Ketju uusille jäsenille

Ketju uusille jäsenille, sana on vapaa.

Heippa, kaikille uusille jäsenille jotka hakevat vertaistukea. Mä just kanssa aloitin vierotuksen opamox ryyneistä ja toivoisin kirkasta ja iloista elämää ilman bentsoja. Lääkäri määrääsi busparia ja tietysti ketipinoria, nyt tuntuu heti paremmalta!

Ei kukaan sua estä liittymästä keskusteluihin, harmi jos olet tällaisen käsityksen saanut. Jätä vaan huutelematta toisia natseiksi ja sotkemasta esim. kysymys-vastauksia niin et hermostuta jengiä ennenkuin mode palaa.

On mua estetty liitymästä keskusteluihin ainakin kirjallisesti, näitä uhkaus viestejä on tullut esimerkiksi minun antamaani s-posti osoitteeseen ja valitettavasti sen takana oli plinkin vakiotyypit.

Monet ihmiset hyljeksivät minua koska en usko jumalaan, olen monesti rukoillut alastomana lattialla sikiöasennossa mutta en ole koskaan saanut vastausta yläpuolelta. Ehkä joku päivä.

Joka tapauksessa tämä on minun oma off -topic keskustelu alue.

Robbie Williams live at Luzhniki Stadium, Moscow.

Robbie Williams Feat: Aida Garifullina Opening Ceremony HD | Full PERFORMANCE 2018 FIFA World Cup

youtube.com/watch?v=3ywx0q3UIpk

Olen koko elämäni ollut agnostikko mutta en suorainaisesti ateisti. Voisikohan uskonnosta olla apua kun kaikki keinot ovat loppu?. Itsemurha pyörii päässä jatkuvasti ja junanraiteet missä veturi ja vaunut tulee 200/kmh tunnissa. Kun kirjoitan tätä itken ja nauran samaan aikaan.

Liityin tälle sivustolle alkuvuodesta 2018. Ja nyt täytyy myöntää että kaikki minun kirjoitukset on kirjoitettu tänne bentsojen ja Alkon vaikutuksen alaisena. Se kombinaatio panee pään täysin sekaisin. Minulle on määrätty lääkettä nimeltään Naltroxen joka poistaa viinanhimon mutta usein jätän sen ottamatta koska aiheuttaa pahoja sivuvaikutuksia.

Bentso ja Alko kombinaatio aiheuttaa minulle jonkinlaisen hypomania tilan, ja voin muuttua yhtäkkiä hyvin ärtyisäksi.

Olen kyllä haukkunut tiettyä jäsentä natsiksi se pitää paikkaansa. Mutta samalla hän on haukkunut minua yhteiskunnan loiseksi ja tulonsiirto rotaksi jolle heitellään säälimurusia “kunnon ihmisten” ruokapöydästä. Ei sekään ole kovinkaan kauniisti sanottu. Vai mitä mieltä sinä olet?

Miten tämänlainen henkilö on ylipäätänsä eksynyt päihdeongelmaisille ja mielenterveyspotilaille tarkoitetulle sivustolle jotka usein käyttävät julkisia palveluja ja sosiaalitukea?

^Sieg heil Varpushaukka :laughing:

Tuota, tiesithän, että natsi-Saksassa oli varsin kattava tulonsiirtojärjestelmä? :laughing:

Laitan sinut muuten foorumin asetusten kautta ignoreen, joten turha tuhlata sanojasi minuun. Hyviä ryynikännejä!

Vastaan nyt kumpaankin: Ei ole kivasti sanottu tietenkään. Se oli vain esimerkki sun tavasta ylireagoida (joku arvostelee sun tuilla elämistä > hauku natsiksi). Noh, tuskinpa kukaan on ryynikänneissä poliittisesti korrekteimmillaan. :smiley:

Syy miksi sua on kielletty osallistumasta keskusteluihin on saattanut olla esim. suoranainen kiusaaminen tiettyjä ihmisiä kohtaan (ketju Winstonista ) ja muu ylimääräinen vittuilu. Ei täällä kenelläkään(ainakaan mulla) ole mitään henkilökohtaista sua itseästi vastaan, lähinnä vaan käyttäytymistä. Eikä mua suoranaisesti myöskään liikuta vähääkään toisten uskonnolliset näkemykset.

Liity ihan rauhassa kaikkien seuraan asiallisemmin niin tuskinpa ongelmia enää tulee. Käytöstavat pätevät internetissäkin.

“Liity ihan rauhassa kaikkien seuraan asiallisemmin niin tuskinpa ongelmia enää tulee. Käytöstavat pätevät internetissäkin”.

Näin on ja olen oppinut sen kantapään kautta. Oma “asetukset” sivu on nyt purppuran värinen joten varoituksia on tullut tiuhaan tahtiin viimeaikoina. Kohta alkaa tärkeä peli jota ajattelin katsella. MM huuma yhdistää meidät kaikki hetkeksi. Poliitisia kannanottoja ei juuri viheriöllä näe.