Ketju vittuilulle ja riitelylle

Eli tähän ketjuun kaikki vittuilut.
Jos on riidanhaluinen tänne voi tulla myös riitelemään, aihe on vapaa.

:laughing: Eli lukitus päälle heti alkunsa?

miksi muka lukittaisiin?

Kalsarikalevi on ihan uuno. Voin nähdä mielessäni miten hän yrittää olla hauska. Hihittelee koneen äärellä omille nokkeluuksilleen, selvinpäin häpeää silmät päästään kun tajuaa että on taas kirjoitellut “hauskuuksia” päihdelinkkiin.

Ei sen puoleen, minäkin varmaan häpeän huomenna tätä omaa vitsiäni.

E: hävetää jo nyt.

Koska riitelyketjut yleensä lukitaan. Sinä senkin tyhmä uuno! :stuck_out_tongue:

No justiinsa… Laitankin tähän kirjoitukseni joka imaisi p-linkin raivoraittiiden moderaattori-harppujen vaginaan hiekkaa ihan litratolkulla. Jos tällä ei saada ketjua lukkoon niin johan on kumma!!!

… eikun en laitakkaan… se on ihan liian kauhea!!! :smiley:

HITTO JA SAMPERI!!!

ps. voi kettu

Niin te narkkarit luulette että olen kännissä! netti on mulle paika jonne heitän henkisen ulosteeni, aivan kuin heitän fyysisen ulosteeni vc-pyttyyn :laughing: :laughing: TIEDÄN mistä seuraavks vituilklaan! :smiley: :smiley:

hei alushousu se on wc ei vc

^^känni tai juoppohulluus. Varo ettei taas ole se remmipeti osoitteena lähipäivinä. Saattaisi tota sun pääkoppaa helpottaakin jos sun ei aivan kaikkia eritteitäsi tarviisi aina olla heittämässä sinne wc-pyttyyn. Munkaan ei ole tarvinnut vielä koskaan olla siinä remmipedissä kun saan kumminkin ne tärkeimmät mieheltä tulevat eritteet normaalisti päivittäin heittää kauniin naisen sisuksiin :mrgreen: Tähän tottuneena voisin kyllä kuvitella että varmasti alkaisi pahaa oireilua mielenterveydessä tapahtua jos kaikki menisi wc paperin mukana pönttöön ja kommunikointi naisten kanssa rajoittuisi alkoholistinaisia ahdisteleviin viestittelyihin päihde keskustelufoorumilla :laughing: Jos sulle sattuu selviä kausia vielä tulemaan niin käytä ihmeessä viinaan säästyvät eurot vaikka maksullisiin naisiin :unamused:

[poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori]

Onpas tyhmä ketju täynnä tyhmiä ihmisiä kirjoittamassa tyhmiä asioita. Ootte ihan tyhmiä.

Veikkaan kyl, et tää lukitaan, kun joku saa vaan tarpeeks kierroksia koneeseen.

Kumma miten netis vedetään aina tää nainen ja parisuhdekortti esille :laughing: :laughing: mitäs jos minä olenkin koko tuon kaiken yläpuolella? :sunglasses: mitä jos mua ei ohjaa enää riippuvuus eikä pallitkaan ohjaa elämääni.? :open_mouth: Tuntuu että jos ihmistä ei ohjaa sen addiktio, sitä ohjaa sen sugiselimet :open_mouth:

Sun henkisyys ei vissii oo hirvee henkistä… Streittii nettii pätemään :mrgreen: Jos henkinen shaiba ei tartte muut ku internetin… asioistas tarkemmi kiinnostuneena en voi ku onnitella :sunglasses:

En mä vaan ole aiemmin huomannut mitään nainen / parisuhdekortteja yleensäkään missään? Ja sä olet AINA huomannut… Mistähän johtuisi? :unamused: :laughing: Jospa sulla ei pallit ohjakaan enää yhtään mitään, siitäköhän tää kaikki onkin kiinni mikä sun päätäkin vaivaa :mrgreen:

[poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori] nyt saan joka kerta nauraa kun näen MC-porukkaa…kun näen leveen kultaketjun,200eur arskat,bootsit…TIEDÄN että ne on hankittu idiootti narkkareiden rahoilla… Te olette kuin koulutettuja hylkeitä, kun teille annetaan mitä te haluatte niin te teette mitä käsketään…tiedä vaikka olisin yksi käskijöistäsi… :smiling_imp: :smiling_imp:

^ Sulla on Kalevi kamalan paljon ärripurritunteita narkkareita kohtaan. Onko se vain niihin kohdistuvaa, vai oletko vihainen ihan muutenkin?

Kyllä mä huomaan paljonkin näiden mun omien 200 euron arskojen takaa :sunglasses: Uusinta alibia siteraamalla ei vielä paljoa tiedä todellisista fanittamastasi 1% pyöräpojista. Mä saan joka kerta hyvät naurut kun sä yrität kertoo jotain mc-porukoista :laughing: Tiedä vaikka mä olisin sun uskis seurakuntasi pedofiili pastori :unamused: Samanlaisesta sedästä ilmeisesti juontaa juurensa sun ryyppääminen ja kokemattomuus naisten suhteen :smiling_imp:

Nythän sä TAAS riipaisit esiin sen naiskokemattomuuskortin… PANOMIES ei leveile eikä sillä ole tarvetta todistella kenelekän yhtään mitään :laughing: :laughing: :laughing: se jää sun mietittäväks onko mulla ollut 0-23234234234kaatoa… :smiley: :smiley: taidat olla joku 22+ tai 30+ chattari suolisto24.fi :smiley: :smiley: :laughing: :laughing:

Aina se vaan näyttää osuvan yhtä arkaan paikkaan :laughing: :laughing: :laughing: Ensimmäisenä otat jonkun suomi24:sen säälitreffi chatin puheeksi :unamused: mä en niin ole perillä noista treffi jutuista netissä sori vaan kalsari luuseri :mrgreen: