itsensä aamulla ruumiina :mrgreen: .

Hahahaa, näin juuri. Kiitos winstoni asian tiivistämisestä.
Joo, jos sen itsarin joskus teen niin mulla on varalla sellanen kombo, että monella eri viritelmällä sitä saattaa sellaseen tilaan, että ei jää yritykeksi. Tyyliin, eka ranteet auki katolla ja sieltä alas (mahdollisimman korkealta). Tosin jos on paska (todella jumalallisen hyvä?) tuuri, niin siitäkin voi selvitä. AIniin ja sinne alle se nopeasti nautittu mahd. tappava määrä lääkkeitä. Ni tollanen triplavarmistus.

kyseinen kombo tuskin itsessään mikään hirveen letaali vaikutteinen on,
ellei tukehdu omaan oksennukseensa tms, käy väärälle tyypille vidduilee
aamuyöstä sielä kuuluisalla yö-nakkikioski jonossa :laughing:

tääl päi sanotaan, et rivatril on hyvä lääke ilman alkoa,
mutta alkoholin kanssa (väkevien) rivatril onkin yht’äkkiä raivOtril.!!
omalla kohdalla myös, otin kerran wiskikänän päälle rivaa ni kylläpä
rupes kyttii pyörii ympäril suhteellisen nopeesti, ku yks tyyppi oli lentää
7.kerroksesta partsilt alas, onneks frendi otti taitavan kuristus otteen musta
sillai etten jaksanu ees nostaa kättä ylös, ja välil löysäs ku ootti kyttii.

se hullun-adrenaliinipurkaus ku lähtee, ni se on oksat pois ja männynkävyt.
sitä vihanpurkausta pelkään itsessäni valtavasti, koska silloin muutun
rauhallisesta hampuusista täydeksi sekopääksi, se on syy siihen minkä takia
en uskalla ottaa alkoholia, /+siihen lisäksi tätä Ritvaa./muita benei.
täl hetkel ilma holia, ja välillä tekis mieli lyödä tyylii vastaantulevaa turpaan
ilman syytä, no ei nyt ihan mut jos mua alettaisiin provosoimaan riitaan niin mulla on pitkä ‘mitta’,
mut kun se tulee täyteen ni johan alkoi tapahtumaan. olen kohta viikon syönnyt
tämän takia suurempaa mielipidelääke annosta ,joka siis minulla on ollut jo neljättä vuotta…
kai tämä tästä :unamused:

tarkoitus kai lienee yleisesti sanoa, että ryynikännit ei ole järkevää missään
tapauksessa, varsinkaan kun monet muuttuvat hyvin agressiiviseksi,
muisti lähtee, ym. kyseisellä kombinaatiolla.

edit. sori skiditys ohovi. OFF! mieto-olut, Ykkönen! :mrgreen:

Haa tunnistan tuo osittain, mut itellä enemmän lisää tuota dissosiaatiota jonka koen useimmitn mukavaksi ja muutenki aika chillisti menee ellei alla ole jo valmiiksi viha kaikkea kohtaan.
Edittiä että joo, moiset kombot on tullu vedettyä ja eihän siitä mitään pitkällä tähtäimellä hyvää seuraa mutta toistaiseksi ei ole tullu aiemmin ketjussa mainittuja blackoutteja tms.

Juu, raivotril se on tai varastelupaami… :slight_smile:

Putkareissu on joo luvassa… :smiling_imp:

Kyl se Ritva (ei vittu duudsoni :smiley:) itel Opamoxin ohella aiheuttaa pahimmat muistikatkokset alkon kanssa. Sirdalud ja stilnoct kans kovia tässä lajissa.

edit: Yllättävän sekoiluttavia alkon kanssa myös yllätys yllätys Lyrica (miksi ei kolmiota) sekä Dolan aka Norflex(dolmio on juu). Pistää kuulan ihan sekasin ja muisti pätkii helvetisti, sekä motoriikasta ei havaintoakaan.

En yllytä mitään mutta jos jotain benejä täytyy alkon kanssa ottaa ni miedointa mahollista mahd vähän, mutta en suosittele koska jos vähänkin kontrollin menettämisen kanssa ongelmia niin voi käydä tosi huonosti.

no joo onhan toi Ritva-Täti aika äkäinen toisinaan ja kaiken tämän lisäksi aiheuttaa
ainakin itselleni kleptomaniaa, en pysty kävelee lähikaupasta ulos jos takin sisällä
ei ole edes vähintään sipsipussia tai muuta vastaavaa…
mut sellastahan se on… autoilu italiassa nimittäin. :slight_smile: