Kansaneläke tulee tilille...

Enää puolitoista tuntia ja kansaneläke tulee tilille. Onko muita peliriippuvaisia täällä, jotka valvovat yössä ja odottavat kello 04:00 jotta pääsisivät taas pelaamaan?

Luulen, että täältä löytyy ihmisiä, jotka valvovat yöllä sen takia, kun ovat itsenä saanut syvään suohon pelaamisen takia.

Näin mäkin luulen. En tiedä mikä oli aloittajan ajatuksena kysellä täälä tuollaista, tän palstan tarkotus kun on nimenomaan päästä irti peleistä, ei ”pelikavereiden”’saaminen. Toivon, että kukaan muu täälä ei odota tilipäivää saman syyn takia, toivon myös että jatkossa säkin käytät rahasi viisaammin.

Itse valvon niinä öinä unta saamatta. Heti kun raha tulee tilille niin maksan sillä laskut ja loput yhteiselle säästötilille. Taitaa olla ainoa keino estää itseäni pelaamasta tällä hetkellä. Pakko päästä rahasta eroon niin ei vaivaa niin paljon. Pelaaminen pyörii päässä huonoina päivinä oikeastaan puolet valveillaoloajasta, mutta toivotaan, että ensi kuussa helpottaisi. Päätin jo, että kun loput 800 olen maksanut pois niin säästän uuteen kitaraan, josta haaveillut. Olisin voinut sen ns. Voitoilla ostaa lukuisia kertoja. Nyt teen sen ansaitusti.