Karismaattiset ihmiset

Eli postatkaa tai linkittäkää kuvia mielestänne karismaattisiin ihmisiin. Kiinnostaa vaan minkälainen maku plinkkiläisillä on?

google.fi/search?biw=1280&bi … 80&bih=699

google.fi/search?biw=1280&bi … 4gSBjIGQBA

Tässä avaus…!

google.fi/search?gs_rn=23&gs … 4ASi2oGQCw

google.fi/search?gs_rn=23&gs … 4gTdtYC4DQ

Devendra on älykäs, sillä on mieletön musamaku. Mut se vaikuttaa myös hyvin narsistiselta, ja ehkä teeskentelee aikalailla… Toinen linkittämäsi on semmoinen, johon oon aina halunnu tutustua. Kolmatta en tiä ollenkaan. Must tuntuu Henry et meil on mones asiaa samankaltaisia mieltymyksiä!

Ja muuten: mun kirjotusvirheet johtuu puhelimesta!

Tom waits, Christopher Hitchens (RIP!), Louis CK, Ricky Gervais, T.S. Eliot (tai no karisma saattaa olla väärä sana…) - Nuo nyt tuli 5 sekunnissa mieleen. Dylan tietty unohtu. Marc Ribot, joka on Tom Waitsin kitaristi (en välitä Ribot’n freejazzista, mut tyyppi on supercool). David Rawlings (Gillian Welchin USkomaton kitaristi: kuunnelkaa Time (The revelator)!! Ja huomautuksena vielä: nää on siis huippumuusikoita, mut Se ei täs o pointti. Nää on ihmisiä, joilla on puheen lahja, ja jotka vaan edustaa coolia ja sen sellaista. Nämä eivät ole jotai intellektuelleja. Nää on tyyppejä, joita on hauska kuunnella ja kattella. Näis on sitä jotain. Karismaa!

Karismaattisia tyyppejä? Ou mai, niitähän on vaikka kuinka! Mun mielestä ainakin jokaikinen näyttelijä on karismaattinen - itse asiassa olen sitä mieltä, että näyttelijät ovat ihan oma ihmisrotunsa! Ja kaikki viihdealalla menestyksekkäät, sekä kaikki suuret johtajat - eivät he olisi mitä ovat (olleet), jos heiltä ei löytyisi karismaa.

Ekana tuli mieleen sellasia ku Brigitte Bardot, Marilyn, Rihanna ja Barack Obama - ihmisiä, joita sekä naiset että miehet rakastavat ja ihailevat, koska heissä vaan on “sitä jotain”.

Mut ilmeisesti tässä haetaan sellasia tyyppejä, joilta karisman lisäksi löytyy sellasta tyyliä, jota ihailee?

Mun kestosuosikkini on Janis Joplin. Teinitytöstä asti olen häntä ihaillut.

youtube.com/watch?v=U8WwrWQMlQo

Sofi Oksasen gootti-look ei muhun pure, mutta ihailen hänen älykkyyttä ja sitä “naiset rulettaa” ja “mulle ei kannata vittuilla” -asennetta.

Nick Cave on musta hyvä esimerkki siitä että ei tarvii olla mikään kiiltokuvapoika menestyäkseen musabisneksessä - kunhan löytyy Kharizmaa! Häntä vois vaan jäädä tuijottaa miten pitkäksi aikaa tahansa.

Sit näitä, joiden tyyliä/ lavakarismaa ihailen:

Camille

youtube.com/watch?v=qrbKGJom4P8
Tää on yks parhaimmista, mitä oon nähnyt: youtube.com/watch?v=aEMjVu2NrgA Ihana nainen!! :smiley:

Juliette Lewis

Cat Power on niiin ihana! Tykkään kyllä paljon enemmän hänen vanhasta, tummasta tukastaan.

youtube.com/watch?v=sQLfPwAxUPQ

Myös Nadeah on mielettömän kaunis, sillä on hyvä tyyli ja on mahtava esiintyjä.

youtube.com/watch?v=HppoynbG0VA

Niin ja P.J. Harvey tietysti!

Onko tutustimine vaikeeta ? Etittekö ny immeisii jot yleksytte :mrgreen: erikoiset on ihanempii :smiling_imp:
omalaatusuuttaa tajuaa parhaiten omien puolien myötä ??? :open_mouth:

EMT ??

Nuorempana yritti olla epätoivoisesti karismaattinen ja erilainen. Nyt siitä on kivat jäänteet, mut ei tartte enää nähä vaivaa ollakseen karismaattinen.

Niin se on nykyään helppoa kun on luonnostaan iän ja kokemuksen tuomaa karismaa johon he kaikki lankeavat(raukkaparat).

Kuljen kaupungilla vaan sellanen “buhahahaaa” -asenne päällä, et “pystyn pokaa kenet tahansa teistä viidessä minuutissa”. Mut en jaksa.

^ Siis et jaksa pokata vai kulkea sillä “buhahahaa” -asenteella?

En jaksa pokata. No en kyl myöskään jaksa kulkea sil buhahaaa-asenteella. Mut enemmän jaksan kulkee buhahaa-asenteella ku pokata.

mr.Johnny Cash, mr.Ian Curtis ja mr.Jouni Mömmö sekä mr.Peter Steele,Rocky Erickson kyllä tulee ennen Steeleä,Mika Luttinen,Jarva,Tricky.

Naisista niitä jotka koskettaa MsJanis Joplin, tämä Nainen http://www.youtube.com/watch?v=aXJQmTSptCc
Billie Holiday Jazz Lady Lana Del Ray,Bettie Paige,novelle vague,creepy crawlien naiset.

Hmh.

And this Guy.http://www.youtube.com/watch?v=dujd9nqFND0

Itsellä tuo maku on vaihdellut paljon vuosien aikana… Nykyään enemmän pidän karismaattisina ihmisiä, ketkä haluavat auttaa muita pyyteettömästi ja ovat päässeet yli vaikeista ajoista…

Diana oli aivan ihana ihminen, Prinssi William pääsi yli äidin kuolemasta ja suojelee perhettään… Äiti Teresa oli aivan “yli-ihminen” ja useat muusikot kuten Slash ja Nikki Sixx ovat kirjojen perusteella kasvaneet todella kypsiksi ihmisiksi… Ekat slummista päässeet rapparit, vuosikymmeniin tasa-arvoa löytyi vain lakikirjoista… Kuilu kaventui jonkun verran rappareiden vakiinnutettua paikkansa musiikkiteollisuudessa… 2-Pac ja ODB jäivät itselleni legendoiksi, vaikka eivät ensimmäiseen aaltoon kuuluneetkaan… :wink: Wasted-kappale ODB:ltä kertonee kaiken, kun 27-klubiin kuuluu; yritys hyvä kymmenen… :frowning:

Jollakin tapaa en oikein kykene näyttelijöitä tai nykyisiä muusikoita pitämään kovin karismaattisina, koska ihmisetkin brändätään… Ulkonäkö ei kerro mitään, erittäin harvan julkkiksen tunnistan ja filosofia voi olla keksittyä… Jatkuvat aviokriisit ja kamanvetäminen eivät kerro tyytyväisyydestä omaan elämään… :confused: River Phoenix tosin oli sisarineen (liekö lapsuus syynä kiinteisiin sisarussuhteisiin?) poikkeus… Poliitikot, sijoittajat, kultalusikka suussa syntyneet; eivät mielestäni näe elämää useinkaan haasteena muulle kuin rahanhaalimiselle… Elämä ei ole suoritus ja punaisella matolla jokainen ihminen vaikuttaa pyhimykseltä; kunnes kamera suljetaan… Poikkeuksia löytyy kyllä…

Parhaiten karismaa (itselle se tarkoittaa enemmän järkevää ja kypsää näkemystä elämästä, joka näkyy muille) löytyy ihmisistä, ketkä ovat olleet todella lähellä kuolemaa ja selviytyneet siitä… :astonished: :open_mouth: He kokevat saaneensa toisen elämän, jolloin aikaa ei kannata tuhlata turhuuksiin vaan elää jokainen päivä lahjana… Itselleni asenne “heti-mulle-kaikki-tänne-nyt” on niin etovan narsistinen, että kiinnostus ihmiseen lopahtaa heti. Toinen asia on materian haaliminen ympärille, ei materia paikkaa heikkoa minäkuvaa… :unamused:

Minulla kenties on erikoinennäkemys asiasta, mutta niin moni karismaattinen ihminen on menettänyt silmissäni karismansa, kun on aikaa kulunut ja tietoa lukenut… Madonnan karisma katosi ikäkriisin myötä ja Rihannan näen huomionhakuisena teinityttönä! Typerin teko oli 2Pacin “Thug Life”-tatska… Pitäisi löytyä hymiö, jossa päätä hakataan seinään… :smiling_imp: Obamaa aluksi kunnioitin mustana pressana, mutta varjohallitus sekä menon jatkuminen ihmisestä huolimatta samanlaisena; kertoo pelkästä politiikasta! :neutral_face: Naurettava asenne jälleen maalle, joka antoi tietovuotajalle vuoden oleskeluluvan kuolemantuomion sijaan… Joka kerta YK:n veto-oikeutta käyttäessä (Kiina/Venäjä), annetaan tuonti-kiellot päälle; tulee mieleen pieni lapsi (Valkonen talo) joka kiukuttelee kun asiat eivät mene oman tahdon mukaan!

Minäpäs olenkin saanut Trickyltä pusun! :sunglasses: Kuinka kade sä oot??
Novelle Vaguessa (muistaakseni) on esiintyny just tois Nadeah, jonka mäkin mainitsi!

Cat Power Flow’ssa pe 9.8.13! :smiley: Kyl oli sairraaaan poweri keikka! Aivan liian lyhyt vaan.

Sitä hän varmasti onkin. Muuten ei varmasti voi vetää stadioneja täyteen ihmisiä, jos ei huomiosta tykkää! Eikä hän kylläkään mikään ihan teini enää ole. Mutta hyvin nuori toki, etenkin siihen nähden mitä on jo ehtinyt urallaan tekemään. Itse kyllä arvostan niin ahkeraa työntekoa ja asialleen antautumista.

Mulle karisma ei ole ollenkaan sama asia kuin että arvostaisin ihmistä jotenkin syvemmällä tasolla. Ymmärrän karisman sellasena, että jossakin ihmisessä on jotain jopa maagista, joka vaan kiinnittää huomion. Sellanen ihminen, joka kävelee huoneeseen, ja kaikki kääntyvät katsomaan. Se on se karisma, joka silloin puhuu. Eihän tätä tuntematota ihmistä mitenkään sen kummemmmin voi arvostaa, jos ei häntä tunne. Mun mielestä myös voi aivan hyvin pitää karismaattisena ihmistä, joka arvoiltaan olisikin omien vastainen.

Mutta sun mielestä siis ihminen ei voi olla karismaattinen, jos et jo tiedä hänestä sellasia asioita, joiden perusteella olet jo voinut muodostaa hänestä mielipiteen? Kö?

Täytyy sanoa että Armin van Buuren. Tavannu hänet 2 kertaa ja kerrassaan valloittava persoona. Aina iloinen ja auttava.

-Sean Connery
-Salman Rushdie
-Clint Eastwood
-Jari Sarasvuo
-Nikita Hrustsow
-Kofi Annan

Prinsessa Diana on saanut tuon “pyhimyksellinen” -maineensa, koska (wow!) teki hyväntekeväisyyttä. Kuka hänen asemassaan ei tee? Itse asiassa luulenpa, että moni tekee paljon enemmänkin. Dianaa vain seurattiin joka paikkaan, koska oli nuori ja nätti.

Äiti Teresa taas oli katolisen kirkon rahastuskone, joka, ja tämä osoittaa hänen välinpitämättömyyttään kohteiden valinnssa, vieraili Haitin silloisen verisen diktaattorin Para Doc Duvalierin luona (jos tiedätte mitään tästä haitin diktatuurista: siellä kulki kuolemanpartioita Machete-veitsien kanssa silpomassa toisinajattelijoita yms). Rahat, joita Äiti Teresa keräsi häneltä, eivät ainakaan menneet, EIVÄT TIPPAAKAAN, hänen kuuluun kuolevien taloonsa, joka on paikka, johon ihmiset tuodaan lavereille makaamaan ja odottamaan kuolemaa. Tähän paikkaan perustuu Äiti Teresan maine köyhien auttajana. Paikka on irvokas. Kivunlievitys on olematonta, steriiliydestä ei pidetä huolta, neuloja kierrätetään (nehän kuolevat joka tapauksessa) yms. Ällöttävää. Christopher Hitchensin dokkarissa kertovat pojasta, joka olisi saatu pelastettua, jos hänet olisi viety sairaalaan. Vastaus: Ei voida viedä, koska muuten kaikkia muitakin pitäisi auttaa. Tämäkö tekee hänestä pyhimyksen?

Mitä Äiti Teresa ON OIKEASTI TEHNYT?? Kysynpä vaan. Koska paljon hallaa hän on tälle maailmalle tehnyt abortin- ja ehkäisynvastaisuudestaan ja työstä jota on tehnyt niiden käyttöä vastaan. Tälle huijarille antoivat Nobelin rauhanpalkinnon! Palkintopuheessaan hän sanoi: “Suurin uhka maailmanrauhalle on abortti ja ehkäisy.” :open_mouth: En tiedä itkeäkö vai nauraa. Katsokaa Christopher Hitchensin dokumentti Äiti Teresasta:

Christopher Hitchens: Mother Teresa - Hell’s Angel
youtube.com/watch?v=NJG-lgmPvYA

^ Jooh, mut jos ketju on “karismaattiset ihmiset”, voi tuo Äitee Teresakin olla jonkun mielestä helvetin karismaattinen vaikka pahojen puolella onkin. Joku Hitler vissiin oli puheitten perusteella melkosen karismaattinen, ei kai se siitä silti hyvistä tee.

Karismahan on sikäli kiinnostavaa, että se ei liity kauneuteen, hyvyyteen eikä viisauteenkaan välttämättä.