Kauanko mun itsekuri kestää?

Enpä ole koskaan pahemmin käyttänyt muuta kuin satunnaisissa juhlissa yms. Nyt muutama kuukausi sitten tuli mahtava tilaisuus… Ostin “jonkin verran”. Pitihän sitä aineen laatu testata, ja niinhän siinä sitten kävi että koko säkki meni.
Silloin kun käytin niin aika aktiivisestihan sitä tuli nappailtua, aina kun väsytti tai teki hieman mieli. Kun se loppui niin mitään suurempia viekkareita ei tullut - tottakai teki mieli mutta ei mitenkään pakottavasti.

Nyt sitten olen ollut suht selvinpäin, pari kertaa poltellu yms. mutta piriä ei. Viime viikolla alkoi kuitenkin hirveät himot. Siis se on mielessä melkein koko ajan. Viikonloppuna kävinki sitten hakemassa, mut annoin sit kaverille kun tuli sellainen olo et ei tää kannata.

Nyt sit taas hirveet himot, en tiedä miten päin sitä olis. Oon hirveänä ollu tsemimässä kavereita jotka on lopettanut, ja tuntuu et petän ne jos itse alan käyttää. Muutenkaan en halua sellaista elämää ja kadun tätä koko sotkua.

En oikein tiedä mitä haen tällä viestillä. Ei tästä kenelle kehtaa puhua. Mua vain pelottaa että tää on mun riippuvuuden alku, koska en tiedä kauanko mun itsekuri kestää.

Jos amfesta on kyse, ne mielihalut ei älyttömiä aikoja kestä, kunhan keksit jotain muuta ajateltavaa.
kovin lohduttavaa varmaan :slight_smile: mutta aika se on millä noi mielihalut kuriin saa. se on sitten toinen asia
saatko sä itsesi kuriin siksi aikaa. itellä tuli varmaan vuoden verran noita himoja säännöllisen epäsäännöllisesti,
mutta nytten kun on ollut useamman vuoden ilman, ei tulisi mieleenkään vetää tota shaissea. tosin mun käyttö-
historia oli piristeiden osalta vuoden pitunen, ja se oli päivittäistä. että tokihan se käyttöhistoria (pituus)kin
määrittelee sitä kuin kauan himoja tulee, voihan niitä joilleki tulla koko lopun elämää, kun yksilöitä ollaan.

tsemppivä lopeta ennenkun edes aloitat! :laughing:

Amfepa hyvinkin… Mulla oli lähes päivittäistä se käyttö noin kuukauden ajan. Pieniä määriä… nukuinki yöllä jopa pari tuntia. Tietysti ajattelin et ei siit ole haittaa. Mut ei kai täs auta kuin elellä päivä kerrallaan.

Ainakin sain sen kuukauden aikana kaikki koulutyöt tehtyä D:

vaikea niistä himoista on irti päästä…
itse käytän vauhtia silloin tällöin… ja hitaita silloin tällöin eli kaikkia silloin tällöin :unamused:
välillä tulee se että en halua käyttää mutta seuraavana päivänä sitä ajattelee/uskotteelee itselle että ei ole mitään syytä
miks en käyttäisi… ja mahdoton olla käyttämättä kun se piri pussi on taskussa kaikki ne menee samaan putkeen…
kumma homma se on vaikka piri on se mistä kaikkein vähiten irti saan niin sitä himottaa kaikkein eniten…
ja itse tunnen niin että vaikea nähdä se päivä että jos joku tarjoo niin en ota…

itellä tulee hirvee himo milloin piriin milloin subuun happoihin dexmiin pilveen… pilveen nyt harvemmin nykyään tulee himo mut muihin päihteisiin tulee aina silloin tällöin, joskus vaa pitää pysyä kovana ja joskus antaa himolle periks, eihän siinä mitään väärää oo jos ottaa vaa silloin tällöin kuhan vaa ei jää nalkkiin ja pitää huolen siitä ettei jää, ja jos on taipumusta jäädä putki päälle nii silloi kannattaa vaa ne himot himoina eikä antaa periks.