kivuista kärsivät

Ois kysymys, että mikä teillä auttaa? Mulla syvällä olevia kudosvaurioita, joita särkee ajoittain. Lisäksi hermokipua, joka johtuu katkenneesta hermosta, siinä myös tunnoton alue.
Nyt lääkityksenä lyrica 225x3, burana 800slow, opamox 3x 15, välillä ei auta yhtään ja otan sitten enemmän, mutta ei sekään tunnu muualla kuin kukkarossa :frowning:
Luulen, että päihdetaustani takia lääkitys on tämä, mutta oisko muita vaihtoehtoja? Alkaa vituttaa nää kivut :imp:

Avovaimolla on fibromyalgia joka vaivasi öisin jalkasärkynä. Hoitona ei muuta kun lyrica 1 X 75mg ja 600 burana. Kivut ja öiset heräämiset häipyi sen sileän tien kun sai lyricat. Päihdetaustaa hänellä ei ole.

Minulla on myös todennäköisesti tuo fibromyalgia ja etenkin makuulle asettuessa ja sängystä noustessa on jalat polvilumioiden yläpuolelta ihan vitun kipeet tunnista kolmeen tuntia. Myös lonkat istuessa kipeät ja joskus leviää ihan alaselkään asti ne kivut. Verestä on reumatekijät ym. katottu nyt, mut ei mitää ja fibrohan ei veres näykkää. Lisäks on sit ajoittan jalkapöytäki tai sormi, ranteet, tms. kipeenä. Joo ei tosiaan auta Buranat ym. käsikauppamömmöt, ku päänsärkyyn. Vaimos Kim iha turhaa tota Buranaa ottaa ku se o vaa mahalle pahasta.

Ite jaksa enää ees mitää kipulääkkeitä kysyä, ku monet lekurit o mulle sanonu, et “Ei ne kipulääkkeet sitä syytä mistä kipu johtuu poista, vaan itse kivun!”. Huoh, mitä Sherlockeja. Eikös se nyt niis jumalauta ole tarkoitus. Antasivat ees kipulääkkeit sinne asti ku se syy mistä kipu johtuu, saatas poistettua. Ja jos ei saatas, ni sit vaan jatkettas pillerin pyöritystä. Vitun simppelii, mutku ei. Käypähoito sitä, tätä ja tuota.
Voishan tuon Lyrican tietty joskus ottaa puheeks, en oo kokeillu sitä, mut ihan psykan kautta kysyä sitä, ku en jaksa noihin terveysasemiin mennä, kust peruin ajan sen takia, ku tiiän et en mä sieltä kivunlievitystä sais, vaan rahat vaa hukkaa menis.

Sama nois bentsois. “Sul o ollu alkoholiongelma ja sit ne ei poista sun ahdistuksen syytä, mutta ne auttaa vaan ahdistukseen.” Joo, kiitti asiantuntijat, mutta tiesin sen jo valmiiksi. Eikös se vähän ole niissä se tarkoitus, että elämänlaatua saisi hieman kohennettua.

Noh, mullon suolistosairaus ja siit johtuu noit reumakivutkin tod. näk. Ni heti ku saan ensimmäiset siemenet, ni lähtee natikka tilaukseen ja sitten haistatan lekureille pitkät paskat. Amerikan yhdes osavaltios jopa lääkitään tota suolistosairautta lääkekannabiksel. Ja auttaishan se sit moneen muuhunki asiaan.

Välil mukava avautua, ku nytkin on tosiaan jalat vitun kipeet, ni tää aihe passas ku nakutettu, vaikse vähä offiksi ny sit meniki.

Burana on kirjoitettu tarvittaessa lapulla ja ei jatkuvassa käytössä, lyrica ainostaan säännöllisenä lääkityksenä. Tosin miksei voi olla tarvittaessa tuplaa lyrica annos…en tiedä? Ja hänen ongelma nyt lähinnä oli jatkuva öinen heräily kolotukseen jota sitten piti “jumpata” pois keskellä yötä keittiöjakkaralla mitään “helvetillisiä kipuja” ei ole ollut.