Kannabis ja sosiaalisuus

Onko täällä muita kannabiksen suurkuluttajia?
Vielä puolvuotta sitten mulla oli hyvät rundit menossa kaikenaikaa ja hatsia riitti,sen jälkeen on ruvennut sosiaaliset tilanteet tuntumaan ahdistavilta ja tuntuu että niissä tilanteissa on jotenkin altavastaajana.
-Vaikeus katsoa muita ihmisiä silmiin.
-Tietty tyly olemus ja elämän ilottomuus.
-Mieluiten jään himaan kun tekisin jotain mikä tarkoittaa ihmisten kanssa tekemisissä oloa,tuntuu et ei kukaan kuitenkaan halua mua mestoille.

En tiedä johtuuko myös persoonasta,mutta sen verran mitä jakanut kokemuksia niin samanlaisia ajatuksia herännyt muidenkin kopassa,jotka kannabista käyttävät isoissa määrissä.

Ite näkisin tän asian suurimpana ongelmana kannabiksen kanssa,sillä se johtaa muihin ongelmiin pidemmän päälle.

Ei se suurkulutus kannata minkään kanssa. Kohtuukäytön hinta on rasittavan vaativa, mutta sen huomaa myös sosiaalisissa suhteissa.

Justiinsappa

E:ai sä buustasit vie postausta. :slight_smile:

Mut kaljaa vedetään vie joskus muutamat!?

E:täähän kuuluu tänne meidän kalljan otot kyllä!

Eiköhän palattas siihen sos. vaikutukseen kannabiksen osilta. :smiley:

Nii’i. Se sosiaalisuuden pipana mikä on meissä, katoaa kun polttaa liikaa. Kokemusta 15v. Mut yksin se on niin messevää et fak the sosiaali.

Se on niin yksilöllistä kannabiksenKIN kanssa. Toisille toimii mitä parhaiten kipuun, ahdistukseen, unettomuuteen tms. Toisilla viihteessä paras mahdollinen päihde. Sitten on näitä ammattilaisia, joista kyllä huomaa heti, että sitä on kiskottu viimeiset 20 vuotta 24/7 ja jotka eivät siinä itse mitään ongelmaa näe. Eipä se tosin mullekaan ongelma ole, kunhan en joudu tuntitolkulla kuuntelemaan tällaisen henkilön avautumista/katselemaan jotain performanssia :laughing: . En tiedä mitä tuolla suurkulutuksella tarkoitit, mutta tuskin ihan tuohon viimeksi mainittuun ryhmään kuitenkaan kuulut.

Sitten ovat nämä henkilöt, joille iskee heti hirveät vainot, saattavat ruveta aggressiivisiksikin tai tulee vain yksinkertaisesti pirun huono olo. Esim. mulle kannabis ei sovi juuri lainkaan, ainakaan nykyään, vaikka joskus sitäkin tulee paremman puutteessa pössäytettyä. No, joskus on vähän jeesannut unettomuuteen ja on kyllä miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin joku helvetin Levozin.

Joskus nuorena, kun enemmänkin polttelin(en tosin koskaan mitenkään HIRVEÄN aktiivisesti), epäilivät pöpilässä, että mun MT-ongelmat olisi kannabiksen aikaansaannosta :unamused: . En tiedä, oliko sillä ehkä jotain vaikutusta johonkin, mutta ei se mielestäni ollut millään tavalla olennaista. MT-ongelmista olen kärsinyt jo kauan ennen kuin millään olin itseäni päihdyttänyt. Onhan se mahdollista, että päihteet laukaisevat jollain “normaalilla” ihmisellä MT-ongelmia, sosiaalisia ongelmia yms., mutta oman kokemuksen mukaan kyllä ensin ovat ne muut ongelmat(en puhu siis pelkästään itsestäni) ja sitten päihteet tulevat siihen lieveilmiönä.

Päihteillä kun itseään hoitaa, saa sitten usein päänsä vielä huonompaan kuntoon. Ei välttämättä tietenkään, joitain esim. juuri tuo kannabis auttaa ihan oikeastikin. Itsekin päihteilen tämän tästä, vaikka tiedän, että se lopulta taas pahentaa oloa kummasti. Enpä silti ajatellut vielä lopettaa sitä kohellusta ja oravanpyörää. Ehkä joskus, ehkä ei…

Poltan ehkä 2-5 päivänä enemmän tai vähemmän. Kyl tulee vierotusoireita mulle ainakin 24/7 hiisaillusta.

Kyllä, kaikki mt-ongelmat laitetaan heti päihteiden aiheuttamaks. Vaikka mun päävaivat alko ennenku olin viinaakaan maistanu, niin ei. On päihdeongelma, kaikki johtuu siitä. Nyt oon alkanu hallitseen noita vaivoja, tai haistattaan paskan sos.tilanteiden häiriöille, peloille ja häpeälle. Tästä vois tulla uusi terapia muoto, haistattaa pitkät turhille ahdistaville tuntemuksille.

Vähän viunaa tai joku ryyni, niin voin nauttia kannabiksen vaikutuksista myös seurassa ja pikkuhiljaa paranee vaan kun ikää tulee lisää. Ettei mee niin lukkoon enää kun ennen. Oikeestaan viime talvi meni reseptillä heinää ja kaljaa ja kohtuu hyvin pärjäs. Ois pirit jättäny pois niin ois menny pimeä talvi lähes ongelmitta.

Tottakai tuttujuttu, että kannabis 24/7 aiheuttaa ahdistusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa aika voimakasta sellaista. Muista ihan hyvin, kun olin töissä eräässä firmassa jota ei ole enää suomessa (se viime lama). Rahaa riitti kivasti ylimääräistä jäi 600-800/kk ja duunikaveri aloitti silloin kasvattamaan ja möi todella laadukasta kukintoa puolella hintaa siitä mitä nykyisin on melko yleinen hinta yksikköjä ostaessa. Ei sitä edes tajunnut ollenkaan ja miten olisi, kunnes eräs päivä toinen duunikaveri sanoi “miksi sinä olet aina noin väsyneen näköinen”. Saatoin polttaa savut yövuoroon mennessä ja myös aamuvuoroon.