Käytän kannabista pääasiassa syötävässä muodossa (johtuen lähinnä siitä etten omaa tupakointitaustaa ja savun hengittäminen ei oo mun juttu).
Pilvessä mulle tuntuu tulevan tosi herkästi sivuvaikutuksena huimausta ja siitä johtuvaa pahoinvointia. Pari kertaa olen övereissä viettänyt aikaa vessassa oksentamassa, ja ihan normipilvessäkin toisinaan on sellainen olo, ettei voi esim. silmiä laittaa kiinni koska silloin päässä pyörii pahemmin ja alkaa oksettaa. Mulle on määrätty joskus ties milloin leikkauksen jälkeen pahoinvointilääkkeeksi Primperania. Onko kellään kokemusta tästä lääkkeestä kannabiksen kanssa? Uskallanko kokeilla sitä pahoinvointia helpottamaan vai onko sillä jotain mahdollisia ikäviä yhteisvaikutuksia?
^ En muista, että olisin käyttänyt Primperania koskaan kannabispahoinvointiin, mutta moneen muuhun pahoinvointiin kyllä ja kombotettuna erilaisten lääkkeiden kanssa, enkä ole koskaan saanut siitä mitään ikäviä haittavaikutuksia, on ainoastaan auttanut pahoinvointiin hyvin. Onhan tuollaKIN lääkkeellä vaikka mitä mahdollisia haittavaikutuksia, joten kannattaa nyt ainakin perehtyä siihen pakkausselosteeseen hyvin(Ei siellä tosin taida lukea mitään yhteisvaikutuksista kannabiksen kanssa ), mutta jos otat vain sen yhden 10 mg tabletin, niin tuskinpa siitä mitään hengenvaaraa seuraa
. Tuohon huimaukseen itseensä en ole kyllä huomannut Primperanin auttavan, ainoastaan oksetukseen/kuvotukseen, mutta siihen kait se on tarkoitettukin.
Kiitos vastauksesta Ehkä uskallan sitten ottaa sen yhden tabletin seuraavan kerran kun alkaa tuntua siltä, että menee hyvä pilvi hukkaan posliinia halatessa.