Keskustellaas spermasta.

Tää topikki on varmaan poliittinen itsemurha mutta mitä ajatuksia sperma teissä herättää? Mulle tulee mieleen elämän kiihkeys ja perusasiat, terveys. Eikö siinä ole jotakin salaperäistä? Varmaan naiset kokee asian eri tavoin, joidenkin mielestä se voi olla inhottavaa limaa, nuoret ei varmaankaan osaa nauttia siitä miten se roiskuu heidän reisilleen ja vatsalleen. Mahtava alkuaine. Ajatelkaa miten se roiskuu kuin meren aallot jotain naisen muotoista kulunutta kiveä vasten :open_mouth:

Sperma=lemmen-neste;)

Jos teillä poijjaat on mikroskooppi niin vetäskää perheliimat lasille niin näette mikä kuhina käy.

Näin pitää tehdä.

Jos vaikka näkisi itsensä siellä. Suora katsaus historiaan.

sperman mausta ja ulkomuodosta voi päätellä mällääjän elämäntavat, mitä parempi maku sen terveellisemmin elää, eli siitä vaan tutkimaan naiset ja homot.

Sperma on kivaa, varsinkin ku koittaa lennättää sitä mahdollisimmat pitkälle. Joskus aikoinaan tuli ihan koviaki tuloksia :open_mouth:

No onhan se aika inhottavaa limaa loppupeleissä, elämän lähde kuitenkin.

Ootteko huomannu että jos sillä sotkee paikat niin ei hätää koska se kuivuu itsestäänkin ihan hullun nopeesti pois, haihtuu kun bensa.

Olen aina masturboidessani laittanut spermaa talteen, säilytän nyt jääkaapissa miltein 1.5L spermaa.

Menee jo aika Kalervo Palsa Kittilä saturday night specialiks. Meinasitko Ennätystehtaaseen vetää MAAILMAN ENNÄTYKSEN siemennesteen juonnissa? Mitä hapokkaampaa sen nopeammin hulahtaa kitaan. Fluid vaan piimät tauluun ja ens suvena Rauman Merelle ISOLLE STAGELLE!

Runoilijan erkoinen

Hustleriin kirjoittelee “Waltrer de Camp” joka kirjoitti runoilijan erikoisesta: Ranskalainen ruinoilijan Jean Cocteaun väitetään toisinaan käyneen keskelle olohuoneen lattiaa selälleen makaamaan. Siinä hän sitten avasi tyylikäät housunsa ja otti jäykkänä jököttävän kullinsa esiin. Muiden vieraiden katsellessaan ympärillään hän onnistui laueta koskematta lauinkaan kaluunsa! Tämä on runkkarin kunniatohtorin testii Pystykö sinä ruiskaisemaan lastisi kajoimata munaasi?

Minä Pystyn! onko muita runkkareiden kunniatohtoreita? Rohkeasti vaan kaikki käteenvetäjäveljet!

Ennätystehtaaseen siis :unamused:

Mun pitäs vetää kunnon töötit piriä et saisin itseluottamusta ja rohkeutta edes kirjoittaa tästä aiheesta. Miksi siis kirjoitan. Kukaan ei tiedä.

Sehän on muuten tutkittu juttu, että vegaanien sperma maistuu parhaalta. Eli kaikille miesten kanssa vehtaaville tiedoksi, että jos toivot parempia makuelämyksiä myös sängyssä, vaikuta miehesi ruokailutottumuksiin. Mitä vähemmän eläinkunnan tuotteita ja enemmän kasvikunnan tuotteita, sitä makoisampi sperma.

Kun syö fosforia saa putingin pimeässä loistavaksi. Pimeään metsään sieniä syömään ja Hannua ja Kerttua leikkimään.

Tai sitten hän vain haluaa noudattaa Ior Bockin elämänohjeita.

Mikä sitten maistuu parhaalta? Eikö kysymyksessä ole makuasia? :unamused:
Minkä makuisesta spermasta te pidätte?

Wtf??? :open_mouth:
Vittu, mikä topikki, en ole hetkeen nauranut näin paljon, kyyneleet silmissä ja kaikkee.
Pojat leikki joskus teineinä sellasta juttuu mitä sanottiin piirileikiksi. Siinä pojat meni piiriin, keskelle pistettiin murokeksi. Sit tyypit rupee runkkaa ja mällin pitää osuu keksiin. Se joka jää kauimmaksi keksistä, joutuu tappionsa takia syömään sen. Tää tietty toteutettuna ihan yltiöpiripäissään. Mä en kyllä ikinä ihan tajunnu sen pointtia. Oli kyllä kivan näköistä kun joku joutui tyyliin lusikan kanssa kaapimaan sellasta pehmentynyttä murokeksiä lattiasta, joka on ihan rähmässä. Vielä vähemmän tosin ymmärrän sitä miksi edes katsoin. :open_mouth:

Ior Bockin äiti on hänen isosisko eli Ior Bockin isä teki lapsen tyttärensä kanssa :open_mouth: