katastrofin kaiku

Kirjoitan ekaa kertaa tänne…
En oikeen puhu asioistani muille ja tääkin vähän askarruttaa et pitäskö vai ei.
Itselläni on suht raju viinanhimo.
Hommat on lähteny iha lapasesta, parisuhde ihan finaalissa ja lapset ihmeissään…
Työt on aina hoidettu ja lapset myös niinkun muutkin “velvoitteet”.
Isäni on alkoholisti ja olen sitä myös itse.
:frowning: oon ihan umpikujassa ja en tiedä mitä tehdä…

Hei! Kun tutustut palstaan huomaat varmaan, että täällä on paljon kaltaisiasi. Jotkut ovat jo hiffanneet mitä tehdä, jotkut vielä miettivät. Sinäkin taidat vähintäänkin aavistaa, mitä kannattaisi tehdä :slight_smile: Tervetuloa mukaan keskustelemaan!

Ei helvetti… huomaamattaan on tullu kiskottua jo 3 “saunaolutta” ei oo todellista et miten ihminen voi keksiä tekosyitä

Tule huomenna AA ryhmään, jos et mitään muuta keksi miten voisit lopettaa saunakaljojen juomisen.

Itse olen raitistunut AAn, tovereiden, ohjelmamme ja läheisten tuen avulla. Oli minullakin saunakaljoja joka lähtöön ja hyvät selitykset päälle ja varsinkin ennen sitä juomista. Lähtihän se juominen selittelemättäkin, mutta lopettaminen olikin työlästä. Lopetin viimeiset viisi vuotta, mutta en onnistunut ilman apua. Tänään raittius maistuu hyvälle ja siitä on kiitollinen. Tule ryhmään. :bulb:

Hei Himanak,olen samaa mieltä,kuin Rahvas ja kehoitan sinua,mene hyvä ihminen ryhmään,sitä et tule katumaan.

Minäkin tein lopettamista vuosikausia,ennekuin vihdoin menin ryhmään,ja mun kohdalla on niin,että sen jälkeen ei ole tarvinnu juoda.

aika voittaja fiilis näin 7 oluen jälkeen. krapulat hävis tai ainaki siirtyivät eteenpäin.
taidan huomenissa töiden jälkeen mennä kyselemään siitä AA-ryhmästä paremmin jos sellaisen löydän.
huomista aamua odotellessa :cry: