Selvästikin on tarvetta ketjulle jonne voidaan tulla keskustelemaan keskusteluissa ilmenevistä ongelmista ja keskustelijoista itsestään sekä keskustelijoiden välisistä selkkauksista.
Egzqjuusmii? En ole kommentoinut sinulle henkilökohtaisesti aikoihin. Selvyyden vuoksi: tämä selkkaus sai alkunsa täältä, viewtopic.php?f=42&t=23449&start=30 tuosta yhdestä ainoasta kommentistani RC:lle. Itseasiassa poistin sen sieltä jo välttääkseni tällaista pyörremyrskyä jonka havaitsin olevan tulossa mutta se näkyy silti RC:n lainauksessa. [size=85]No poisto se ei selvästikään auttanut.[/size] Jokainen asiasta kiinnostunut voi toki käydä tarkistamassa oliko se kommentti - joka oli hyvin perusteltu - tällaisen pyörremysrkyn ja häiriköinnin arvoinen jonka RC siitä nyt kehitteli. Jokainen voi tietysti myös tulkita itse oliko RC siinä se pointti henkilönä vai oliko se pointti joku ihan muu asia kuin RC henkilönä.
Tuntuuko susta RC että sua aina jotenkin vainotaan? On se ihmeellistä miten sinä vielä vähän aikaa sitten olit mielestäsi erään palstalta jo poistuneen henkilön “vainon” ja “nettikiusaamisen” kohteena ikäänkuin itselläsi ei olisi ollut mitään tekemistä koko selkkauksen kanssa. Kun edelliset “vainoojat” läksivät menemään, niin sitten yrität sovittaa sitä “vainoojan” roolia aina jollekin toiselle. Sinun “vainoamiseesi” ei tarvita muuta kuin se, että on jostakin asiasta eri mieltä, tai se että yhdellä pienellä kommentilla tuo esiin jonkun ristiriidan omista kirjoituksistasi. Vielä vähän aikaa sitten yritit vääntää Kalevista jotakin ihmeen vainoojaasi, mutta hänkin taisi läksiä pois mieluummin kuin ryhtyä vääntämään sinun kanssasi. Kaikilla kun ei riitä energiaa omien ongelmiensa lisäksi tyhjänpäiväisiin nettitaisteluihin RC:n kanssa joista vain sinä, RC, itse taidat saada jotain omituisia kiksejä.
PS. Niin ja ylläpidolle ja moderaattoreille mä voisin ihan ystävällisessä hengessä esittää toiveen, että myös näiden “Vähentäjien” kirjotteluja kannattaa joskus seurata hieman tarkemmin, etenkin silloin kun “Vähentäjät” kirjoittavat kommenttejaan Lopettajien puolelle.
En ole havainnut kertaakaan että joku muu vähentäjäksi itsensä laskeva keskustelija harrastaisi samanlaista vittuilua ja idioottimaisuutta kuin mitä useat raittiiksi itsensä tituleeraavat harrastavat säännöllisin väliajoin juovia vähentäjiä kohtaan. Pikkusuden lemmikit ja dokaus- ketju ( viewtopic.php?f=3&t=23407 )on viimeisin hyvä esimerkki siitä miten te raittiiksi itsenne tituleeraavat asennoidutte juoviin keskustelijoihin! Mitä helvettiä te arvon raittiit odotatte? Että juovien pitäisi vain olla hiljaa ja käyttäytyä hyvin kun itse käyttäydytten miten vain? Ainoa vähentäjäksi itsensä laskeva, joka suoraa pottuilua harrastaa olen minä. Ja se on vain ja ainoastaan vastareaktiota teidän raittiiden käyttäytymiseen. Minun tölväisyihini koskien raittiita ihmisryhmänä liittyy myös roppakaupalla huumoria ja sarkasmia minkä useimmat lienevät ymmärtäneetkin.
Edit: Ja niin. Kukaan ei täällä ole leikkimässä mitään saatanan nettipoliisia ja sanelemassa kuka saa kirjoittaa mihinkn palstalle. Ainoa asia josta tässä lopettajat- vähentäjät- selkkauksessa on kysymys on se, millä tavalla raittiit keskustelijat täällä käyttäytyvät ja miten te asennoidutte ihmisiin joilla on erilaiset tavoitteet juomisensa suhteen kuin teillä.
Vittu tääkin on niin NIIN idioottimaista että tällaisesta asiasta pitää alentua jankkaamaan.
Saakeli sentään.