Keskustelua tuki- ja apupaikoista...

Hyvää iltaa kaikille!
Syksyksi on muuttumassa taas hiljalleen ja tämä on kieltämättä
hiljaisinta aikaa Valtissa, mutta korjataan ns. perinteet ja laitetaan
keskustelut uudelle tasolle! :slight_smile:

Itse liityin pelivoimapiiriin eilen illalla näihin aikoihin…
Eli alkuyössä mentiin jo… Järjestelmä näytti kyllä todellakin toimivalta
ja uskon todellakin, että tästä on apua todella monelle. Arvostan näitä ihmisiä,
jotka jaksavat auttaa meitä paremman huomisen saamiseksi! Kiitos!

Ja kaikki ujoimmatkin sitten liittymään.
Käyttö on täysin maksutonta sekä anonyymiä,
kuten aikaisemminkin todettiin. Apua saa käytännössä
mihin kellon aikaan tahansa, mutta muistutan kuitenkin hyvistä tavoista.

Porukalla on paljon hauskempaa kuin yksin.
Terveisin Tuplari

harmi, ettei omalla kotipaikkakunnallani ole GA-kokoontumisia…pitäisi varmaan itse kokeilla laittaa pystyyn sellainen :smiley:

tervehdys.

miksi tiltin kaltaista paikkaa ei ole muualla suomessa!!! ja miksei ole tulossa. kuka oisi viedä ehdotusta
pidemmälle.

varmaan liian kallista. ei ongelmaisiin tarvi sijoittaa, nehän saisivat apua ja pahimmassa tapauksessa
lopettaisivat pelaamasta? bisneksethän siinä kärsii.

ajattelin vastata itselleni koska en kuitenkaan saa vastausta. siinä hieman mietittävää.

moni olisi varmasti kiinnostunut kyseisistä luennoista ja tulemaan paikalle jo pelkästään terapeuttisista
syistä mutta ei pääse koska pelihullu on aina rahaton ja veloissa. siksi tilaisuuksiin pitäisi antaa liput
ilmaiseksi niille jotka olisivat halukkaita tulemaan muualtakin suomesta. raylle nootti ja nyrkkiä pöytään.

ystävällisin terveisin jani p

Samoissa aatoksissa Janin kanssa.
Olen pelaajan äitinä lukenut näitä sivuja/linkkejä ja täältä kaukaa (250km Helsingistä) katsoen Tiltti vaikuttaa turvasatamalta.

Turvapaikkoja tässä maassa tarvittaisiin paljon lisää. En ymmärrä miksi täällä pelikoneiden määrä kasvaa koko ajan. Miksi pelimainonnalta on aina vaikeampaa suojautua. Ja miksi edelleen pikalainoja saa kaupata mielikuvilla oman elämän ja talouden hallintaan johtavana asiana.

??