KIIRUS!!

oon ny heitellu hiukan xonee täs iiveesti pari pv. ilmangelmii filteröinni kera. Huomasin äskö et mul on saman kãden ( VASEN ) ojentajassa iso, kirkkaansinen mustelma, joka on koholla ja kolme ihon alla olevaa punasta länttiä… Mistä vitusta on kyse. Litku menny suoneen hyvin, vermeet puhtaat jne jne??
VASTAUKSIA

Putket paskana… ?!? Vittu härskittää vähä. En viitis soittsa vie mihkää ku tiiä mistä johtuu. Netistä ei löytyny mitää faktaa ton edellise viesti jälkee. Helvetti

Tä o nyt luettu 44 kertaa. Eks kukaa osaa sanoo mist johtuu. Nyt en pysty ku kysyy teilt :exclamation: :question: :bulb: :neutral_face:

Jospa se ei ollutkaan Subuxonea mitä siinä tapletis oli, vaan aivan jotain muuta? :frowning: :frowning: jotkut hörhöt voi myydä mitä vaan schaissee …olikos tabut oikees rasias? vai ostettu irtopillerinä kuten irtokarkit? tai kuten Telajärvellä tehdään, automaatista 1Eur/kpl…

Sontaaha se oli. Et en si hiffaa mist johtuu. Pitää jättää toi käsi rauhaa siks aikaa ku toi ojentaja puoli tervehtyy. Lyödä sit seuraavaks ja seuraa sitä ojentajaa.
Teillä ei ole mitää ideaa mist johtuu?? Ei mul aikasemmi ole tollasii tullu…

Kuulostaa ihan perus ohi heitolta, jos ei alle viikossa palaa normaaliksi, käy moikkaamassa lekuria.

Suboxone tulee nauttia kielen alta tai nenukkiin, niin ei pääse tapahtumaan tommosia ikäviä asioita. Mutta koska olet jo fucked up big time ja itselläni ei ole pitkällä päihdeurallani i.v kokemuksia en osaa sanoa mittään. Varmaan toi Petrin viesti on asiallinen :bulb:

Enite ihmetyttää miks noi punaset pisteet tuol OJENTAJASSA on ja toi fucking mustelma. Voi olla et pikku kännis menny ohi

joo ohi se on mennyt. Kannattaa tosiaan varmistaa että se on suonessa aspiroimalla, eli vetämällä pienet pakit.
Jos ei parannu noin viikossa niin mene lääkäriin hakemaan antibiotti kuuri, jos se vaikuttaa tulehtuneelta.

ps. say no to subu!!

been there done that :arrow_right: too much junkie bisnes, sitten kun pitää sitä palaa joka päivä metsästää jostain. soitella, soitella ja odottaa ja odottaa…

mutta mikä minä olen tässä saarnaamaan, tee omat valintasi…

Tota edeltävänä iltan tuhdin kännin ansiosta tais mennä vauhit ohi… Mut kiitti vastauksista. Pitää katella tota kättä nyt PRKL :smiling_imp:

Kandeisko mu men lekurille huome…? Toi mustelma ei ota haalistuaksee ja sen alla on hämy patti. Siis ojentajassa, vaik vedot meni taipees ohi :open_mouth:

Toivottavasti ei ole mikään veritulppa tai suonikohju.

Ea:ssa ei ottanu sisää vaik ohjattii teekoosta sinne… Mitähän vittuu… Sanoin siel ea:ssa tosta mustelmasta ja pienestä patista ihon alla. Sano et olen kolauttanu se johki enkä muista. Plus se o kuulemma normaalii et mustelman kohalle nousee pieni patti. Mut toi on vittu pieni kyhmy tjsp…