Kauan subutexin blokkaava vaikutus kestää

Heips,

Itse olen subutexin päivittäiskäyttäjä ja korvaushoidossakin aikaisemmin ollut. Buprehan tunnetusti blokkaa muiden opiaattien toimintaa… kuinka pitkään tämä vaikutus kestää?
Mietin että onko järkeä huomenna ottaa esimerkiksi metadonia, vai meneekö vaikutus hukkaa kun puoliltapäivin tänään otin vähän subua ja ajattelin kärvistellä ainakin huomiseen aamuun… jospa se metku jotain sitten sanoisi?.. vai pitäisikö olla vieläkin pidempään ilman.

No 24h pidetään yleensä ehdottomana minminä ja vasta 72h jälkeen voidaan yleisesti sanoa, että tulee täydet vaikutukset. Metkun kohdalla onkin eri asia, että kannattaako niiden takia kärvistellä tuota aikaa.

Mulla ihme kumma xone ja tramal potensoi toisiaaan. Ja Dolmediin kasvaa tolet todella nopeeta. Joillaki korvausannos briteissä 300mg!!!

Moi!

Itselläni on mennyt 16 mg Subu annoksen jälkeen 96 tuntia ilman refloja :confused: . Sitten kun reflat lyövät sinulla päälle ei Subutex enään vaikuta ja alat saamaan oloja muistakin jarruista (poislukien kodeiini) :unamused: . En ole oikein koskaan oppinut ymmärtämään Subun vaikutusta omassa kropassani. Joskus olen refloissa 24 tunnin kuluttua edellisestä annoksesta ja joskus sama annos kantaa tuon 96 tuntia :wink: . Neuvoni on yksinkertaisesti se, että kuuntele kroppaasi ja sen perusteella valitse milloin otat muita jarruja :sunglasses:

Tämä Arpa ei voita. Kiitos osallistumisestasi!

Ite otin edellisenä päivänä 8mg bupree ja reflat heti seuraavana aamuna ,iltapäivällä sain jo nousut oksikodonista.Mut yksilöllistä ja tosiaan vaihtelee paljon.