Kauan Antabus vaikuttaa?

Kauankohan Antabus vaikuttaa minun tapauksessani.
80 kiloinen mieshenkilö.
Olen käyttänyt n. 3 kk, mutta en säännöllisesti erittäin monesti on ollut 3 päivän taukoja.
Viimeksi otin Antabuksen perjantaina eli neljä päivää sitten eli olen ollut ilman sitä nyt kolme päivää.

Koska olen vähentäjä en lopettaja, niin siksi tätä kysyn.
Tiedän että Antabuksen kanssa EI pelleillä.
Mutta koska tuo kolmen kuukauden kuuri on ollut varsin hajanaista, niin että on mennyt useita päiviä jolloin en ole sitä ottanut, en siis ole kyllästänyt itseäni Antbuksella koko kolmea kuukautta.

Syy miksi kirjoitan on se että pomo käski minun painua juuri sinne, arvaatte kyllä minne.
Hermot meni ja hyvä ettei työpaikalla mennyt pomon kanssa käsirysyksi, no onneksi siltä sentään vältyttiin.

En todellakaan aikonut vetää kirkkailla päätä sekaisin, vaan hakea kiskalta kaksi puolen litran tölkkiä keppanaa ja kokeilla niin että otan aluksi pienimmästäkin pienimmän huikan, en edes suullista ja odotan alkaako sydän rytkymään.
Hölmöähän se on mutta kaksi kaljaa riittäisi vähentämään sitä olotilaa, jota täällä tuskin saa mainita.

Mielipiteitä kiitos?

Moi
Tuossa linkissä on jotain, itsellä ei ole kokemusta siitä, enkä lähde “silitteleen” juomisen aloittamista
viewtopic.php?t=8990
T.T

Kerron miehen mielipiteen jota kunnioitan syvästi ja on kova ikävä. Jos sun pitää miettiä otanko antabuksen kanssa, et ole valmis edes vähentämiseen. Itse en ole sitä tehnyt, mutta muuten juonut elämäni ja terveyteni todella paskaan, kirjaimellisesti. Jos se on yhtä samaa tuskaa mitä itse koin, kakkasin verta ja paukkulasi kädessä, en suosittele.

.

Moi ohessa alla, kysäise Turskalta :wink:
Ei tainnut tarkoittaa housujen silittelyä :slight_smile:
Ja tuo pelikone juttu kun "88"lta meni 7 euroa peliin
T.T

Lainattua :
88flak kirjoitti:Tänään kävin kaverin kanssa yhdellä tuopilla, sen juomiseen kului noin tunti. Sitten menin kotiin. Olo on hyvä, sillä en kokenut pakottavaa tarvetta juoda lisää. Viikon saldon tähän mennessä 5,5 annosta. Huomenna en varmasti juo. Perjantaista en uskalla luvata vielä mitään. Viikonloppu on toivottavasti kuiva muuten. Lauantaina ja sunnuntaina en kuitenkaan ajatellut juoda.

Vastasin

Moi
Juuri näin :slight_smile: . Voihan sitä kaverin kanssa ottaa yhdet “tikkarit” :wink: .
Mutta toki seuraile omaa juomista ja pelihimoa mutta älä ota niistä lisää stressiä kaiken muun päälle
:wink:
T.T :wink:

Vastaus:
[i]Kirjoittaja turska » 25.5.2011 21:18:25
Tuppi oikeesti. Sun silittelyt auttaa yhtä paljon, kun se että mä sanoisin: Juo vaan, se on halvempaa ku pelaaminen.

Aloittajalle: Sosiaalinen ahdistus häviää ajan kanssa kun et enää pakene tunteitasi ja pelkojasi väärin keinoin. Eivätpä näytä lääkkeet ja terapia auttavan, eivät auttaneet minuakaan. Se, mikä elämäni suunnan muutti, oli antautuminen ja nöyrtyminen ongelmieni edessä. Kun vieroitat itsesi peleistä ja alkoholista, alkaa ihan varmasti helpottaa. Lue muiden ketjuja Valtissa ja Lopettajissa ja mieti asioita.[/i] "

Että semmosta, Lyhyesti :open_mouth:

.