Klara vappen!

Ajattelin et tehään nyt ihan vappuketju. Eli mitä teette vappuna, miten vappu meni jne.

En varmaan tee mitään. Jollei ny tuu jotai ehdotuksia. Ehkä lähen baariin juomaan limpparia.

Hyviä Vappuja toivottelen kaikille tässäkin, vaikka ehdin sen tehdä jo tuolla toisessakin ketjussa :smiley: .

Kyllä mä ajattelin jotenkin juhlia, mutta suunnitelmat ovat vielä hieman auki. Selvinpäin en todellakaan lupaa olla, mutta lupaan yrittää käyttäytyä edes suurinpiirtein ihmisiksi :smiley: .

Raportoin sitten vapun jälkeen, miten meni, mikäli kehtaan ja mikäli selvisin hengissä :stuck_out_tongue: :mrgreen: .

Olkaahan kilttejä vappunakin :smiley: .

HuRRRRjan hauskaa vappendaalia kaikille tasapuolisesti! Paitsi faksille vähän enemmän kuin muille. :stuck_out_tongue:

Tiedossa muuttoa ja grillailua ja - kyllä, myös alkomahoolia. Mutta lupaan juoda myös vettä, ja lupaan muutenkin olla kaikin puolin asiallisesti.

edit: Tai no, ainakin pyrin asiallisuuteen, mutta en tosin voi sitä taata… :confused: Taipumuksenani on alkaa pilkkii jossain vaiheessa, joka mun mittapuun mukaan ei enää oo asiallista käytöstä. Mutta olen ainakin pidättäytynyt tänään beneistä, joka toivon mukaan ja luultavasti auttaakin asiaa. Viinistä en pysty pidättäytyy, en edes yritä.

Luultavasti olen sekasin. Mutta en hillu kaupungilla. Asiallisesti frendin luona.

Nonni, mie lähenny vapunvviettoo! Toivottavasti en juo liikaa… Minä EN juo liikaa! Otan vettä mukaan. Ja vaan sen verran alkoholia, kun annan itselleni luvan juoda.

[size=200]Klaara vappen allihuuppa!![/size]

Vappu on kommunistien ja opiskelijoiden juhla :imp: .
Ainakin Jokeri ja muut kapitalistit murjottavat kotona :frowning: .

Hauskaa vappua plinkkiläisille munkin puolestani :slight_smile: Itsehän duunasin äsken kick-ass currymätöt, kinuskijäätelö-kahvipirtelöä jälkkäriksi ja seuraavaksi Hemlock Grovea ja chillausta muutaman panacodin kera :sunglasses: Elkää hölmöilkö liikaa :mrgreen: :wink:

Hiljasta näyttää olevan. :slight_smile: Taitavat potea saunalaiset krapulaa. On se mukava herätä pää selvänä ja pirteänä, ku muut on ihan romuna ja miettii jotain tyyliin kuka toi karvanen otus mun vieressä oikein on ja mis mun alkkarit on jne.

Lääkkeenhakuun. Meillä ei mitään lomia tule niin kauan ku ei seulat puhdistu! Osaanpahan sit arvostaa ku joskus ne saan.

^^Joo ei harmita kyllä yhtään tämä krapulaton olotila, linnut laulaa, arska paistaa ja hiljaista on ku huopatossutehtaassa :mrgreen: :slight_smile:

Hieno homma emqqu! Pidä toi linja niin asiat alkaa lutviutumaan hiljalleen oikeisiin uomiinsa :slight_smile: Jos ei unta meinaa tulla niin hae vaikka apteekista melatoniinia, sitä saa käsittääkseni nykyään ilman reseptiäkin…

Mä luin jostain tutkimuksesta, missä laitettiin ihmiset nukkumaan anturit päässä, ja kysyttiin aamulla, kuinka paljon arvioit nukkuneesi yön aikana. Lukemat meni järjestäen ihan metsään: ihmiset luulivat nukkuneensa ei ollenkaan tai hyvin vähän, vaikka olivat nukkuneet monta tuntia. Että tääkin kertoo siitä, miten ihminen osaa huijata itseään. Tuli vaan mieleen, ku mul oli yks kaveri, joka aina valitti, ettei ollu nukkunu yhtään. Ni veikkaanpa, että kyl se oikeesti sit kummiskin oli nukkunut.