Kiitos Paf:ille!

Haluan näin ilmaista mielipiteeni Paf:n asiallisesta ja oikeasta toiminnasta kohdallani.
Hedelmäpelit ovat olleet (ajoittain repsahdan niihin edelleen) heikkouteni erikoisesti ja myös muut kolikkopelit
siinä ohessa. Kun aloin kamppailuni pelaamisen lopettamiseksi, suljetutin itseltäni harrastamani nettipelit Paf mukaan lukien. Kerroin olevani peliongelmainen.

Eräänä heikkona hetkenä pyysin Paf:ia purkamaan pelisulkuni. Onnekseni sain sieltä vastauksen, ettei se ole mahdollista. Perusteluksi he ilmoittivat peliongelmani. Senhän olin itse heille ilmoittanut. Olen todella kiitollinen, etten voi ainakaan netissä pelata koskaan heidän pelejään rahalla! :smiley:

Jos siis haluaa apua peliongelmaansa, niin Paf:n sulkeminen onnistuu pysyvästi ilmoittamalla heidän asiakaspalveluunsa olevansa peliongelmainen.

Hei, kiitos tiedosta. Oon aina kuvitellut, että pelitilit voi vaan jäädyttää määräajaksi, mutta en ole koskaan kuullut, että siellä toimitaan ihan oikeesti noin. Luulin tähän asti, että jos haluaa avata pelitilin uudelleen, että totta kai ne avaa sen, että saavat rahan taas virtaamaan. Täytyypä siis ottaa isännän kanssa asia puheeksi heti paikalla, koska meillä ongelmallisinta on juurikin noi “rullapelit”. :cry:

Samoin toimii muutama muukin firma ja heille kiitos siitä. Itse suljin verkkopankin ja kumminkin myöhemmin kävin pankissa laittamassa visa electroniin maksu ominaisuuden netissä. Sain tuhlattua jonkin verran nettikasinoon, mutta seuraavan kerran ei onnistunutkaan, kun pankki ei hyväksynyt sen käyttöä nettikasinolla. Eli sekin porsaanreikä tuli tukittua ihan pankin toimesta…

Myös Casino RAY on parantanut tässä mielessä. Vaikka heidän mukaansa porttikieltoa ei voi antaa vuotta pidemmäksi ajaksi, ottavat he kaikki porttikiellon itselleen pyytäneet erilliseen keskusteluun omasta tilanteestaan, kun nämä pyrkivät jälleen asiakkaiksi. Tästä pisteet Casinolle.