Käyttäjä & päihteetön seurustelukumppani

Hei, olen itse se päihteetön. Pahoittelut jos sauna oli vain käyttäjille mut vilpolassa tuntuu vastailevan vain pari käyttäjää :slight_smile:. Oon siis niitä jotka voi polttaa budia jos sitä nyt on, mutta ei mitenkään kaipaa sitä, tarvitse sitä, jne. Alkoakin kuluu tosi vähän. Siis kohtuudella. Mun “äärettömät jurrit” ja “tappavat darrat” varmaan naurattais teitä aika paljon. Tai vituttais.

Kysymys onkin nyt se, että! Tapailen tässä oikein monin tavoin ihanaa henkilöä, jolla on kuitenkin ilmeisesti rankempi narkkaushistoria (en tiedä mitä, sanoi vain kovia huumeita enkä osannut kysyä, kun kilttinä tyttönä menin ihan hiljaiseks), nykyään ilm. vain viihteilee tosin on vähän holtitonta. Tai siis ei pysy lapasessa.

Mitä te olette mieltä päihteettömästä seurustelukumppanista? Mitä tämän tulisi teistä tietää ja mitä ei? Mitä te olette mieltä käyttäjäkavereiden päihteettömästä kaverista?? MUa ahdistaa se, et kaikki tämän miehen kaverit pitää mua jotenkin… emt vääränlaisena koska en oikeasti ymmärrä tätä päihdemaailmaa samalla tavalla. Yritän olla nyt jotenkin millään tavalla puuttumatta mihinkään, yrittämällä pelastaa jne koska oon ihan ihmeissäni miten tässä olisi parasta toimia? TOki olis kiva jos päihteettömänä mulla ois päihteetön mieskin, mut nyt tahdon tämän kans kokeilla ja sille tosi asialle en mitään tee.

Joten sana on vapaa aiheesta käyttäjän ja päihteetömän (ei ex-käyttäjä!) parisuhde - toimiiko vaiko ei??

Tere!

Kaipaatko jännitystä elämääsi? Elät turhan tasaista ja stabiilia elämää? Kerjäät näemmä “verta nenästäsi” :confused: .
Mukavia jätkiä, jotka ei vedä kamaa on varmasti saatavilla. Eikö kannattaisi jatkaa sen siipan etsimistä vielä
jonkin aikaa ja mieluiten ihan normaalien ja raittiiden jätkien joukosta?

Jokeri

Kyllä tästä saa kuvan, että olet tutustumassa addiktiin joka mahdollisesti “viihteilee” bupren tai pirin kanssa. Itse jos olisin nainen ilman omaa päihdeongelmaa, niin tässä olisi tilanne jossa valitsisin miesehdokkaani hieman tarkemmin. Maailma on miehiä täynnä.

Muista, sinua on varoitettu :smiling_imp:

Ota asiasta sen verran selvää, että millä aineilla hän viihteilee ja miten muuten siinä kaveriporukassa vedetään kamaa. Katso sivusta liikkuuko varastettua tavaraa… ym hämärä puuhaa.
Ihan maalaisjärkeä käyttäen katsele sivusta kuukausi ja jos vähäkin mietityttää niin unohda ukkosi!!

Oma kaverini (naispuolinen) seurusteli pitkään “ihanan jne miehen kanssa”, montakin vuotta, aluksi oli pilvenpolttoa (siis kaverini ei käyttänyt eikä ollut koskaan käyttänyt mitään, muutakuin alkoa sitäkin kohtuudella), pari vuotta linnassa aikonaan isosta satsista kannabista, metankäyttöhistoria yms, varastettua tavaraa liikkui huolella ja sainpahan itsekin mennä useasti vielä kun samalla paikkakunnalla asuin niin suojelemaan tätä ystävääni, kun tuli hakatuksi useasti ryynikänneissä/aineissa… jossain vaiheessa oli pitkä rauhallinen vaihe ja töissäkin kävi, kunnes sortui taas ja tässä vaiheessa vasta kaverini tajui, ettei halua elämältään tällaista. No nyt mies istuu taas linnassa useista varkauksista jne.
Katso hetken aikaa miltä meno näyttää, äläkä ainakaan tee sitä virhettä, että muuttaisitte yhteen ihan hetkeen (tämän virheen kaverini teki). Myöskin sinut saatetaan “ajaa” tähän samaan kaveriporukkaan missä miehesi hengailee ja huonossa tapauksessa esim pidätyksessä tjsp saatat itsekin olla kuulemassa tuomiota varastetusta tavarasta, huumeiden hallussapidosta kämpässänne (kämpässäsi, kaverini antoi miehen muuttaa aluksi hänen luokseen kun ei ollut paikkaa minne mennä, oli silloinkin haku päällänsä…)

Kuitenkin nämä on vain niitä kauhuskenarioita mitä VOI tapahtua, ja aina on se oma riskinsä, että ei edes miehesi tiedosta tekemiänsä asioita muille tai itsellesi, alku voi toki olla lupaava, mutta saattaa muuttua yhdessä yössä. tai hyvässä tapauksessa miehesi tajuaa mennä katkolle kun on saanut hienon naisen elämäänsä ja mikä ei ainakaan roiku narkkiporukoissa mikä auttaa kuiville pääsyä.

Itse en pitäisi odotuksiani missään pilvissä, sieltä on korkea matka tipahtaa alas.

Hei, onpa kiinnostavaa et satuit tänne just nyt! Mä kun taas pohdiskelen asiaa toisesta näkökulmasta, että mitenköhän voi onnistua suhde käyttäjän (tavoitteena et olisin mahd. pian entinen käyttäjä!!) ja streitin kanssa. Ku valitettavasti se vaan aina menee tolleen et naiset on valmiita ottaa rinnalleen jonku rentun, mut miehet haluu sen madonnan. Helvetti! :imp: No joo, aika kärjistettyä ja yleistettyä. Taitaa se kuitenki olla vähemmistö miehistä, joilla on tää niin kuuluisa huora/madonna-syndrooma - eli et on ne naiset, joiden kaa pelehditään, ja sit on ne, joista valitaan morsio.

Mut harvemmin sellaseen kuitenkaan on törmänny että mies ottais hoivattavakseen käyttäjän, kun taas tosi monella käyttäjä-miehellä on nainen, joka ei käytä mitään. Yleensä ne naiset kyl lähtee, ennemmin tai myöhemmin. Evätpä ne voi tietää mistä on kyse, enneku ovat sen kanssa eläneet jonkin aikaa.

Sori, en nyt tainnu vastata mihinkään sun kysymykseen, mietiskelin vaan omiani… Mut tulepa säkin sanoo omia ajatuksias tonne mun aloittamaan ketjuun uusi ihmissuhde ja oma päihdehistoria??