Kiitos hyvää :)

Otsikko siis vaikkapa vastauksena kysymykseen; mitä minulle kuuluu. :slight_smile:

Actually, tarkoitus ei ollut kirjoittaa tätä viestiä ollenkaan nyt. Tämä moikkaus ja kuulumisviesti piti kirjoittaa vasta ensi keväänä, vaikkapa 6.4. 2015, jolloin olisi tullut kuluneeksi tasan vuosi edellisestä merkinnästä.
:astonished: Nytpä täällä näkyy kuitenkin sen verran erityistä sipinää ja supinaa, ja lisäksi vanhoja tuttuja vuosien takaa, niin että teenkin tämän tilapäivityxen nyt. Lukenuthan olen kuitenkin tätä messulautaa, ja esim. kesätöissä tätä oli eräistä syistä viihdyttävä selailla. Oli siis kiireinen työ, hahhah.
Minäkö kohtuukäyttäjä tai vähentäjä! ?! Siis: LOL. :smiley: Kohtuus-nynnyily kuulostaakin juuri siltä kuin muutkin uudet harrastukseni, kuten vesijuoksu. .

Nii, siis mitäs hittoa olenkaan viime aikoina tehnyt. Well. , kesällä jokseenkin samaa kuin edellisenä kesänä. Eli siis päivät kävin (päihde) työssä, illat enimmäkseen uimassa. Tai vesipolkemassa. Siinäkin yksi goddamn tavislajeista tavislajein: vesijuoksu! Kohta varmaan sauvakävelen jossain kahisevassa tuulipuvussa. :laughing:

Opiskelu jatkuu taas syksyn tullen, ja näillä näkymin nyt starttaa viimeinen lukuvuosi. Tarkoitus olisi siis valmistua sosionoomixi ensi keväänä. Jos tulee viive, niin viimeistään jouluksi 2015. Sitten olenkin ylenpalttisesti koulutettu ja taskussa on peräti kolme sosiaali- ja terveysalan tutkintoa.

Askartelemme paskartelemme juuri alkuvaiheissaan olevaa opparia, joka tulee liittymään päihdehoitojen vaikuttavuuteen ja laatuun. Ei pölkympi aihe, eikö vaan? :sunglasses: Työn hedelmiä nähtävissä ehkä jo ensi keväänä sivulla Theseus.fi. Yhteistyökumppaneina olevat hoitopaikat ovat jo nyt hihkuneet innosta ja taputtaneet lapasiaan.

Mitäs muuta… niin, kuulkaas enot. Ostin sitten sen BASSON! :sunglasses: Vieläpä Saksasta, mein gott! Se on mustavalkoinen, ihan sikasiisti ja merkiltään Harley Benton. <3 Tarkalleen ottaen sen merkki on Harley Benton PB-20 BK Standard. Liitän siitä kuvan täähänn.

Nykyinen virkani jatkuu kuitenkin yhä kuusikielisen soittajana eli kita-ristina, mutta väijyn tilaisuutta kokeilla jotain uutta jossa pääsen basistiuttani toteuttamaan.

Minulla siis kaikenkaikkiaan menee melko mukavasti. Viunaa en ole juonut, paitsi kerran join peräti työhön liittyen. Oli nimittäin työpaikan virkistyspäivän jatkot, jossa kera pomon kiskoin keppanaa kaksin tassuin. :blush: En kuitenkaan tanssinut pöydällä, mokannut itseäni muutenkaan enkä saanut potkuja. Kehtasin jopa mennä töihin seuranneena maanantaina.

Näillä puheilla jatkan opiskeluprojectia ja basson pompottelua. En aio juuttua tälle foorumille, sillä vaikka vielä viime talvena sanoin, ei voi istua yhtä aikaa monella pallilla.
Ei voi olla yhtä aikaa päihdeammattilainen tai sosiaalialan ammattiliainen ja päihdekuntoutuja, ei vaikka viimeksimainittua olisi enää virtuaalisesti.

Lopetankin tähän ennen kuin herkeän sentimentaalisexi ja alan kyynelehtiä. Ellei tästä tule kummempaa kalabaliikkia, kerron seuraavat kuulumiset sitten ensi keväänä, niin kuin alun perin pitikin.

Kaunista syksyä. Olkaa ihmisiksi, tai eläimiksi. :')

t: Räiskis kiss kiss

.

Anna mun kaikki kestää… :smiley:

Kisulle kitara, v-miehelle basso ja ketolle vaikka rummut…rc vois vetää saksofonilla soolon. Riittäähän näitä nimmareita sulla. Koita pärjätä monien persooniesi kanssa ja yritä muistaa kuka heistä nyt teki mitäkin ja milloinkin… :smiley:

Keto sä olet nyt vähän ruosteessa pitkän tauon jälkeen. Ei susta ennen sentään tällaista epätoivoa huokunut.

Päinvastoin, olen hyvinkin toiveikas.

Ja Basi, jos nimimerkkien määrä on sinusta kiinnostava asia, kysypä vaikkapa Rahvaalta, montako hänellä on ollut. :laughing:
Olethan tainnut itsekin “vaihtaa persoonaa” ainakin kertaalleen. Minulla on nyt kuitenkin se ensimmäinen nimimerkki, mistä kaikki alkoi.

Jep nähdään ens keväänä. Olikin mukavan rauhallista jo monta kuukautta tässä välillä. Ota valtiomies mukaan.

Ikzu, ihan tosi, olet varmasti mukava poika, mutta pakko sanoa vanha fraasi: keskity omaan toipumiseen. Sorrut edelleen ihmeellisiin hermojen menetyksiin ja kiroiluihin sellasista aiheista, joissa ei pitäisi olla mitään loukkaavaa sinua kohtaan.

Luin juuri viestejäsi, ja vaikka niissä on paljon hyvää ja viksua, niin paikoittelen paistaa että olet aika hakusessa itsesi ja elämäsi kanssa. Olet kuitenkin ollut jo kuivilla aika kauan. Sen verran kauan, ettei pitäisi enää esiintyä kuivahumalaan viittaavaa “vitun” hokemista ynnä muuta.

Minä kerroin tässä avauksessa, mitä olen tekemässä elämälläni. Mitä sinä aiot tehdä elämälläsi? :slight_smile:

Lässyn lässyn ja mussun mussun…

Keskity siinä sitten omaan toipumiseen, jos ja kun saa tuollaisia kaunaisia viestejä. Valtiomies oli minusta hieman inhimillisempi, hieman empaattisempi ja jotenkin aidompi pyrkimyksissään tueta muita raittiuspyrkimyksissään.

Halutaan Valtiomies takaisin!!!

Just tätä mä tarkotin. :unamused:

Keto kun mua on usko pois siunattu semmosella mielenrauhalla että minä tiiän tänäpäivänä olevani just siinä pisteessä kun minun kuuluukin olla. Mä viihdyn omissa nahoissani nykyään ja mulla on kaikki mitä mulla tarvii olla. Kaikki henkilökohtaset yritykset piikittelyyn herättää minussa pelkästään kiitollisuutta nykyään. Lisäksi osaan olla ottamatta itseeni tai lähtemättä mukaan näihin peleihin.

Se minua pelkästään harmittaa että tää oli monta kuukautta todella mukava paikka vaihtaa ajatuksia kun sinä et ole ollut sotkemassa kaikkia keskusteluita. Täältä on oikeasti saanutkin paljon kun kaikki ei pyöri sinun ympärilläsi. Mutta ei täällä kestä mielenterveyttään menettämättä olla silloin kun sinä olet paikalla. Enkä jää ottamaan selvää mitä helvettiä tällä kertaa olet suunnitellut saadaksesi kohta vedettyä taas kaiken huomion itseesi.

Sanon sen vielä että aikaa ja energiaasi säästääksesi minua on ihan turha kuvitella saada vedettyä tuohon sairaaseen maailmaan. Millään jipolla et siinä tule onnistumaan.

Jaha…

Hyvää lauantaipäivää, Red Cat.

Kun näitä lueskellut olet, kuten sanoit, niin kertomattanikin tiedät että täällä minä vaan roikun, höpisen omiani ja saan välillä jonkunlaisen vänköönkin aikaan. Kun useimmissa asioissa aina jonkun mielestä ihan väärää mieltä olen.

Eipä minulla edelleenkään mitään aihetta ole sinulle kiukutella eikä herjata — paitsi tottamooses kaikenmaailman asioissa on edelleen sanomista että väärässä olet useammassa asiassa kuin minä ja tahallasikin lienet joskus ollut ymmärtämättä ja eriskummallisia asioita pidät maailmassa tärkeinä ja puolustelet jos jonkinlaisia hävyttömyyksiä -eli tuolla asiatasolla olis ihan tuutin täydeltä sanomista :laughing: :laughing: :laughing:

mutta ihan näin ihmisinä niin pakko oli tervehtimään tulla.

^ No sepäs on mukava kuulla, Mies metsänreunasta. :slight_smile:

Hei. minun on pitänyt sanoa sinulle että toden totta olit oikeassa usein niissä bisnes-asioissa päihdehoidon suhteen. Toden totta: bisnestä tehdään ja bisnes määrää aika paljon.
Ja myös kolmannen sektorin tai säätiöiden ja yhdistysten palveluiden ostamista voi kutsua puhekielessä yksityistämiseksi. Tai niitä kutsutaankin, yleisesti.

Niin että ihan mukavaa syssyä vaan sinne metsän reunaan, ja mukavaa että olet pysynyt foorumilla. :slight_smile:

PS. Ikzu, jos et halua olla kanssani tekemisissä, niin ole hyvä ja poistu ketjustani.

Puhut ihan asiaa ja kaikki ne puheenvuorot tuolla viewtopic.php?f=42&t=27442
kertoo loput. Täällä on ollut aika vähän ihmisiä, jotka ei olisi manannut tuon yhden edesottamuksia, mutta ilmeisesti ikuisetkin bannit on kierrettävissä. Sääli.

^ Tuotako on taas se raittiuden ilosanoma teillä? :astonished: Totisesti minä sanon teille, taidatte olla täynnä kaunaa.

Ainoa joka pystyy ystävälliseen ja asialliseen viestintään, näkyy olevan Metsänreunan mies, vaikka hänen kanssaan olen joskus kinannut eniten.
Ottakaa oppia hänestä, te ns. “raittiit”.

Minä yritän nyt kuitenkin ehtiä uimaan, niinkuin vanha tyylini on. :slight_smile: Ompas hauska päästä kertomaan se pitkästä aikaa tälle foorumille, hah.

Heipä hei minunkin puolesta. Ehkä aika rauhoittaa meitä jokaista. Minusta ainaskin on ajan myötä varsin rauhallinen, eikä läheskään aina enää tarvitse reagoitua jokaiseen asiaan.

Tulin Basilicana ja lähtiessäni luovuin nikistäni. Tulin takaisin, enkä sitä samaa nimeä enää saanut. Tämän olen kertonut Basina heti alussa avoimesti ja senkin jälkeen useaan otteeseen, koska tarkoitukseni ei suinkaan ollut olla joku muu. kotiketjunani on edelleeen Basilicana aloittamani ketju. Tämä sinun valtiomies ym. vastaavat vedot edustavat jotain ihan muuta.
Toivoin todella, että et enää palaisi. Itsesi vuoksi ja niiden joita olet täällä vahingoittanut. Näyttää myös siltä, että ihan entisenlainen rääpiminen on hallussa edelleen.

Mietin tuossa sitä lausetta jonka alkutaipaleelta itselleni eräänlaiseksi ohjenuoraksi AA:sta nappasin: “Jos joku loukkaa meitä ja me siitä pahastumme, vika on myös meissä.”

Juu, opetuksia riittää, AA-kirjallisuudessa, raamatussa ja vaikka k-kaupan reseptivihossa. Minun puolestani jokainen saa etsiä vikoja itsestään niin paljon kuin haluaa tämänkin asian suhteen. Mutta niille jotka ovat saaneet osansa ilkeästä, julmasta käytöksestä, jota Keto on täällä viljellyt totean, että ei se ole teidän vikanne tai syynne. Loukkaantuminen ja itsensä puolustaminen on normaali ja terve reagtio.

^ Eiköhän jokainen meistä täällä kirjoittavista liene sen verran aikuinen, ettei enää tarvitse toista aikuista sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin. Minä vaan en tahdo hetkittäin ymmärtää tätä jatkuvaa piikittelyä puolin jos toisin. Helppohan minunkin olisi siihen osalliseksi alkaa mutten tiedä mitä ihmeen kiihotusta itselleni siitä saisin. Esimerkiksi kun ystäväni MM hetkittäin heittelee minulle joitain piikikkäitä kommenttejaan, voisin periaatteessa joka kerta alkaa häntä vastavuoroisesti sättiä ja varmasti saisimme siitä aikaan varsin mielenkiintoisen sanoilla miekkailun, mutta itseäni toistaen mitä se hyödyttäisi. Sen sijaan, tavoilleni uskollisena pyrin pysähtymään miettimään sitä mitä minussa tässä kohtaa heräsi, sikäli kun joku lause tahi pari kolisee.

Oma kokemus. Sitähän minä täällä viljelen. Siinä pysytellessä melkoisia piikityksiä kestää minun kirjoituksistani viritellä ennenkuin jotakin antaisin takaisin. Sitä paitsi uskon että ennemminkin taitaisin jättää kommentoimatta keljuilua, kuin alkaa pommittaa samalla mitalla takaisin. Minun tyyli ei välttämättä ole sinun, saati paras, mutta itselleni se on osoittautunut toimivammaksi oman sisäisen tasapainon säilyttämiseksi.