Kaverille lyötiin hihaan... ör tarvitseeko olla huolissaan??

Joo kaverille ns. kokenut hihattaja tuuppas piriä iv.nä…
On ollut siitä asti helvetin kipeä, ei pysty suoristamaan kättä jnejne… kuitenkaan ei ole mitään punoitusta taikka mustelmia…
Kaveri kysyy tuossa että voisiko johtua vain jännityksestä vai voisiko sittenkin olla jotain vakavempaa? Oli eka kerta.

Pikaisia vastauksia, kiidooos and chiiiiiill ! :sunglasses:

veikkaisin horkkia.

Eihän ne nyt mitkään horkat ole, jos pelkkä käsi on kipeenä! Horkat jos on, niin sen kyllä tuntee siitä siitä et mm. on ihan helvetin kylmä ja vapisee kauttaaltaan.

Jaaha, ai kaverille tuupattiin… :unamused: Jos kättä ei pysty oikasee, ei se varmaankaan mistään jännityksestä johdu. Kuulostaa siltä et ne vedot menny ohi, tai ainakin osa. Kyllä se siitä ohi menee. Todennäköisesti. Kuitenkin jos se alkaa tulehtumaan, on siihen mahdollisesti syntymässä mätäpaise, ja silloin on syytä käydä näyttää sitä lääkärille. Toki muutenkin, jos se ei menekään ohi.

Joo kuulostaa kunnon emäperseilylti. Josny ylipäätään manipuloi toisen ottamaan IV, niin vois vittu edes painaa sen tavaran suoneen eikä ohi… Huoh

Mulla kovat kivut mut ei ikinä mitään lyötäis hihaan, toivottavasti oppi et oli viimeinen kerta. Nytkin aineita joita pistän vaan lihakseen.

Joo ei hättäää. Parantunu on, ei midist vakavempaa niinku itekki veikkasin. pakko oliva kirjottaa tänne ja rauhotella ettei helvetti sydänkohtausta saanu tommosest…

Sori, mutta mä en nyt aivan ymmärtänyt, mitä tarkoitit tuolla manipuloinnilla tuossa :confused: . Mä en tiedä, mitä siellä aloittajan tapauksessa on tapahtunut, joten en voi ottaa siihen kantaa, mutta oletko sä tosissasi sitä mieltä, että kaikki, jotka ottavat sen ensimmäisen piikkinsä jonkun toisen avustuksella, ovat olleet jotenkin manipuloituja siihen :question: . Omasta puolestani voin ainakin sanoa, ettei mua tarvinnut mitenkään erityisesti manipuloida, suostutella tai houkutella kyseiseen juttuun silloin aikoinaan, vaan olin itse asiasta hyvinkin innostunut. Kyllä munkin, kuten varmasti monen muunkin, kohdallani sen ekan piikin löi joku muu, kuin minä itse, mutta se johtui lähinnä siitä, että ajattelin sen tyypin osaavan homman itseäni paremmin, joten, joo, pyysin sitä. Seuraavalla kerralla osasinkin jo hoitaa homman itse, vaikka toki mullekin on lieviä tapaturmia sattunut noissa rännäyksissäni. Tietenkin se ihminen olisi voinut kieltäytyä tekemästä sitä, mitä pyysin, mutta koska olin silloin niin kiinnostunut rännäämisestä(mistä lie rappion ihannoimisesta tai itsetuhoisuudesta se sitten johtuikaan), niin olisin todennäköisesti kokeillut asiaa jollakin tavalla. Jollei kukaan muu olisi suostunut mulle lyömään, niin kaiketi olisin yrittänyt sitä itse ja silloin seuraukset olisivat saattaneet olla huonommat :confused: . Ja kyllä niille kokeneemmillekin rännääjille niitä mokia sattuu :wink: .

Tietenkin on olemassa ihmisiä, jotka ovat äärimmäisen helposti vietävissä, sekä sitten niitä ihmisiä, jotka ovat kovia manipuloimaan ja nauttivat siitä, kun saavat suostuteltua ensimmäisenä mainitut tekemään, mitä haluavat, ja pidän tuollaista kyllä vitun moraalittomana, mutta jotenkin sain tekstistäsi sellaisen käsityksen, että se olisi aina jonkun manipulaattorin vika, että joku päätyy I.V.-nistiksi :confused: . En mä ainakaan syytä diilereitä, lääketeollisuutta, lääkäreitä, Alkoa tms. tahoja siitä, että mä olen itseni hankkinut riippuvaiseksi ja kuseen eri substanssien kanssa. No, joskus toki syyttelen milloin mitäkin ja ketäkin, mutta ne nyt ovat sellaisia tyypillisiä riippuvaisen ihmisen syyllistämis-/itsesäälipurkauksia. Vaikka olosuhteilla toki onkin oma vaikutuksensa siihen, miten asiat kohdallani menivät, niin kyllä nämä lopulta mun omia, huonoja valintojani ovat olleet, mitä päihteiden väärinkäyttöön tulee.

Eieiei… Oli hölmösti kirjotettu mut älä nyt innostu, en esim. ikinä syyttäisi lääketehtaita/muita ihmisiä omasta riippuvuudesta/käyttötavasta. Itse ekat vedot otin sillai että toinen heitti, mutta selvinpäin tein päätöksen eikä siinä mtn manipulointia ollut kenenkään osalta. Ja siitä meni vielä joku ~3-4vuotta että seuraavan kerran otin IV. :stuck_out_tongue: