Tervehdys kaikille
Olen yksinäinen sinkku ja pelaamiseni alkoi siitä kun työkaverini voitti ison summan rahaa.
Voitto oli useita kymppitonneja. Halusin itsekkin olla “voittaja” ja aloin tekemään vetoja isoilla panoksilla. Voitan silloin tällöin mutta häviän reilusti enemmän. Haluan olla parempi ,onnekkaampi, rikkaampi. Ehkä se on se kateellisuus hänen perheestään,sosiaalisesta elämästä ym. Haluan olla jossain häntä “parempi” ehkä se on se ongelma pelaamisen ydin. Katkaisin yhteydet häneen mutta kun meillä on sama työpaikka niin en pääse ns “pakoon” häntä. Vähän kuin pelkäisin kuulla että onko hän voittanut paljon rahaa ym. Ja se herättää minussa pelihimoa eli perk. nyt voitan tällä veikkauksella enemmän kuin hän… Ja jos kuulen hänen voittaneen rahaa se vain ruokkii sitä ns"kateutta" ja taas… perk… nyt teen semmoiset rivit että voitan enemmän rahaa kuin hän! Ja sekin myös ruokkii veikkaamistani on,että olen yksinäinen eikä ole muuta harrastusta kuin veikata että se toisi jotain tekemistä/iloa elämään. Ja kun aikaisemmin totesin en halua että toinen jolla on kavereita,perhe ym on tässäkin asiassa parempi kuin minä.
Mitä neuvoja antaisitte? tiedän että tiedostan ongelmani, mutta miten ihmeessä pääsisin yli tästä kateusveikkauksesta ym. Kaikki kommentit ovat tervetulleita, en pahastu mistään.