Kertokaa tyhmälle...

Olen kuullut ja lukenut, että lääkkeitä -etenkin bentsoja- myös rännätään. Lisäksi jossakin ketjussa mainittiin, että käsikauppatuotteista mm.imodiumia käytetään väärin.[Poistettu haitallisemman käyttötavan tiedustelua- Päihdelinkin moderaattori]
Itse en osaisi moista tehdä, enkä kysy tätä siksi, että tahtoisin itse hengelläni leikkiä tällä tavoin. [Poistettu haitallisemman käyttötavan tiedustelua- Päihdelinkin moderaattori] Tietääkseni se isoillakin annoksilla jysäyttää vaan paskan jumiin ja that´s it.

^ Totta maar benzoja voi rännätä. Kanankakkaakin voi :mrgreen: . Siinä touhussa ei vain ole pienintäkään järkeä, sillä tablettimuotoiset benzot eivät toimi lainkaan I.V. -käytössä :wink: . Menevät siis tyystin hukkaan ja aivan yhtä hyvin voisit heittää ne suoraan roskiin, paitsi sekin on järkevämpää, koska silloin et saa aivan turhanpäiten suoniasi tukkoon ties mitä paskaa. Onhan noita joitakin benzoja/benzojohdannaisia(Lähinnä Dormicum ja Stilnoct), jotka saa toimimaan suonensisäisestikin, mutta se nyt on myös aika turhaa touhua, koska pää menee sekaisin tavalla, joka ei ole välttämättä lainkaan hauskaa(Riippuu tietty, mistä kukin pitää. Kaikenlaisesta megasekoamisesta ja totaalisesta muistinmenetyksestä jotkut taunot tuntuvat kovastikin viihdettä repivän :unamused: ) ja jos noita oikeasti unilääkkeinä tarvitsee, niin I.V.:nä menevät hukkaan siinäkin mielessä. IMO aivan turhia lääkkeitä myös oikein ja lääkinnällisesti käytettyinä.

Imodiumia voi käyttää väärin, mutta se vaatii sitä, että sorkkii aivoveriestettään. En todellakaan ryhdy neuvomaan, miten sen voisi tehdä, koska a) palstan säännöt kieltävät ja b) loperamidi on niin tujua kamaa, että aivoveriesteen läpäistyään voipi hengenvaarallinen yliannostus käydä aivan varkain, vaikkei tuo sellaisenaan käytettynä suurillakaan annoksilla aiheuta, kuin helvetinmoisen ummetuksen. Itse en tokikaan ole lopea koskaan väärinkäyttänyt(Hyvä ripulilääke se tarvittaessa kyllä on. Joskus ollut jopa liiankin hyvä :mrgreen: :angry: ), mutta vaikuttihan tällä foorumilla joskus tyyppi, joka oli onnistunut tekemään loperamidin väärinkäytöstä itselleen oikein laitosvieroitusta vaativan ongelman :unamused: :open_mouth: . Mitenköhän sille sitten kävi :confused: ?

Edit: Eikä Imodiumia kannata vetää yliannosta senkään vuoksi, että vaikeasta ummetuksesta voi olla seurauksena suolitukos, joka on myös aika vitun hengenvaarallinen juttu ja voi vaatia ihan kirurgin veistä, jotta siitä selviäisi hengissä. On kait tuolla lääkkeellä muitakin ikäviä sivareita, joiden vuoksi ei todellakaan ole väärinkäytön väärti.

Benzot siis kannattaa syödä, jos niistä meinaa jotakin hyötyä tahi typerää hupia irti saada ja Imodiumia kannattaa käyttää vain ja ainoastaan ripuliin pakkauksen kertomalla maksimiannoksella, jollei vähempi riitä. Paljon parempiakin huumeita on, kuin nuo.

Mietin/muistelin ihan samaa kun luin tän postauksen, ja tuli tosta imodiumista mieleen…!? :wink: :slight_smile:
No ei mut, voihan se olla oikeakin ja vakava ongelma niinku hänelle varmasti olikin, ei vaan ittellä ole kokemusta eikä yhtään tuttua entisissä, nykyisissä tai edesmenneissä, joka olis tota ko. droppia edes kokeillu…:open_mouth: Muutakuin siihen ehkä mihin se on tarkoitettukin…! :laughing:

Kiitos vastauksista, asia siis on, kuten itsekin epäilin : Lääkkeiden haaskausta. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Nyt kuulostaa jo niin huikealta, että joku joutilas voisi kaivaa esiin ketjun jossa loperamidin väärinkäyttö johtaa laitosvieroitukseen.

^ Oonko helvetin nolo kun olen koukussa ripulilääkkeeseen?
viewtopic.php?f=1&t=35500

^ Thank’s Soikkeli!!
Tää on huikea juttu, ja vieläkö tietäis et miten tälle sankarille on käyny ja mikä on nyky tilanne…!? :wink:

Edit. Noi Lucin ensimmäiset kommentit on kyl niin ihanat ja on tulleet ihan suoraan sydämmestä…:slight_smile: :wink: :laughing:

Kyllähän sitä voi periaatteessa jäädä koukkuun ihan mihin vain, aina appelsiinimehusta lähtien(Järin pahaa fysiologista riippuvuutta tuo tuskin aiheuttaa) ja onhan porukkaa ollut laitosvieroituksissa mm. ongelmallisen rahapelaamisen vuoksi, mistä nyt ei ainakaan tule sellaisia fyysisiä vieroitusoireita, että henki meinaa lähteä. Allekirjoittanutkin on ollut paristi elämässään katkolla silkan pirin vuoksi, vaikkei siitä mitään oikeita fyysisiä vieroitusoireita tulekaan. Loperamidi on opioidi, joten toki sen jatkuva käyttö aiheuttaa opparireflat, ottamatta nyt kantaa siihen, mitä mieltä olen laitoskatkosta tuossa tilanteessa :unamused: .

Se mikä mua sen loperamidinarkin jutuissa nyppi, oli se raivoisa valistussaarnansa siitä, että kenenkään ei tulisi koskaan loperamidiin sekaantua ja se on varma tie koko elämän tuhoavaan riippuvuushelvettiin :unamused: :mrgreen: . Olen ottanut eläissäni loperamidia aika saatanan monta kertaa ja tulen ottamaan jatkossakin, jos tilanne on se, että vatsani on aivan sekaisin, pitäisi lähteä jonnekin, eikä huvita paskoa housuun. Enpä ole koukkuun jäänyt, eikä himota lainkaan, vaikka tuolla kaapissa on parikin pakettia Imodiumia tälläkin hetkellä. Itse asiassa jätän mieluummin ottamatta niitä, jos se vain mahdollista on, koska en tykkää siitä ummetuksesta ja usein myös lievästä vatsakivusta, mitä tuo aiheuttaa, eli siinäpä lähinnä ne olot, mitä olen ko. roippeesta irti saanut ja nämä myös yliannoksilla, kun opparireflaripuli ei heti parista tabusta hellittänyt ja oli kiire päästä dokaamaan :stuck_out_tongue: . Mutta joo, älkää koskaan ottako yhtä saunakaljaa tai bailatko n. kuuden alkoholiannoksen voimin opiskelijabileissä. Vuoden kuluttua olette veneen alla kiskomassa Lasolia ja tämä on sitten varma jokaisen kohdalla :mrgreen: . On myöskin parempi valvoa ja itkeä koko yö ja seuraavana päivänä sitten seota konsepteissaan mummin hautajaisissa, kuin ottaa kerran elämässä 1 Diapam- tai Tenox-tabletti, koska sen jälkeen se onkin menoa loppuiän kestävään benzoriippuvuuteen, johon ei auta edes laitosvieroitus :mrgreen: :unamused: .

Voi vittu ku päihteil hajottan mahgasuolikanavan, suonet, pikkusen päätäkin, niin LOPERAMIDI ei ole mitenkään väärinkäyttöpotentaalia, haistakaa vittuy tietämättömät sensorit.

Kuka on sitä mieltä, että kodeiinia ei voi buustata, vaan toimii ainoastaan kertapaukkuna? Muistan tällaista täältä lukeneeni ja itse ainakin otin esim.juuri tänään aamulla 150mg kodeiinia (5kpl ardinexia) ja muutaman tunnin päästä 90mg lisää, koska aamuannos ei kolissut yhtään. Tiedä sitten, paraniko fiilis buustauksen jälkeenkään, mutta tahtoisin uskoa, ettei se mennyt ihan harakoille.
Taas sama tyhmyri miettii syntyjä syviä…

^ Kai sä nyt itse huomaat, menikö se harakoille vai ei. Niin no, placebollakin on monesti yllättävän voimakas vaikutus :wink: :mrgreen: . Noin yleisesti kodeiinin kanssa se väli on n. 6 h(Voin muistaa väärinkin), jonka jälkeen on vasta kannattavaa ottaa seuraava annos. Yksilöllistä vaihtelua toki tuossakin. Tämä siis huumausainekäytössä/suuremmilla annoksilla. Jos kyseessä on tilanne, että pitää ottaa 1 Panacod johonkin oikeaan kipuun, eikä se heti jeesaa, niin silloin voi hyvinkin saada paremman kivunlievityksen, vaikka ottaisi toisen tabun esim. jo tunnin kuluttua.

Kiitos Winston, noinhan se juurikin tuntuu menevän.

Aaaah, ja hyvää lauantaiaamupäivää !!!
Olen vähän leijuvassa tilassa, otin heti aamulla 180mg kodea ja 50mg diapamia päälle. Aurinko paistaa ikkunasta sisään ja onpa tänään muutenkin ihmeellisen kaunis päivä…

Lauantaiaamun huomenet taas kaikille, nyt jo sentään kesäistä laatua. Ardinex on edelleen loppu kaikista apteekeista ja YA - apteekissa sanoivat, että ehkä elokuulla vois tulla. Vittu kun se loppui jo huhtikuun alussa :imp: . Epäilenpä, että nyt kun markkinoille on tullut vahvempi , 400/30mg ardinex, ei sitä 200/30mg enää tulekkaan. Mikään “tuotantokatkos” ei kyllä kestä viittä kuukautta. On niin kallistakin.
Ardinexin tilalle oon saanut Panacodia, jossa siinäkin on nykyään vahvuus 500/30mg, eli on aikas maksamyrkkyä. Sen ansiosta olen opetellut kylmävesierottelun tekemisen, kun en tahdo joka aamu vetää 2500mg - 3000 mg parasetamolia naamaan. Kiitos Sinulle, joka laitoit nettiin ohjeet, miten erottelu tehdään, googlettamallahan tuo löytyi. Vaikka muistankin sen lukeneeni jo joskus ajat sitten, oli pieni kertaus vaan ihan hyvästä.
Hyvää kesän jatkoa kaikille plinkkiaktivisteille !!!’
-paukkis-