Mulla on nostanut päätään jonkin asteinen kleptomania. Tänäänkin varastin kaksi kallista vaatekappaletta ja pöllin jotain jäätelöä tms. päivittäin. Mahtaakohan se liittyä mitenkään päihdeaddiktiooni? Kyllä siitä kieltämättä hyvät kicksit saa kun selviää hälyttimien ohi jäämättä kiinni.
On joskus tullut jotain pientä näpisteltyä (alle 10 e arvoista tavaraa), mutta aina selvin päin, eivätkä bentsot ole ikinä olleet elämässäni kovinkaan vahvasti esillä. Kyllä siitä kieltämättä pienen rushin saa päälle kun kalppii kassan läpi taskut täynnä tavaraa.
mulla oli tos yläaste iässä tuota ongelmaa varastin aikalailla joka päivä kaupast jotain…
mut se vaan oli jotain jäänityksen hakua…
mut siitä sai silloi hyvät fiilarit…
muistan kun kerran kävin pölliin kaheksan lonkeroo/siiderii ja aloin sit mielissään juomaan niit niin huomasin et ei vittu tää on ykköstä no sit takas kauppaan ja pölliin kolmos siideriä…
Hehe. Tän jutun olen kuullut jo 10 eri lähteestä.Että pölliny eka ykköstä ja sitten menny pettyneenä varastamaan kolmosta.Yhdessä tarinassa heebo oli vielä palauttanu ne ykköset hyllyyn.