Sellasta kyselisin että onko kukaan nostanut kelalta korvauksia ja ollu samaan aikaan töissä?kaikki tietysti mennyt peleihin.
Joo…o. Ei tukien nostamisessa itsessään mitään väärää ole, jos olet niihin oikeutettu. Mutta jos nostat tukia muutoksista ilmoittamatta tai muuten vilpillisesti, ja jäät siitä kiinni, joudut maksamaan ne korkojen kanssa takaisin. Esim. jos ei ilmoita vaikka muutoksista tuloihin ja asumistuki tulee entisellään, kyllä sieltä jälkikäteen nähdään missä mennään. En tiedä miten noista vilppiasioista kiinni jäädessä oikein seuraa, jos tietoisesti nostaa tukia juuri vaikka pelaamista varten eikä ilmoita olosuhdemuutoksista. Mutta sanotaan ettei hyvää ainakaan seuraa
En suosittele. Kela kyllä perii omansa takaisin takuuvarmasti.
Noh täs on tullu aika reippaasti nyt hölmöiltyä viime vuonna noittenkaa pelihimoissaa sitä sitten keksin että olen vielä työtön työnhakija ja epäsäännöllisesti töissä ja mietin että tästähän mä saankii vähän pelirahaa ja siitä se ajatus sitten lähtiki…en ajatellu silloin seurauksia ollenkaa vaikka tiesin että kiinni jään joskus…nyt sit vasta tajusin mitä olen menny tekemään. Noh ei auta ku kärsiä tyhmästä päästä taas kerran.