Kauan Antabus vaikuttaa?

Kauankohan Antabus vaikuttaa minun tapauksessani.
80 kiloinen mieshenkilö.
Olen käyttänyt n. 3 kk, mutta en säännöllisesti erittäin monesti on ollut 3 päivän taukoja.
Viimeksi otin Antabuksen perjantaina eli neljä päivää sitten eli olen ollut ilman sitä nyt kolme päivää.

Koska olen vähentäjä en lopettaja, niin siksi tätä kysyn.
Tiedän että Antabuksen kanssa EI pelleillä.
Mutta koska tuo kolmen kuukauden kuuri on ollut varsin hajanaista, niin että on mennyt useita päiviä jolloin en ole sitä ottanut, en siis ole kyllästänyt itseäni Antbuksella koko kolmea kuukautta.

Syy miksi kirjoitan on se että pomo käski minun painua juuri sinne, arvaatte kyllä minne.
Hermot meni ja hyvä ettei työpaikalla mennyt pomon kanssa käsirysyksi, no onneksi siltä sentään vältyttiin.

En todellakaan aikonut vetää kirkkailla päätä sekaisin, vaan hakea kiskalta kaksi puolen litran tölkkiä keppanaa ja kokeilla niin että otan aluksi pienimmästäkin pienimmän huikan, en edes suullista ja odotan alkaako sydän rytkymään.
Hölmöähän se on mutta kaksi kaljaa riittäisi vähentämään sitä olotilaa, jota täällä tuskin saa mainita.

Mielipiteitä kiitos?

Moi
Tuossa linkissä on jotain, itsellä ei ole kokemusta siitä, enkä lähde “silitteleen” juomisen aloittamista
viewtopic.php?t=8990
T.T

Kerron miehen mielipiteen jota kunnioitan syvästi ja on kova ikävä. Jos sun pitää miettiä otanko antabuksen kanssa, et ole valmis edes vähentämiseen. Itse en ole sitä tehnyt, mutta muuten juonut elämäni ja terveyteni todella paskaan, kirjaimellisesti. Jos se on yhtä samaa tuskaa mitä itse koin, kakkasin verta ja paukkulasi kädessä, en suosittele.

.

Moi ohessa alla, kysäise Turskalta :wink:
Ei tainnut tarkoittaa housujen silittelyä :slight_smile:
Ja tuo pelikone juttu kun "88"lta meni 7 euroa peliin
T.T

Lainattua :