Kauan Antabus vaikuttaa?

Kauankohan Antabus vaikuttaa minun tapauksessani.
80 kiloinen mieshenkilö.
Olen käyttänyt n. 3 kk, mutta en säännöllisesti erittäin monesti on ollut 3 päivän taukoja.
Viimeksi otin Antabuksen perjantaina eli neljä päivää sitten eli olen ollut ilman sitä nyt kolme päivää.

Koska olen vähentäjä en lopettaja, niin siksi tätä kysyn.
Tiedän että Antabuksen kanssa EI pelleillä.
Mutta koska tuo kolmen kuukauden kuuri on ollut varsin hajanaista, niin että on mennyt useita päiviä jolloin en ole sitä ottanut, en siis ole kyllästänyt itseäni Antbuksella koko kolmea kuukautta.

Syy miksi kirjoitan on se että pomo käski minun painua juuri sinne, arvaatte kyllä minne.
Hermot meni ja hyvä ettei työpaikalla mennyt pomon kanssa käsirysyksi, no onneksi siltä sentään vältyttiin.

En todellakaan aikonut vetää kirkkailla päätä sekaisin, vaan hakea kiskalta kaksi puolen litran tölkkiä keppanaa ja kokeilla niin että otan aluksi pienimmästäkin pienimmän huikan, en edes suullista ja odotan alkaako sydän rytkymään.
Hölmöähän se on mutta kaksi kaljaa riittäisi vähentämään sitä olotilaa, jota täällä tuskin saa mainita.

Mielipiteitä kiitos?

Kyllä. Se on hölmöä.

Moi!

Itselläni antabus vaikutti noin 3-4 vrk. Totesin omalta kohdaltani pystyväni juomaan 6 olutta vaikka join antabusta. Olo oli hieman vittumainen, mutta ei liian.

Arpa

Taidanpa odottaa vielä muutaman päivän, jos vaikka viikon päästä kokeilis keskioluella.

Kävin paikallisessa iltapäivystyksessä pienen väännön jälkeen hakemassa kaksi tennaria, ne helpottavat armotonta vitutusta vähän. Vaikka viina tekis mieli, mutta en perkele ala sydämen kanssa pelleilemään, kun Antabukset kuitenkin vielä aiheuttaisi jonkinlaisen reaktion.