Käytön lopettamisen aiheuttamat krampit ja deliriumin

Olen kehittänyt menetelmän, jolla otsikossa mainittuja alkoholiriippuvuuden katkaisussa esiintyvät vaivat poistuvat joko kokonaan, tai lieventyvät vaarattomiksi. Alkoholin himo poistuu potilaskokeen perusteella viikossa lopettamisen jälkeen.

Hoito vähentää myös tupakointiriippuvuutta, sekä kaikkia käyttäytymisriippuvuuksia.

Alkoholia käytettäessä, se poistaa krapulan vaikka olisit illalla räkä poskella tai nelivetokunnossa. Krapulan ehkäisemiseksi sinun on nautittava tiettyä ruoka-ainetta ennen nukkumaan menoa.

Menetelmä pudottaa myös ylipainoa/liikalihavuutta 5-10 kiloa jo ensimmäisen viikon aikana.

Mikä on pointti?

Pointti on riippuvuuksista irtipääsy helposti ja ilman tuskia. Muut huomiot ovat lisätietoa.

Unohdit mainita, että menetelmäsi pidentää myös penistä 5-8 cm viikossa, kasvattaa kaljuun uuden tukan eikä ole ilmainen. :mrgreen:

No kerrohan ihmeessä lisää, sillä kaikki palstalla tuskissaan kieriskelevät lopettajat varmasti haluavat tuosta ihmetropista saada lisätietoa.

Onks se sitä Hiekkahoitoa?

Riippuvuuksien lopettamisen biologinen hoito

Oheisesta linkistä pääsee lukemaan qmiehen viestin, joka mielestäni kaikkien kannattaisi lukea, sillä siinä on varmasti vinhasti perää. Haluaisinkin kuulla qmieheltä lisää hänen keksinnöstään.

Kofeiiikuppi kädessäni yritin ymmärtää tätä vesidiettiä. Ohjeen loppupuolella happamuustasoni muuttui ilmeisesti hengenvaaralliseksi, koska ymmärrystasoni romahti olemattomiin. Silmäni harittivat ja kaipasin vapautta. Pitää etsiä se asiaa ymmärtävä lääkäri, ei tästä muuten selviä. :open_mouth:

Määkin alan oleen aika vanha ja hapan.

Elimistön happamuus on siirtynyt ilmeisesti myös aivoituksiin.

[size=200]Mut anyway, kofeiinista en luavu![/size]

En ala takkuamaan tästä asiasta kenenkään kanssa, enkä myöskään anna siitä mitään tietoa täällä häiriköintiviestien takia.

Jos todella haluat päästä irti viinasta tai muista aineista, tilaa minulta ohjeet. Alkoholin himo poistuu potilaskokeen perusteella viikossa. Tämä aika voi vaihdella yksilöllisesti, mutta se toimii varmasti kunhan noudattaa ohjeita pilkulleen. Tilaus meilillä osoitteeseen karierik.luoto@yahoo com tai kariluoto@meiliboksi.fi. Pelkän hoito-ohjeen saa ilmaiseksi, kaiken tukimustyötä koskevan materiaalin, kaksi haastattelua ja lääketieteellistä aineistoa ym. saa tilaamalla DVD levyn tyhjän levyn + postikulujen hinnalla. Aineiston saattaa myös saada pikottuna ja pakattuna 7zip tiedostomuodossa. Purettu paketti on 3,3 gigaa. Jopa zipatut paketit ovat niin suuria, että kaikki sähköpostipalvelimet eivät ehkä hyväksy niitä.

Sama hoito vähentää tupakointia, ja käyttäytymisriippuvuuksia, pudottaa ylipainoa 5-10 kiloa viikossa liikalihavilla, selkeyttää ajattelukykyä, poistaa mielenterveysoireita parhaassa tapauksess 24 tunnin sisään, laskee diabetespotilailla veren glukoosia ja vähentää insuliinin tarvetta, parantaa Chronin taudin (todistettu tähystämällä suoli ennen hoitoa ja 6 kuukauden hoidon jälkeen) poistaa ms-taudin/ ALS:n alkuoireet vuorokaudessa (diagnosoitu ja todistettu potilaskokeella). Hoito on niin laajakirjoinen, että tästä tulisi liian pitkä viesti, mutta kaikki potilastapaukset on diagnosoitu erikoislääkäreiden toimesta ennen hoidon aloittamista ja uudelleen oireiden merkittävän lievenemisen jälkeen tai potilaan parannuttua oireistaan kokonaan.
Tälle hoidolle on jo olemassa rekisteröity potilasyhdistys, joka tosin toimii laiskanlaisesti tiedon levittämisen suhteen. Facebookista löytyy yksittäisten jäsenten kirjoituksia ja kommentteja.

Joo, kait sitä sentään kysyä sopii, kun parannusta lupaavasta menetelmästä on kysymys, ettei sentäs ihan “sikaa säkissä” juttuihin innostu mukaan?

Mä sitä vain, että kuinkahan laaja otos noissa potilaskokeissa on ollut mukana?

Kotkaan perustettu yhdistys tutkii täysin päihteettömän elämän vaukutksia elämän tasoon. Sillä on parikymmentä jäsentä, ja yhdistykseen kuulumattomia henkilöitä, jotka käyttävät tätä hoitoa on tiettävästi noin 70. Aineistoa on lähetetty yhdistyksen toimesta noin 600 ihmiselle ympäri Suomea, joten kukaan ei ole tietoinen kuinka moni on saanut helpotusta hoidosta.

Minulla oli asian tiimoilta myös englanninkielinen blogi, ja sain usean vuoden ajan kiitoskirjeitä ihmisiltä ympäri maailmaa, jotka olivat parantuneet vaivoistaan neuvoillani. Asuin välillä kaksi vuotta ulkomailla, ensin Hollannissa, sitten Italiassa ja viimeiseksi Saksassa. Tutkin ja annoin hoito-ohjeita tuntemattomalle määrälle oitlaita näissä maissa ja jokainen reagoi siihen alle viikossa positiivisesti.

Jos siis haluatte päästä eroon riippuvuuksista nopeasti ja melko vaivattomasti sekä myös halvemmalla, kuin normalilla kotiruokaravitsemuksella, tämä on siihen ainoa ällistyttävän nopeaksi ja tehokkaaksi osoitttautunut keino.

H20?

Onhan se totta että vesidietillä pääsee eroon liikakiloista. Kun ei kävis niinkuin mannen hevoselle, just kun oppi olemaan syömättä niin kuoli.

Sen verran palaan kirjoittelemaan, että voin todeta, etten ole qmies. Aika on humpsahtanut töissä ja remonttikiireissä. On muuten taivaan lahja nuo kuitutapetit: enää ei tarvitse läträtä liisterin kanssa… Männävuosina tuli paperitapettien kanssa taisteltua sillä seurauksella, että koko akka oli yltäpäältä tahmassa hiuksista varpaisiin :laughing: .
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, palailen, kun pahin kaaos on selätetty!

Kysymyksessä ei ole vesidieetti, eikä mikään muu ihmisen tiedossa oleva dieetti vaan se perustuu täysin tieteellisiin tutkimuksiin eri ruoka-aineiden koostumuksesta ja funktioista kehon kemialliseen tasapainoon, sekä omiin kokeiluihin eri ruoka aineilla. Tutkimustön aikaiset kokeilut veivät minut teholle väärin suoritetun kokeen jälkeen sopimattomalla ruoka-aineella, ja kävin lähellä kuolemaa yhpertensiivisen kriisin taki. Verenpaineeni oli 245/165 puoli tuntia sen jälkeen, kun pahin oli ohi.

Hoito palauttaa elimistön normaalin kemiallisen tasapainon, ja poistaa sen aiheuttamat oireet ja niiden aiheuttajan kehosta

Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon, että olen pysynyt yli 11 vuotta kuivilla, parantanut yli 20 vuotta jatkuneet mielialahäiriöni neljässä kuukaudessa jo ennen tämän hoito-ohjelman valmistumista nykyisen muotoonsa. Olen myös toipunut lähes täydellisesti kroonisesta kihdistä, joka teki minut täysin työkyvyttömäksi ja liikuntakyvyttömäksi, enkä päässyt edes sängystä ylös ilman toisen ihmisen apua, enkä pystynyt seisomaan tai kävelemään ilman leveää tukivyötä ja kävelykeppiä . Tänään kykenen raskaisiin töihin useampina peräkkäisinä päivinä, eikä minulla ole mitään mielenkiintoa alkoholia tai mitään muitakaan päihteitä kohtaan.

Olen tehnyt tätä valistustyötä yli 10 vuotta tätä vertaisaputyönä omalla kustannuksellani pienestä eläkkeestäni vain siksi, että olen käynyt itse läpi opiaattiriippuvuuden, amfetamiiniriippuvuuden ja päivittäisen kolmen vuoden kännin, ja koska minulta on kuollut ystäviä viinaan ja laittomiin aineiisin sekä lääkkeiden päihdekäyttöön nuorella iällä enemmän kuin tarpeeksi, haluan auttaa riippuvuuksista kärsiviä ihmisiä, koska olen käynyt läpi itse saman helvetin, jonka päihderiippuvuudet aiheuttavat.

Pyydän, ettette sotkisi tätä ketjua asiattomilla kommenteilla ja suunsoitolla, koska se häiritsee sellaisia ihmisiä, jotka todella haluavat päästä kuntoon.

Miksi Päihdelinkin toimitus ei poista tätä ketjua, joka on mainos ja ilmiselvä klassinen huijaus?

En mainosta yhtään mitään, kerron pelkästään keksineeni keinot joilla pääsin itse eroon riippuvuuksista ja että annan nämä tiedot ilmaiseksi kenelle tahansa, joka haluaa päästä irti omista riippuvuuksistaan. En ole pyytänyt keneltäkään rahaa. Mikäli tiedot lähetetään netin kautta, se ei maksa mitään ja annan myös puhelinumeroni tilaajalle, että hän voi soittaa minulle koska tahansa ellei ymmärrä asiaa tai jos hänellä ilmenee ongelmia hoitoprosessin aikana. Tuloni ovat niin minimaaliset, joten en voi maksaa DVD levyä enkä postimaksua omasta pussistani. Näihin kuluihin ei lisätä mitään muuta.

Jokainen tilaaja saa jakaa saamiaan ohjeita vapaasti kenelle tahansa, edellyttäen, että ne jaetaan ilmaiseksi.
Yksi tilaus on jo tullut.

Olen työskennellyt päihdehuollossa ja tehnyt viimeisen 10 vuoden aikana päihteidenvastaista valistustyötä vertaistukipohjalta ilmaiseksi Suomessa, Hollannissa, Italiassa ja Saksassa.

Miksi ihmeessä moderaattorin tulisi poistaa tämä ketju?

Niin, eikös tämän foorumin kirjoitusten tarkoituksena ole tuo vertaistuki, jossa jo kurimuksesta selvinneet kertovat omista käyttämistään keinoista raitistumisen yhteydessä. Minun mielestäni qmies on erittäin asiallisesti kertonut omista käyttämistään keinoista joiden tuloksena on jo noin pitkä raittius.

Aivan varmasti elimistön kemialliseen tasapainoon pyrkiminen mahdollisimman pian alkuvaiheessa on erittäin hyvä keino muiden tukikeinojen ohessa. Oikealla sekä riittävällä ravinnolla on aivan varmasti erittäin tärkeä merkitys varsinkin alkusinnittelyn yhteydessä.

Olet oikeilla jäljillä. Elimistön kemiallinen tasapaino järkkyy ellei elimistölle anneta kaikkia ravintoaineita,suoloja mitä se tarvitsee, tai sinne työnnetään jotain myrkkyä, joka vaikuttaa välittäjäaineiden määrään ja käyttäytymiseen. Mineraalisuolassa ei ole natriumia yhtä paljon, kuin merisuolassa, ja siinä on natriumin lisäksi 84 muita suoloja, joita emme saa ravinnosta tarpeeksi.

Pöytäsuola eli natriumloriitti valmistetaan teollisesti kloorista, ja siinä on vain kahta mineraalia, joten se aiheuttaa mineralien puutetta, jota väärät ruoka-aineet korostavat. Lisäksi, natrium on myrkkyä munuaisille.

Suoloja tarvitaan sähkön johtamiseen solujen välisessä viestinnässä. Jos juot 7 litraa vettä yhdeltä istumalta, huuhtoo vesi suolat kehostasi ja sähkö ei kulje enää solujen välissä. Elleivät solut pysty kommunikoimaan, elimistösi lakkaa toimimasta ja pääset luupuistoon lykkäämään koiranputkea.

Minulla on sama lähtökohta, kuin Hippokrateella. Ja elän omien oppieni mukaisesti. Olen syänyt 2011 alusta samaa ruokaa joka päivä ja elänyt muutenkin niiden oppien mukaan, joita olen tarjoamassa teille. 2005 olin täysin työkyvytön ja kyvytön kävelemään ilman leveää tukivyötä ja kävelykeppiä. Tänään minulla ei enää ole selkäkipuja, niska/hartiakipuja, Ei kivuliaita rytmihäiriöitä ei masennusta ahdistuneisuutta, eikä paniikkihäiriötä. Pystyn tekemään raskaitakin työpäiviä useita päiviä ilman ongelmia.ajattelukykyni ja luovuuteni ovat palanneet normaaleiksi. Kyllä nämä muutokset terveydentilassani riittävät ainakin minulle motivaatioksi pysytellä samalla linjalla, kunnes hoito on käyty loppuun asti. Ei tule enää käpyä korien väliin vaikka olen helvetillisessä rahapulassa, eronnut 18 vuoden parisuhteesta ja tapellut Kelan ja sossun kanssa hengestäni, kun koko elämäni on täysin hajalla, minulla ei ole kuin 1 ystävä, ex vaimoni, ja elän täysin syrjäytyneenä erakkona maalla koko elämäni ollessa yhtä sotkussa, kuin kissan pemottama lankakerä. Ja kun yritän auttaa ihmisiä elämään terveenä pidempään, saan yli aina pitlkästi yli 90 prosenttisesti paskaa silmille.

“Olkoon ruoka lääkkeesi, ja lääke ruokasi.” Hippokrates.