Olen lukenut täällä keskusteluja silloin tällöin jo noin 5 vuoden ajan ja nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä.
Ensimmäistä kertaa olen 100 % varma, että vanha elämä jää taakse ja olen valmis kääntämään uuden sivun. Muutan Helsinkiin kun löydän hyvän asunnon ja olisi mukava tavata ihmisiä, joilla on samanlainen tausta (ex-käyttäjiä tai puolisoita tai muuten henkilöitä joilta saisi vertaistukea ja ehkä ymmärrystäkin).
Saattuuko paikalla olemaan muita, jotka kaipaavat uusia ihmisiä elämään?
Olen lähes 30-v nainen ja takana pitkä ja rankka nuoruus viihdekäyttäjänä ja roikkuvana puolisona Iälläsi ei ole väliä!
Moikka heisisko!
Helsinki on siitä mainio kaupunki, että siellä on NA-ryhmiä vaikka muille jakaa ja sitä kautta varmasti löytyy juttukaveria juuri sinunlaisiisi tarpeisiin. Rohkeasti vaan ryhmiä kiertämään, varmasti löydät omasi! Hienoa että olet tehnyt päätöksen kääntää ihan puhdas aukeama, paikkakunnan vaihto eittämättä antaa siihen puhtia!
Et varmaankaan muuta sinne ihan tyhjän päälle? Onko sinulla opiskelua/töitä tiedossa? Tärkeää muistaa pitää tekemistä yllä ja sitä kautta tutustuukin ihmisiin.
Terveisin: Melkein 30v, käyttäjän puoliso.