Veera.
Siis tarkoitin ,että vähintään pari onnistunutta pitkää katkoa ja käyttö jatkuisi edelleen runsaana ja jatkuvia "retkahduksia"överi määrillä . Silloin voisi harkita sitä kodeiini kh.ta kodeiinilla.
En mielestäni antanut kuvaa ,että katkolle ,kuiville ja metishoitoon tai subukorvaukseen.
Ajatuksenakin aivan älyttömän absurdi.
Tinya.
Vuoden jos olet vasta niitä syönyt ,nii ihmettelen vielä enempi ,miten sinun tilanteessasi ,edes kh.sta keskutellaan (vaikka olisit vuoden syönyt niitä sen 30kpl päivässä) riippuvuus vaihdettaisi vahvempaan . Kuulostaa kuin se työntekijä ,joka ehdottanut moista ,ei olisi oikein kartalla tilanteestasi.
Noi sairaudet mitä sulla on,on aina ikäviä juttuja. Sain sellasen kuvan ,että kipu ei ole kroonista ja tarvit aika-ajoin niihin lääkitystä. Et siis joka päivä edes. Voit toki lääkärisi kanssa sopia apteekkisopimukset ja muut hienoudet,niin silloin et voisi päihtymiseen niitä popsia vanhaan malliin.
Risolid on ollut itselle yhtä tyhjän kanssa ja se on varmaan miedoin sen ryhmän lääkkeistä. Ja hyvä vaan ettet siinä sivussa vielä benzo koukkua saa itselle hommattua.
Kannabis kun saadaan Suomeen lailliseksi ,niin siitä tulee olemaan hyvin paljon hyötyä ihmisille ,jotka joutuvat kipulääkkeitä syömään päivittäin. Niin ei enää tarvi maksaa ja munuaisia kuormittaa älyttömillä määrillä parasetamolia ja ibuprofeiiniä.
Onko jollain tietoa löytyykö kodeiini pohjaisia laastareita Suomesta . Ne olisi hyviä tilanteeseen missä käytetään päihtymiseen kodeiinia (yleensä vaikuttaa 72h ,missä ajassa lääke vaikuttaa pikkuhiljaa ,hitaasti ja varmasti.
Ja voit tietenkin lääkärisi kanssa sopia ,että saisit haettua niitä vain pienen määrän kerralla tai apteekkisopimus ,jos panacodi purkin kantta ei saa enää kiinni kun sen on kerran avannut … 
Vielä loppuun ,että itse en ole korvaushoidossa ,enkä ole ollutkaan Suomessa kh.ssa. Vakavissani olen sitä ollut järkkäämässä 1999 ja 2002 sekä vielä 2007 (milloin olin viimeksi katkolla ) nyt taas ollut jatkuvaa käyttöä 7-8 vuotta ja viimeiset pari ,ollut hyvin pienillä määrin. Olen pudottanut tolea ja yrittänyt tähdätä lopetukseen .(pää-asiassa Subutexin käyttöä)
Tsemppiä vaan sinulle vähennykseen ja lopetukseen ja hyvää kesää.