Keskustelua keskusteluista

Selvästikin on tarvetta ketjulle jonne voidaan tulla keskustelemaan keskusteluissa ilmenevistä ongelmista ja keskustelijoista itsestään sekä keskustelijoiden välisistä selkkauksista.

Egzqjuusmii? :laughing: En ole kommentoinut sinulle henkilökohtaisesti aikoihin. Selvyyden vuoksi: tämä selkkaus sai alkunsa täältä, viewtopic.php?f=42&t=23449&start=30 tuosta yhdestä ainoasta kommentistani RC:lle. Itseasiassa poistin sen sieltä jo välttääkseni tällaista pyörremyrskyä jonka havaitsin olevan tulossa mutta se näkyy silti RC:n lainauksessa. [size=85]No poisto se ei selvästikään auttanut.[/size] :unamused: Jokainen asiasta kiinnostunut voi toki käydä tarkistamassa oliko se kommentti - joka oli hyvin perusteltu - tällaisen pyörremysrkyn ja häiriköinnin arvoinen jonka RC siitä nyt kehitteli. Jokainen voi tietysti myös tulkita itse oliko RC siinä se pointti henkilönä vai oliko se pointti joku ihan muu asia kuin RC henkilönä.

Tuntuuko susta RC että sua aina jotenkin vainotaan? On se ihmeellistä miten sinä vielä vähän aikaa sitten olit mielestäsi erään palstalta jo poistuneen henkilön “vainon” ja “nettikiusaamisen” kohteena ikäänkuin itselläsi ei olisi ollut mitään tekemistä koko selkkauksen kanssa. Kun edelliset “vainoojat” läksivät menemään, niin sitten yrität sovittaa sitä “vainoojan” roolia aina jollekin toiselle. Sinun “vainoamiseesi” ei tarvita muuta kuin se, että on jostakin asiasta eri mieltä, tai se että yhdellä pienellä kommentilla tuo esiin jonkun ristiriidan omista kirjoituksistasi. Vielä vähän aikaa sitten yritit vääntää Kalevista jotakin ihmeen vainoojaasi, mutta hänkin taisi läksiä pois mieluummin kuin ryhtyä vääntämään sinun kanssasi. Kaikilla kun ei riitä energiaa omien ongelmiensa lisäksi tyhjänpäiväisiin nettitaisteluihin RC:n kanssa joista vain sinä, RC, itse taidat saada jotain omituisia kiksejä. :angry:

En ole havainnut kertaakaan että joku muu vähentäjäksi itsensä laskeva keskustelija harrastaisi samanlaista vittuilua ja idioottimaisuutta kuin mitä useat raittiiksi itsensä tituleeraavat harrastavat säännöllisin väliajoin juovia vähentäjiä kohtaan. Pikkusuden lemmikit ja dokaus- ketju ( viewtopic.php?f=3&t=23407 )on viimeisin hyvä esimerkki siitä miten te raittiiksi itsenne tituleeraavat asennoidutte juoviin keskustelijoihin! Mitä helvettiä te arvon raittiit odotatte? Että juovien pitäisi vain olla hiljaa ja käyttäytyä hyvin kun itse käyttäydytten miten vain? Ainoa vähentäjäksi itsensä laskeva, joka suoraa pottuilua harrastaa olen minä. Ja se on vain ja ainoastaan vastareaktiota teidän raittiiden käyttäytymiseen. Minun tölväisyihini koskien raittiita ihmisryhmänä liittyy myös roppakaupalla huumoria ja sarkasmia minkä useimmat lienevät ymmärtäneetkin.

Edit: Ja niin. Kukaan ei täällä ole leikkimässä mitään saatanan nettipoliisia ja sanelemassa kuka saa kirjoittaa mihinkn palstalle. :angry: Ainoa asia josta tässä lopettajat- vähentäjät- selkkauksessa on kysymys on se, millä tavalla raittiit keskustelijat täällä käyttäytyvät ja miten te asennoidutte ihmisiin joilla on erilaiset tavoitteet juomisensa suhteen kuin teillä.

Vittu tääkin on niin NIIN idioottimaista että tällaisesta asiasta pitää alentua jankkaamaan. :angry:

Saakeli sentään. :imp:

^

Tuo kumpusi kaunaisen alkoholistin mieleni syövereistä kostoksi sille, että sinä itse toivottelit hyvin ilkeästi “kepeitä multia” aikoinasi minun edsmenneelle ystävälleni, josta silloin kerroin, ja joka merkitsi minulle erittäin paljon. Se oli ensimmäisiä silmiäni avaavia kokemuksia sinun empatiakyvyttömyydestäsi. Se totaalinen tunnekylmyys jota siinäKIN viestissäsi osoitit oli minulle sokeeraavaa, ja selkeästi jäi kaivelemaan minun alkoholistista mieltäni.

Tuo on siis osastoa: Miltä-oma-lääke-maistuu? :slight_smile: Myönnän toki että kännissä sorrun typerään vanhojen kaivelemiseen enkä olisi tuollaista sanonut selvinpäin. Ei sillä ettäkö se sen loukkaavuutta vähentäisi. :unamused: Idioottimaistahan tuo. :unamused:

Oliks viel jotain? :slight_smile:

Fernetti, oli todella hyvä perustaa tälläinen ketju, ja luultavasti tulee tarpeeseen.

Joo mulla oli sellainen muistikuva että olisin aloittanutkin jo tällaisen ketjun aikaisemmin mut en löytänyt. Se vaan, että ei tästäkään mitään hyötyä ole jos tätä ei käytetä, vaan tahallaan jatketaan kommentoimista vääriin ketjuihin. :unamused:

Mut onneksi se on jo ohi. Täytyy kyllä vähän aikaa paikkailla kolhuja.

Jos viittaat tuolla taannoiseen häiriköintiisi minun ketjussani (joka vaikuttaa jatkuvan edelleenkin) niin se ei todellakaan mene minun PMS:sieni piikkiin. :slight_smile: Tässä on edelleenkin areena keskusteluille jotka liittyvät keskustelijoiden välisiin ongelmiin ja keskusteluihin itse keskusteluista. KÄYTTÄKÄÄ TÄTÄ KETJUA SIIHEN TARKOITUKSEEN KIITOS! Tässä saat sinäkin, RC ihan vapaasti päästää minuun henkilökohtaisesti kohdistuvia höyryjäsi pihalle. Minä annan siihen oikein luvan sinulle kunhan teet sen TÄSSÄ KETJUSSA ETKÄ TUHLAA FERNETTIMETSÄN SIVUJA HÄIRIKÖINNILLÄSI.

Kiitoksia vain tuesta, Rahvas. :slight_smile: Minä en hae täältä todellakaan riitoja, mutta heikkouteni on aina ollut ylikorostunut oikeustaju ja siitä kumpuava reagointi jopa muiden välisiin asioihin (kuten vaikkapa nyt tuosta pikkususiketjusta “lemmikit ja dokaus”, käy ilmi.). Olin kuuluista tästä ominaisuudesta jo tarhassa. :sunglasses: En ole koskaan ymmärtänyt tätä suomalaista kantaaottamatonta hiljaisuuden kulttuuria jossa vääryyksiä katsellaan vain sivusta ilman että mihinkään asioihin sanotaan edes mielipidettä. :unamused: Lisäksi varmasti kaunainen alkoholistin mieli tuottaa joskus ongelmia kun on kännissä.

Uskoisin myös että aika moni sarkasmiksi ja huumoripainoitteisiksikin tarkoitetuista kommenteistani on useasti tulkittu täällä riitelemiseksi jotka eivät sitä ole. :slight_smile:

Mä ehdottasin että te voisitte perustaa sellasen “Vihaamme RC:tä” taikka “RC on sietämätön paska” ryhmän vaikkapa Facebookiin!. :slight_smile: Vaeltajasta tulis ryhmän vetäjä ja Fernetistä ryhmäsihteeri.
Voisitte pitää miittejä, pikkujouluja, tapaamisia muuten vaan… :smiley: Kaikilla ois hirmu nastaa. Mäkin oisin ihan oikeesti imarreltu. : )

Tämä ketju on perustettu siksi että kaikki muutkin tulevaisuuden keskustelijoiden väliset välienselvittelyt, sekä vaikkapa keskustelutyyleistä sun muista ketjujen aihepiireihin sopimattomista asioista syntyneet riidat ja muut selvittelyt voitaisiin siirtää tänne. Tämä ei siis ole vain sinua varten perustettu ketju, RC, vaikka sää kauheen tärkeä henkilö oletkin, selkeesti. :unamused:

Kaamos, no jos sen verran vielä selvennän asijaa…

Kerroit itse harkitsevasi jonkinlaista terapiaa, ja minä siihen sitten avautumaan - ihan vertaistuki mielessä - että itsellänikin on tuo asia pyörinyt sattuneesta syystä mielessä. Aihehan on sinänsä arka ja henkilökohtainen, mutta oletin kaamoksen osaavan kunnioittaa tuollaista avautumista koska itsekin avautui. Kaamos kuitenkin reagoi häkellyttävällä tavalla alkaen heittää asiasta läppää. Se oli se joka loukkasi. Huumori sopii joihinkin asioihin, joihinkin ei. :unamused:

Mutta tällaista tää on, nettikeskustelu. Ymmärrän toki että on välillä vähän vaikea saada selvää milloin joku sanoo jotain vakavissaan ja milloin vaikkapa harrastaa humoristista sarkasmia yms. varsinkin jos on kysymyksessä ihmiset jotka sarkasmia muutenkin harrastavat. :unamused: Uskoisin että aika monet selkkaukset liittyvät aika usein juuri sellaisiin väärinkäsityksiin ja virheellisiin tulkintoihin toisten tarkoitusperistä. Tosin olen kyllä sitä mieltä että tietynlaiset aihepiirit itsessään ovat sellaisia että niisä pitäisi tietää ettei niiden sisälle huumori mahdu. :unamused: Ja toisaalta sekin vielä, että on eri asia heittää läppää omista asioistaan (vaikka sitten aroistakin aihepiireistä) kuin toisen ihmisen henkilökohtaisista asioista. :unamused:

Mut eniveis, uskon uskon, että toi nyt oli tahatonta kaamokselta. Se olis sellaiset viisi minuuttia nurkkaa ja kolme kyykkyhyppelyä, ja kaksi aavemmariaa niin sillä syntisi on sovitettu, aamen. ← vitsi vitsi :wink:

Mun osalta asia selvitetty. Ja unohdettu. :slight_smile:[size=50] Lukuunottamatta tietysti jotain tulevaisuuden kännikaunaa. :unamused: [/size]

:slight_smile: …ja siihen pieneen tekstiin.[size=50].kauhulla odottelen[/size]… :wink:

…näinhän se menee, näemme ja ajattelemme asioista kaikki tavallamme. Se pitäis tämmöisen irvileuan ja itselleenkin naurajan (ainakin pyrin siihen :blush: ) vain aina väliin muistaa. Onneksi asiat selviää rauhassa selvittelemällä. :smiley: Tästä mennään jälleen sitä uutta ja seikkailurikasta vuotta kohti…ehkäpä siitä tulee “A good year” itsekullekin. :wink:

No minä en laske sinua palstan irvileuaksi. Itse olen välillä pahempi. :unamused: Uskon vilpittömyyteesi ja tahattomuuteen mitä tuli tuohon insidenttiin joten se siitä. Elämä jatkukoon. :smiley:

itse annoit linkin jossa markkinoidaan myös 30 euroa maksavaa AA- viiriä. :laughing: Suosittelit sitä siis itse. :smiley:

Enpäs olis huomannut koko viiriä, ellet olis varta vasten maininnut siitä :smiley:

ViestiKirjoittaja Fernetti » 10.2.2010 20:28:20

kaamos kirjoitti:F...
...hiljakseen tulee mieleeni "viisauden rukous":

"Vanha viisas pöllö istui tammessa.
Mitä enemmän se näki, sitä vähemmän se puhui.
Mitä vähemmän se puhui, sitä enemmän se kuuli.
Jumala, tee minusta samanlainen!"

" Mie en rukoile, yleensä, mutta tuo kuulosti aika “hyvältä”…voisin jopa harkita. Mitä sie tuumit tuosta? :slight_smile:

Ehkä susta sitten tulee joskus samanlainen. :slight_smile:

Suun kiinni pitäminen on ihan hyvä taito.

Suun avaaminenkin on ihan hyvä taito.

Oleellista kait on se millä tavalla ja missä tilanteissa sekä suun kiinni pitämistä että suun avaamista harrastaa. Itse en voi käsi sydämellä nähdä näissä tähän ketjuun kirjoittamissani viesteissä yhtään mitään sellaista jota pitäisi katua tai pyydellä anteeksi. Olen ihan hyvällä omallatunnolla täällä. Allekirjoitan kaiken mitä olen sanonut. :slight_smile:

Jos kaamos tahtoo asiasta enemmän keskustella kanssani, tehdään se vaika täällä: viewtopic.php?f=3&t=23466"

…keskustelua tuskin saamme F täällä aikaiseksi. Privana voitais pohtia enemmänkin elämän kiekuroita, mutta mie en oikeastaan juuri nyt sellaiseen halua sinun kanssasi alkaa (ei pahalla, mutta tarvii säästellä energiaa nyt muuhun… :wink: …aiheesta ehkä joskus enemmän. )…ja olenpa ollut ymmärtävinäni ettet siekään niin innokas moisiin ole. :smiley:

Mie “pöllöilin” sulle tuolla Hajatelman ketjussa, koska uskallan olla niin “röyhkeä” ja epäillä, ettei F-metsänasukki nyt näe metsää puilta tuolla Hajatelman tontilla. Itsekin kohotin ensin kulmakarvojani, kun lukaisin suakin kuohuttaneen Hajatelman kirjoituksen, mutta kun asiaa rupesin miettimään…niin en voinut kuin nostaa hattua rehelliselle tilitykselle. Hajatelma kertoilee asiat niinkuin ne on kokenut, subjektiivinen juttu…ja rohkea akka, minusta. Ei sinun eikä minun tarvi yhtyä Hajatelman tuumailuihin, mutta eivät kai ne meitä myöskään mitenkään uhkaa…? Mie oikeastaan odotan mielenkiinnolla minne tuo Hajatelman polku lopulta johtaa. Samoin muuten ajattelin alussa sinusta ja Katistakin, mutta…[size=50]oikein sieluni silmillä näen kuin savu rupeaa nousemaan…[/size]…kun ei teidän polut tunnu johtavan minnekään? Siitä mie olen ymmälläni ja surullinenkin. Sitäkin mie olen sitten miettinyt, että miksi mie teistä kahdesta saan megalomaanisia kiukutuksia joskus…ventovieraista netti"tutuista"?!! :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Mikä teissä saa tuon mun “pöllöilyn” täysin unohtumaan? No…ainakin se, että tunnistan niin paljon samaa kuin itsessäni oli 10 vuotta sitten…ja taitaa siitä rippeitä olla mukana vieläkin väijymässä, siksi kait se nyppiikin. :unamused: Jumalaton tarve olla aina oikeassa…vaikeus tunnustaa, jos onkin erehtynyt…ivallisuus…omalla fiksuudella prassailu…muiden virheiden osoittelu jne…ne ovat minussa, ja nyt kun ne tuohon listasin…niin tuntuupa että eivät ole edes niin kaukana( ellei jopa tässäkin hetkessä :frowning: :blush: )…ja juuri nuo samat ominaisuudet saavat toisten kirjoittelussa esiin rynnistäessään minut kiukustumaan. Mie ajattelin ennen noista ominaisuuksistani, että “mie nyt vaan olen tällainen!”…en minä nyt vain ole sellainen. Mie uskon, että meissä jokaisessa on pohjalla lempeä, positiivinen ja elämää rakastava ihminen. Joskus se vain on syvälle haudattuna. …eikä osaa tai uskalla enää tulla esille.

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :open_mouth: :open_mouth: :sunglasses:

Tiedätkö, välillä tulee mieleeni, että voikun vois tuolle juuri nyt antaa ison halauksen ja sanoa "kyllä se siitä, oikeasti "…ja välillä taas tekis mieli ravistella kovaa ja todeta; “lopeta tuo hölmöily ja elämäsi hukkaan heittäminen!”. Mutta, kun ei siitä ole mitään hyötyä…ei toiselle voi noin sanoa (no juu, varsinkaan täällä “naamiaisissa”), eikä ainakaan Fernetille tahi Katille :smiley: , koska mikäpä minä olen puuttumaan siihen kuinka teidän koukerot menee. Mie yritän siis kovasti hillitä sanottavani vain niille, jotka ovat halukkaita vastaanottamaan mun ajatuksia/näkemyksiä. Ja silloinkin yritän muistaa, etten oikeasti tiedä asioista paljon mitään…on vain minun kokemukseni maailmasta ja elämästä….jonkun toisen kohdalla se voi olla täysin toimimaton yhtälö, suoranaista tyhjän paskan jauhantaa jopa ja silloin on minun aika poistua, tunnustaa etten tiedä tai ymmärrä.

Mie olenkin tuumaillut, että te olette Katin kanssa kohta minun parhaimpia “opettajiani” täällä Plinkissä…tyyneysharjoittelua varten näet. :wink: Vielä on matkaa paljon kuljettavana, kun taas mennä viikkoa katson…kemiallista apuakin näihin joka kuukausi tapahtuviin “retkahduksiin” toki olisi tarjolla, mutta lääkevastaisena kukkahattu-hippinä yritän ottaa luomuna niskalenkin hormooneistakin. Voiko ne olla alkoa kovempi vastus, mitä luulet?! :laughing: :wink:

Ja juu, en mie halunnut riitaa haastaa…olin vain himppu turhautunut ja koin jostain syystä, että tässä kohtaa oli tarpeen avata suunsa, hiljaisuuden sijaan…saatoinpa olla vaikka väärässäkin. Mutta nyt suuri zen-mestari kurraa jo näppäimistöllä siihen malliin, että tyhmempikin oppilas tajuaa; on aika lopettaa. :slight_smile:

Ei ole kovin rohkeaa vierittää omaa epäonnistumistaan ympäristön syyksi, olla kohtaamatta omaa heikkouttaan ja rienata nettinimimerkin turvissa niinkin helppoa populistista kohdetta kuin Hajatelma teki.
Temppu, jolla voi laskelmoida saavansa aivan takuuvarmasti selkääntaputtelijoita, päänsilittelijöitä ja nyökyttelijöitä. Aihetta on sen verran riepoteltu jo vuosien ajan.

Oikeasti rohkea ihminen uskaltaa kohdata oman heikkoutensa ja omat virheensä, sillä heikkoutensa kohtaaminen ja sen myöntäminen onkin loppujen lopuksi oikeaa vahvuutta.

Meillä on jokaisella oma polkumme. Sinullakin on, Kaamos. Ja kun kuljet omaasi ja kohtaat itsesi, sinun ei tarvitse olla huolehtivinasi muiden poluista.
Minun polkuanihan sinä jo tuolla Lopettajissa olet jo ruotinutkin, mistä suurkiitos. :slight_smile:

Sitä kannattaakin miettiä, sillä vastaus saattaa kertoa jotain sinusta itsestäsi. : )

Vähän kuluneita fraasena nuo “tarve olla oikeassa”. Meillä kaikilla on tarve olla oikeassa. Ei kukaan väärässä halua olla.
Silti meistä jokainen on väärässä joskus. Minä itse olen muuten väärässä jopa melko usein. : ))
Sen tunnustamisessa ei ole mitään vaikeaa. Joskus pääsee sellasia sammakoita näppikseltä että oikein jälkeenpäin haukkoo henkeään ittekin että hupsistakeikkaa kun tuli kirjotettua taas ennenku ajateltua. :laughing:

Ivallisuus, tai sanotaan mieluummin sarkasmi, puolestaan on pelkkä itsepuolustuskeino. Se on liian voimakas ja terävä ase käytettäväksi summamutikassa syyttömiin, mutta itsepuolustukseen se on ihan kätevä.
Miksi sitten ylipäätään on tarve itsepuolustukseen? Se on juuri sitä keskeneräisyyttä, lapsellisuutta, turhamaisuutta, pikkumaisuutta jota piilee meissä jokaisessa. Kaikki eivät vain sitä myönnä itsessään, mutta myöntävät sen mielellään kaikissa muissa.
Eikö niin? :slight_smile:

Omalla fiksuudella tässä nyt ei kovin paljon brassailemista. Jos miekin olisin fiksu, minulla olisi nyt paljon parempi palkka. Olisi ollut jo vuosikausia. :slight_smile:

Mitäpä jos paras opettaja tuossa oletkin sinä itse. Ja vain sinä itse. Se tyyneys nimittäin löytyy lopulta omasta sydämestäsi ja omasta päänupistasi, ei kenenkään muun päänupista. : )

Mukavaa, että osallistuit Katti. :slight_smile:

Tämä on varmasti juuri sitä kasvottoman keskustelun problematiikkaa…aina ei tarkoitukset mene perille kuten itse oli ajatellut.

Niin, niin, mutta Hajatelmakin on vasta matkalla…keskeneräinen hyvinkin. Se miten palautetta toiselle antaa tämän keskeneräisyydestä, kertoo myös paljon meistä itsestämme eikö? Kuten jo itsekin asiasta huomasit minulle huomauttaa…mikä oli myös minunkin pointtini…en vain tainnut osata sitä sinulle ilmaista. :wink::

Jep.ihan samaa mieltä. Ja siksipä tituleerasinkin teitä “opettajikseni”…en tarkoittanut sitä sanatarkasti…olit kyllä ymmärtänyt pointin, mutta pitihän sinun siihen tavallasi kommentoida…eli kuin minä itse en sitä olisi ymmärtänyt. Huomaatko sie itse kuinka sen teet? Vai onko se sinun tapasi ilmaista, että olet ymmärtänyt toista?..mie en vain ole ymmärtänyt, että se onkin sitä, eikä toiselle osoittelua…[size=85](apua…tuosta ota erkkikään tolkkua…kahvia!!)[/size]

Luin täässä välissä uudelleen tuon vastauksesi…ja tulin siihen loppupäätelmään, ettet ollut kuitenkaan tainnut ymmärtää mitä kirjoitin. Mutta eipä sillä väliä…voit omasta vastailustasi lukea sen mitä miekin tarkoitin, kun en sitä osannut oikein julkilausua. Kinkkistä…täytyy jatkaa ulostuonnin harjoittelua, minun siis. :slight_smile:

Olen pahoillani, josko loukkasin. Kuten sanoin jo siellä toisaalla…olin varmaan ymmärtänyt väärin joitain sinun juttujasi, niiden pohjalta kuitenkin uskalsin ottaa kantaa “kysymykseesi”…ja sen takia, että olen itse joutunut käsittelemään noita asioita enemmän kuin arvaatkaan. Koska kirjoitteluni sinulle pohjautui näemmä väärään tulkintaan, niin silloinhan se todellakin meni ihan metsään ja voit jättää sen omaan arvoonsa…pidä sitä minun heikkouden osoituksena, niin minäkin pidän.…jatkan itseni kasvattamista, vaikkakin teidän toisten avulla. :wink: :wink:

Leppoisaa torstaita Katti. :smiley:

kaamos

En tarkoittanut että täällä nyt alettais sitten keskustelemaan hajatelmasta ja hänen asioistaan. Jos mulla on hänelle jotain asiaa hänen asioistaan, sanon sen hänelle. Kys. keskustelussa sanoin jo kaiken mitä minulla oli sanottavanani siihen keskusteluun hänelle itselleen. :slight_smile:

En halua tulla yhdistetyksi täällä keneenkään toiseen keskustelijaan. Jos satun joskus olemaan jostain asiasta samaa mieltä vaikka sitten RC:n kanssa, se ei totisesti totisesti tarkoita että täällä olisi nyt sitten joku “me”. Minä olen täysin eri ihminen, täysin erilainen kuin joku RC. Ymmärrän että jollakin tavalla samantyyppisen kirjoitustyylin vuoksi meidät voi ehkä joskus sekoittaa toisiimme. Mutta jos nyt vähän seuraat kirjoitusten sisältöjä yleisesti ottaen, huomaat kyllä että ihan erilaiset ihmiset on kummankin nimimerkin takana. RC:n uskottavuus henkilönä minun silmissäni meni jo hänen vanhan poistetun nimimerkkinsä (Red Cat) aikana, eikä se siitä palaudu sillä jos jossain keskustelussa joskus komppaan häntä.

Minusta on kiusallista jos joku omassa mielessään yhdistää minut johonkin toiseen kerkustelijaan (etenkin sellaiseen joka useimiten käyttäytyy huonosti :angry: ), koska silloin laitat toisen sanomia asioita, ja toisen käyttäytymistä minun piikkiini. Minä olen hyvin harvoin RC:n kanssa samaa mieltä. Varmaan juuri siksi pitikin oikein erikseen mainita tossa hajatelmaketjun hoitoalakeskustelussa että komppaan RC:tä tällä kertaa koska se on niin harvinaista, että olen jostakin RC:n kanssa samaa mieltä. :laughing:

Eli koitetaan pitää keskustelijat erillisinä ihimisinä myös siellä omassa mielessä, ettei tule laitetuksi toisen “syntilistalle” tai “meriittilistalle” toisten keskustelijoiden “syntejä” tai “ansioita”. :wink: Jokainen seiskööt vain omien sanojensa takana.

RC.

Onhan se tietysti aina välillä huvittavaa ja mieltä virkistävää “vaihtaa näkemyksiä” patologisen valehtelijan kanssa, joka on historian aikana jäänyt kiinni jo niin räikeistä valheista, että niitä muistellessa päähäni nousee alkoholin sijasta ihan silkka myötähäpeä, ja ihka oikea sääli sairasta ihmistä kohtaan. Ja toisaalta etenkin sairaan ihmisen ympäristöä kohtaan silloin kun sitä sairautta oirehditaan noin voimakkaasti ulospäin. :frowning: Toisaalta patologisen valehtelijan kanssa “keskustelu” on niin kauheaa energian tuhlausta, että täytyy harkita tarkasti maksaako vaivaa. Se kun ei johda koskaan mihinkään. :unamused:

Valitettavasti olen jo sen kaiken sanonut omasta hoitajankoulutuksestani mitä aion siitä asiasta sanoa. Jos sinä et sitä vanhoista keskusteluista ole osannut tuon paremmin ymmärtää, et sinä tule sitä ymmärtämään vaikka se tavattaisiin sinulle oikke kädestä kiinni pitäen, aasta alkaen. :slight_smile: Kaamoksen ketjuun rykäisemäsi jargoni oli taas kerran hyvä esimerkki siitä miten väännät kaiken mahdollisen kieroon toisten sanomisista, valehtelet minkä kerkeät, ja luulet raukka, ettei kukaan huomaa. :laughing:

Kyllä huomaa. Monet vanhemmatkin keskustelijat huomasivat. Onnelliset, don oppaat ja muut jotka täällä eivät enää vaikuta ainakaan aktiivisesti.

Mutta koska sinä säännöllisin väliajoin tykkäät kovasti syyttää minua milloin jonkun debiilin palstalta poishäätämisestä, tai virheellisestä tiedosta hoitajakoulutuksestani, ja ties mistä, niin kaivappas nyt reippaana tyttönä touhukkaasti ne vanhat keskustelut esiin sitten! Niin kaikki asioista tietämättömätkin saavat nähdä mitä kukakin on todella oikeasti sanonut.

Katotaan jaksanko jatkaa tätä. Riippuu millaisen vastineen tähän saan. :slight_smile:

[Poistettu asiatonta -Päihdelinkin toimitus]

Kaiva nyt ne vanhat keskustelut esille niin nähdään mikä olikaan totuus asioista, ettei tarvitse juorilla enempätä ja antaa vääriä mielikuvia muista keskustelijoista. :slight_smile: Minulla ei ole mitään salattavaa. Mutta mitäs sinä yrität salata kun olet pyytänyt hävittämään koko kirjoitushistoriasi Red Cat nimimerkin poiston myötä? :wink: Yritiksää peittää vanhat jälkesi uusien keskustelijoiden silmissä? Ettet jää niistä valheistasi enää kiinni? Olishan se tietysti noloa. :blush: Zory, ei ihan toimi → joillakin meistä on hyvä muisti. :slight_smile:

Edit. Oho tulipas monta hyviötä.

^ Viesti ilmoitettu ylläpidolle ja juttu jatkuu Fernettimetsässä. :sunglasses: