!! KIIRE !! APUA

Kaveri ois rätkimäs yhen Rissun (Risolid 25mg) hihaan. Eli Jokeri jos oot linjoilla, tottakai joku muukin TIETÄVÄ, kertokaa miten minimalisoida sidosaineet sun muut paska veke…

Kiitos :sunglasses:

Anajuhani

Toivottavasti kaverisi ei oikeasti tehnyt tätä. Klooridiatsepoksidi ei ole vesiliukoista sen rätkiminen kunnolla filtteröimällä ei ole mahdollista, koska aine itsessään jäisi filtteriin. Jos kaverisi tuota meinaa yrittää, on raajan kuolio ja amputointi hyvin hyvin mahdollinen lopputulos. Älkää nyt vaan kukaan muukaan yrittäkö tökätä klooridiatsepoksidia tai mitään muutakaan bentsodiatsepiinia hihaan, ellei kysessää ole injektiokäyttöön tarkoitettu valmiste (näitä ei siis tehdä vedellä vaan muilla kemikaaleilla) tai midatsolaami (jonka vesiliukoisuus on myös hieman kyseenalainen). Voin vain toivoa, että kaverisi tuli järkiinsä nähdessään väsäämänsä liuoksen epäpuhtauden.

Jos kaverisi kuitenkin kaikesta huolimatta toetutti tämän, olisi kiva kuulla lopputuloksesta.

poistettu.

Eipä tehny mitää tyhmaa

joku terveyshuolta ammattilainen sano joskus että mielummin ryyberiin kun hihaan.
mutta sekin on kai aika hasardia.
ja ei tämä ei ollut huumoria vaan ihan oikea vinkki että ei tule nekroosia ja kuppaa suoniin.

Mikäli ryyberi on slangia perseelle (siis sisälle, ei perselihakseen), niin luonnollisesti se on terveellisempi tapa eikä itse asiassa niin kovin hasardia. Tosin bentsojen kohdalla tässä ei yleensä ole mitään järkeä, koska niiden oraalinen hyötyosuus on niin korkea. Itse asiassa ainut, mitä sinne suostuisin laittamaan (yleisesti käytetään termiä pluggaaminen) on tablettimuotoinen morfiini, jonka oraalinen ja sublinguaalinen hyötysuhde on hyvin hyvin alhainen (noin 25-30 %).

Joskus plugiteltiin stesolid-peräpuikkoja.
Nopeasti ne muuten menee perseestä päähän. Minuutti.

Se muuten unohtui sanoa, että itse sain kerran ketobemidonia peräpuikkoina (jotka luonnollisesti sitä kautta myös käytin), tosin vaikea sanoa sen vaikutuksista verrattuna muihin opioideihin, kun samalla kertaa sain myös morfiinia injektioliuoksena (ehkä paras säätö ikinä).

[Poistettu Päihdelinkkiin kuulumatonta - Moderaattori]

Mulle myös vinkissä suositeltiin tota ruutalla ryyberiin tyyliä. Teksi aika huonosti tuntui imeytyvän ja kuinka suuri osa siitä litkusta imeytyy,on jo toinen stoori. Pirivedot olen kyseisellä tyyliillä testannut ja toimi mukavan sukkelasti. Pore kyllä imeytyy lihaksestakin jo niin nopsaan ,etten ihmettele tuotteen toimivuutta.

Mikä olis muuten sellainen kotitaloudesta löytyvä aine tai apon käsikauppatavarana saatava ,jolla saisi liuoksesta hieman kiinteämmän ,jottei tarvisi 5min maata kyljellään ryyberiin ruuttamisen jälkeen??