Minkälaisia ei niin miellyttäviä kokemuksia teille on sattunut refloissa?
Itsellä ehkä pahin oli joutua leikkauspöydälle ilman mitään esilääkitystä. Meinas ruveta tosissaan alahuuli väpättämään.
Minkälaisia ei niin miellyttäviä kokemuksia teille on sattunut refloissa?
Itsellä ehkä pahin oli joutua leikkauspöydälle ilman mitään esilääkitystä. Meinas ruveta tosissaan alahuuli väpättämään.
Saako tähän laittaa kokemuksia ilman mitään kemikaalejen vaikutuksia?
Mun puolesta Refloissa niihin saa vain aina pienen lisämausteen
Kyllä tossa tilanteessa on melkein pakko tunnustaa vetäneensä, varsinkin jos hitaita nauttii. Jos syöt levyn kympin pameja illassa niin kaks semmosta ei oikein riitä nukuttamaan sua… Mun on ollu pakko samassa tilanteessa kertoa mitä on tullut tehtyä, niin ovat osanneet nukuttaa oikein, ja silti on ollu anestesialekuri vähän sormi suussa et millä me saadaa toi tainnutettua. Onhan se ikävää ettei ne sitten roiski samalla lailla oxanestia suhun miten sattuu, mut turvallisempaa se näin on.
Inhottavia kokemuksia;
duunikeikan venyminen päivällä tai parilla kun oon laskenu lääkkeeni tarkkaan riittämään juuri siksi&siksi aikaa, ja tuosta monia erilaisia variaatioita. Sovittu aikaraja venyy ja venyy eikä voi kellekkään sanoa että mun pitäis olla just nyt hommaamassa kamaa ittelleni.
En tainnut itsekään saada mitään esilääkitystä, mutta odotin itse leikkausta innolla, että saan jotain kerrankin minut tainnuttavaa ainetta. Papereissani lukee “nainen, jolla laaja huumausaine- ja reseptiväärennystausta”. Hah, Huumausainetaustan alkuperä on siinä, että menin elämäni ensimmäistä kertaa terveyskeskukseen pistokohdan tulehduksen takia ja kerroin, mistä moinen oli tullut. Ja tämäkin leikkaus oli tulehtuneeseen pistokohtaan liittyvä… En tiedä, mistä olivat tuon “laajan” siihen repineet. Eivät sitten ole koskaan minulle bentson bentsoa määränneet edes sairaalaolosuhteissa… oxanestia taisivat kerran antaa, ja kun minulla ei siitä ole mitään toleranssia, menin ihan pihalle, miellyttävällä tavalla tosin. Se siitä laajasta taustasta…
Tappokrapulassa gynekologille… Huusin ku syötävä ja itkin! Toimenpiteiden jälkeen, sermin takana, jalat lähti alta. Tärisin, valahdin valkoiseksi.
Joo, eipä ole paljoa lisättävää, palstan naiset ehkä tajuaa.
2 viikon unettomuuden ja reflojen jälkeen (subu) jouduin tähystysleikkaukseen ja kipulääkkeeksi annettiin 1 (YKSI) Panacod ja 5mg Diapami.Puudutustakin kokeiltiin,ja lääkäri ihmetteli,miksi 3 piikin jälkeen kipu ei häviä mihinkään…No leikkaus meni kolmesti pieleen,2h odotin sairaalassa ja kotiin.Loput arvaattekin,subutauko ei jatkunutkaan…
Subu- ja herskarefloissa oli ajettava inssi. Luulin muka yrittäväni lopettaa kaman käytön koska olin raskaana, ja aamulla kun herätyskello huusi niin pillahdin itkuun. Olo oli järkyttävä ja ahdistus valtava, änkytin silloiselle jätkäkaverille etten voi ajaa, mutta koska hänellä oli kortti hyllyllä niin pakkohan se oli kuitenkin lähteä.
Minulla ei ikinä ole ollut yhtä kamala olo kuin silloin, ajo-opettajakin kysyi olenko sairas ja että haluanko siirtää aikaa, mutten halunnut saada turpaani raskautta ajatellen, niin ajettavahan se oli. Ja läpihän ei tietenkään mennyt.
Sen jälkeen juoksin takaisin sänkyyn tärisemään.
Hyi, kylmät väreet tulee pelkästään asian muistelemisesta.
Liskojen yöt on aika paskoja. Pahimmat doussireflat tulee Alkosta… Hyi saatana…
No laitetaan ny tääki sitte tänne vaikkei tää mihkään refloihin liitykään.
Mun kauhukokemukset on taas ihan erilaisia, mutta mulle kaamea kokemus oli hoitojakso triptylillä. Näet nukuin vaan,vaikka mitä oisi tapahtunut,en siis pysynyt hereillä, ja pieni lapsi kotona. Se pelkoja huoli lapsesta.
Mulle oli aikoinaan kamalaa, kun olin ekan subu-putken vetänyt (en suuria määriä, en edes iv ja kesti vain reilu kk) ja olin töissä… Yllättäen subu loppui koko kaupungista ja mä en todellakaan tiennyt että siitä tulee järkyttävät reflat vasta jälkikäteen. En oikeastaan edes tajua miten sain tuolloin noin kamalat reflat, ehkä se “satunnainen käyttö” kun ei testeissä tuohon aikaan näkynyt… Olin vielä pitänyt 2 yhden päivän taukoa ja töissä en käyttänyt ennenkuin viimeisellä vklolla; eli en todellakaan uskonut että tuosta olisi mitään ongelmaa…
Enivei, mä en pysynyt hereillä (en saanu yöllä nukutuksi kun särki, heräsin kylmä-kuuma hikeen); eli tipahtelin aina hetkeksi joka paikassa, en jaksanut seistä, kaikki huomasivat asian, mutta en suostunut sitä myöntämään kun ei testeissä näkynyt. Vatsa sekaisin jne… Tätä kesti sen 3vrk:tta kunnolla ja sen jälkeen alkoi hiukan paranemaan… Mutta mä kävin töissä ja kun klinikalla ehdotettiin että tarvitsisin asiaan apua että en pääse omin keinoin irti niin sanoin että kun olen itse hankkinut niin itse kärsin… Enkä mä edes ollut sitä virallisesti käyttänyt, en halunnut potkuja asiasta… Ilmoitin 4. pv:nä että mikäli kyseistä lääkettä tulee kuntaan, niin sitä ei saa missään tapauksessa enää mulle myydä… Olin jonkun aikaa ilman kun noista refloista selvisin, yllättäen hankin itseni kunnon pirikoukkuun jonka loppuvaiheessa en enää tiennyt pariin kk:teen kuka olen tms… Tosin edelleenkin uskoin että mikäli voi pitää parin vkon tauon, ei ole koukussa… vaikka vetäisi muita oppareita/huumeita…
Itselleni ei ole ollut niinkään suuri ongelma kipukynnyksen takia, että meni 2 luuta poikki samalla kertaa ja koska rehellisenä ilmoitin että menee pari arttua bubre-hoitoon, en saanut lanssissa mitään (lanssin tulo kesti päältä ½h, sitä ennen odotin ihmistä jolta saisi puhelimen ja sen jälkeen matka niin about tunti). Myöskään sairaalassa en saanut mitään rehellisyyteni takia. Piti odottaa röntgen-kuvia eli n. 2,5h (jona aikana sain yhden Voltaren piikin lihakseen pyytäessäni lopulta), jolloin olikin kamala kiire tökkäistä 1 piikki Oxanestia.
Leikkauksen jälkeen lääkitys 3pv 300mg Tramal/vrk + Voltaren + Panadol ja kotiin pelkkä PANADOL! Kotona oli kyllä pari ensimmäistä päivää aivan helvettiä kun ei pyörätuolilla voinut liikkua… Onneksi omalääkäri nosti arttujen annosta, mutta tiedän ainakin millä mun kivut hoidetaan jatkossa…
Ei ollut mukavaa sekään, että lakkaövereiden takia mun väitettiin yrittäneen itsaria omilla lääkkeillä, piikittäneen lakkaa ( ), vetäneeni bubrea (myönsin että olin ottanut vrk aiemmin sitä mikä oli fakta) ja mun kädet olivat kuivuneessa veressä kun lääkäri ei ollut viitsinyt edes pyyhkiä niitä… Lääkäri oli soittanut klinikalle että yritin itsemurhaa ja valehtelen ja hoitajat soittivat perään pyydellen anteeksi lääkärin käytöstä… Mulle kirjoitettiin valmiiksi tuon takia tarkkailulähete (M1), mikäli vielä sekoilen jotain, koska klinikka ei voinut olla lainkaan varma että olinko yrittänyt tehdä itsemurhan… Käsittääkseni virallisissa tiedoissa lukee IM-yrityksenä tuo inhimillinen erehdys… Ainakin se kirjoitettiin J-pään lähetteeseen…
Keneksi luulit itseäsi jos et tiedä kuka olet? Millainen on tila jossa ei tiedä itseään?
^Siten ettei tiedä tunteeko ihmisiä kenet tuntenut vuosia, epäilee omia moraalirajoja, ei tunne ihmistä kenen kanssa seurustellut 1½v:tta yms. Tiedän kyllä erittäin tarkkaan omat moraalikäsitykset ja arvot… Vaikea kertoa ellei ole itse kokenut!