Käyttääkö lemmikkisi huumeita

Eli tänne voi kertoa omien lemmikkieläinten päihdetaustasta ja päihteidenkäytöstä. Käytätkö yhdessä lemmikkisi, esim. koira/kissa tms, kanssa aineita? Meneekö lemmikin tarpeet omiesi edelle jakaessa illan viimeisiä hitaita?

Itselläni ei ole kotieläimiä, mutta jos olisi, niin luultavasti lemmikkini nauttisi kanssani harrastuksestani.

Nimimerkki Winston84 vaikuttaa sen verran sekopäiseltä eukolta, että saattaa mennä puurot ja vellit sekaisin myös elukoiden sapuskan suhteen. :laughing:

En toki yhtään tarkoita, että olisit syyllinen katin poismenoon. :confused:

Kylläpä on taas jollain välähtänyt.

^ Jep, aikamoisia välähdyksiä taas :unamused: .

Hohhoijaa. Voisit nyt sinäkin vetää edes jotakin rajaa niihin kännisammakkoihisi :imp: . 20-vuotiaaksi asti mä sitä kissaa jaksoinkin katsella ennen kuin myrkytin sen roippeillani :unamused: .

Ja kyllä, kissani käyttävät huumeita. Kissanminttua ja silloin tällöin valeriaanaa nimittäin. Kissanmintun olen huomannut itselläni täysin toimimattomaksi aineeksi ja valeriaanakin on niin mieto rauhoite, ettei riitaa näistä aineista juurikaan pääse syntymään. Kissat pitäkööt omat douppinsa ja mä pidän omani.

Kyllä, joudun aina piilottamaan rahat, ettei nuorin kissani karkaisi kartsalle ostamaan piriä. Myös kummasti on reseptilääkkeitä mennyt, tosin epäilen lainanneen olleen mieheni eikä xanoria pummaava kissani.

On se kuulkaa vaikeaa kun perheessä on 5 riippuvaista, 2 ihmistä ja 3 kissaa. Aina jonkun takataskusta löytyy laittomia aineita.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Joo kyllä se niitä veti, sillä löysin eräänä päivänä ekalta koiraltani, joka oli ajo-ja hirvikoira, barbituraatteja ja pameja, jotka käytin itse. Oli hoidossa samaan aikaan kun mäkin, mutta epilepsia oli pahempi tauti kuin mun riippuvuudet.
barbit oli 50 millisiä, pamit suippoja vitosia. Yleensä kysynkin ihan ensiksi vieraalta koiranomistajalta, onko putsi vai mitä koirasi kiskoo ja yhdessä vertaillaan käyttöhistoriaa ja mietitään komboja ja buustauksia sekä päivitellään, kuinka tää kaikki on lähtenyt jo pahasti tassusta, häntä koipien välissä ja korvat luimuna, eikä kenkään haukkuminen enää auta asiaa, kun on kustu omille kintuille, vaikka siitä pääseekin kuin siitä veräjästä.

Editoisin vielä hyvän ketjun otsikon, “kakkiiko koirasi magneettikentän suuntaisesti pohjois-eteläsuunnassa.”
oma vastaus: kyllä ja itsekin pyrin vastaavaan suoritukseen siinä aina onnistumatta.

1970, repesin aivan totaalisesti. :mrgreen: :mrgreen:

Mä voin myöntää et kissani käyttää samaan aikaan kannabista kuin mäkin ja sit kerran kävi sellanen onnettomuus et olin tilannut netistä tutkarisettii jossa oli mikrogramma -annostus… mittasin doussit oikein vesilasiin, kävin vessassa ja sieltä tullessa tadaa, eikös kissa ollut pöydällä ja lipitti sitä vitun vettä!!! Olin saada paskahalvauksen et nyt koko maailma saaa tietää et oon myrkyttänyt kissani kuoliaaksi vieläpä laittomalla aineella… No ilta käääntyi hyväksi ja kissan silmät suurentui suurentumistaan kunnes kummatkin meistä metsästi näkymättömiä hiiriä… ei saa sit kertoo kellekään :wink:

^ Hui, Haili :open_mouth: ! Onneksi tuossa tutkarijutussa ei käynyt pahemmin. Mäkin aina pelkään, kun en aina niin skarppina ole, että kissat pääsevät vahingossa napsimaan joitakin mun tai isännän nappeja kohtalokkain seurauksin, vaikka pyrinkin noudattamaan äärimmäistä varovaisuutta noissa asioissa ja toistaiseksi mitään vahinkoja ei ole sattunut koputtelee puupäätään. Vaikka mistäpä sen tietää, jos se vanhuksen kuolinsyy lopulta olikin jokin mun lääkkeistäni/huumeistani johtuva myrkytys, kuten KK tuossa aiemmin niin vitun “vitsikkäästi” ehdotteli :confused: . Melkein nauroin :mrgreen: . No, oikeasti taisin kyllä kevyesti pahoittaa mieleni :frowning: .

Hmm… Pitäisiköhän järjestää kissoille minttubileet tänään :smiley: . HUOM!: Ei monttubileet :mrgreen: .

LSD-tripillä oleva kissa leikkii hiiren kanssa USA:n armeijan kokeessa: youtube.com/watch?v=MxikFRQ4iKQ .

Tähän täytyy sanoa, että kissojen kanssa saa olla tosi varovainen kyllä. Meillä aikanaan kissa meinas väkisin riistää blossibiitin. Samoin amfen kanssa ne oli ihan äärimmäisen kiinnostuneita siitä hajusta, et piti aina piilottaa se lainilautanen mikroon. Koska 1 kissa availi kaappejakin ettien sitä hajun perusteella. Niinkun ne tekee kissanmintunkin kanssa. Psykoa. :unamused:

Eikös pirissä ole usein kissankusta tai kalaa muistuttava haju? Riippuu tietysti siitä mitä epäpuhtauksia se milloinkin sisältää. En ole yllättynyt jos kissat ovat kiinnostuneita siitä.

on aika vastuutonta antaa eläimille doussia, en nyt tuomitse jos ei jaksa tai muista siivota pintoja viivojen jäljkeen oon kuulu et kissat tykkää nuoleskella niitä ja myös tykkäävät syödä höpö-heinän lehtiä. mut joku happo tai kunnon annos jotain vahvempaa kamaa ois kyllä eläin rääkkäystä. eläimet hakeutuu itse paikalle jos ne haluaa osansa entinen kissa ei ikinä tullut paikalle ku röökattii mut savuille tupsahti useinkin, tuli mukaan samaan tilaan(wc) mis poltettiin. nykyään en lemmikkiä omista eikä oo vähään aikaan tulssa.

Kait se munki koiro on nyt pikkasen kaasuissa, kova särkylääke ja rauhottavia menee ettei telois selkäänsä uudestaan. Mutta vain elämille tarkoitettu ja nyt oli hyvä se apteekin pillerin halkaisia kun kokonaisesta rupes nuokkumaan, jopa huvittavaa ku 50Kg koira ei mahdu ovesta kulkemaan. On herkkä lääkkeille joten särkylääkkeet puolitetaan mutta raasu unohtaa jo syöneensä ja tietty vaikuttaa raju laihdutuskuurikin.

Isäntä ja koira ny samassa tilanteessa, apteekki pitää pystyssä.

Joo mä oon aina pitänyt huolen, ettei eläimet pääse niihin käsiks, silloin kun aineita vielä oli taloudessa. Blobiitin se vaan meinas riistää käsistä.

Siks lainitkin vedettiin aina lautaselta ja piilotettiin se sitten mikroon, jonka ovea ne ei saa auki. Ja sit lautanen lopulta pestiin tiskikoneessa. Eli ei noi kyllä ole mitään laittomia, eikä laillisia aineita saaneet. Joo ei varmaan ihme, että piri kiinnostaa hajunsa takia.

Mutta noita nyt kiinnostaa kloritekin hajunsa perusteella. Pitää aina sulkea vessan ovi kun pesee pintoja, muuten sinne tulee koko jengi hillumaan.

Kissanminttuhan on ihan kisuille tarkoitettu ja siitä menee pilveen vaan kissa hetkeksi. Ei toimi ihmisille, turha kokeilla. :laughing:

Meidänkin kissat tykkäävät pirin hajusta ja kovasti olisivat sen perään, eli varovainen saa olla, mikäli piriä on samoissa tiloissa kattien kanssa. Aika yleistä tuo taitaa olla, kuten myös se, että eläimet ovat mieltyneet blossiin :confused: .

Dexmex-cowboyn kanssa olen yhtä mieltä siitä, että on todella vastuutonta ja jopa suoranaista eläinrääkkäystä antaa tarkoituksella eläimille huumeita :imp: . En tosin usko, että satunnaisesta blossittelusta olisi eläimille mitään vakavampaa haittaa tai että LSD olisi sen myrkyllisempää eläimille, kuin ihmisillekään(En tosin tiedä asiasta), mutta vaikka joku eläin itse hinkuen vinkuen ryntäisi paikalle kerjäämään huumeita(esim. sitä piriä), kun niitä tarjolla on, ei tarkoita, että eläin tietäisi, ettei tästä ole sille hengenvaaraa/vakavaa haittaa ja näin ollen sille voisi tarjota lainit tahi vaikkapa savut. Tiedän useammankin koiran, jotka pitävät oluen lipittelystä ja ovat siitä myös känniin tulleet. Tiedä sitten pitävätkö ne vain oluen mausta ja osaavatko yhdistää päihtymystä siihen, saati nauttivatko varsinaisesti päihtymystilastaan, mutta vaikka ne oikeasti tykkäisivätkin kännissä kekkuloimisesta, niin sellainen myrkky alkoholi kuitenkin on, että kyllä, pidän koiran(tai minkä tahansa muun eläimen) känniin juottamista eläinrääkkäyksenä. Toki monet eläimet luonnossa harrastavat itsensä päihdyttämistä esim. käyneillä hedelmillä, mutta en kuitenkaan ajatellut lähteä pitämään raittiussaarnaa syksyisin pihlajanmarjoja syöville tilhille :laughing: .

Niin, ja ovathan meidän kissamme olleet joskus aika hemmetin kujalla eläinlääkäristä tultuaan, kun ne on pitänyt rauhoittaa jotakin toimenpidettä varten. En tiedä/muista, mitä ainetta/aineita ovat saaneet, mutta aikamoista hoippumista meno on ollut :laughing: . Toisaalta se sekoilu on ollut huvittavaa seurattavaa, mutta kissoilta en ole kysynyt, oliko niillä hauskaa ja oikeastaan ovat olleet melko hämmentyneen oloisia tilastaan, joten siitä voisin päätellä, ettei se niistä niin hirveän mukavalle tuntunut :confused: .

tuskin lsd myrkyllistä on(ei koske kaikkia psygedeelejä) mutta kaikki eläimet ei kykene käsittelemään sen aiheuttamia harhoja(koskee muitakin psygedeelejä), ei suinkaan kaikki elukat flippaa avaraluonnossa oli joskus kepardi joka veteli hulluruohoa :laughing: ja eräs opettaja mainitsi että jos syöt kärpässieniä ja kuset porojen lähellä jäkälikköön niin ne porot menisi syömään ne jäkälät :laughing: myös erään tutun rotat oli persoja jos jonkinlaiselle päihteelle, mutta ikinä ei voi tietää, kaikki eivät osaa kohonnutta tietoisuuttaan käsitellä pätee myös ihmisiin.

^ Jep jep, eivät pysty kaikki ihmisetkään käsittelemään trippailua ja trippailun aiheuttamaa flippailua, kuten esim. allekirjoittanut :laughing: :unamused: . Siksipä multa onkin jäänyt melko vähiin tuo deelien kanssa touhuilu, eikä uusiin kokeiluihin juuri kiinnostusta ole. Enkä siis ole koskaan vetänyt esim. mitään Daturaa(Hui, kun pelottaa ajatuskin :open_mouth: ), vaan ihan näitä yleisesti melko turvallisiksi luokiteltuja deelejä, esim. LSD:tä ja silokkeja.

Sori offista.

Tämä tuli vastaan kun Googlasin kissa ja amfetamiini. Tosiaan, silloin kun kissani sain olin pahimmillani pohjilla silloin johtuen siitä että mieheni oli kuollut yliannostukseen hetki sitten. Oli jäänyt huomaamatta pari klikki kuppia jonnekin ja kisu juoksenteli jo pienenä ne suussa. Mutta heti kun huomasin niin annoin sille sitten puhtaan klikin mistä ei oltu otettu mitään. Nykyinen mieheni oli eilen jättänyt pirivetojensa jälkeen keittiönpöydälle kolme klikkiä, ja hän sanoi että kissa oli juoksennellut ympäri asuntoa piripäissään ne suussa. Sakkaa ja filtteri oli siis jäljellä, ja ehkä itse piriä myös. En tykännyt yhtään siitä että näin oli käynyt… Mutta tosiaan, jotenkin pelottaa että voiko se jotenkin vaikuttaa kissaan? En oikein mistään ole saanut tietoa. Pitäisikö olla huolissaan? :frowning:

^ Ei sitten ole tullut mieleen viedä sitä kissaa eläinlääkäriin :unamused: :imp: ? Kyllä minä ainakin olisin aika pirun huolissani, jos kissani olisi edes mahdollisesti saanut piriä sisuksiinsa.

Mun kissanikin käyttävät huumeita. Tosin vain kissanminttua, jonka oletan olevan turvallista hupia ja sitäkin vain n. kerran kuussa, koska ei makeaa mahan täydeltä, enkä tahdo tehdä kateistani ihan täysiä minttuaddikteja :stuck_out_tongue: . Valeriaanastakin nuo diggaavat, mutta sitä saavat vielä harvemmin ihan siitä syystä, että se haisee mun nenääni niin saatanan pahalle.