Kannabis + bentsot

Juuh elikkäs tänään oli pitkä päivä parin projektin osalta niin aamusta vetäsin n. 0.2g pirivedot ja parituntia myöhemmin 2ml suboxonea että jaksaisin keskittyä. noh projektin puolessa välissä (noin 3-4h myöhemmin) tuli vielä loput pirit vedettyä+2ml buprea samassa pumpussa, Illasta nyt sitten kun pitäs rauhottua että saa unenpäästä kiinni vedin 10x5mg diapameja ja nyt päälle kukka bloosit niin jotenkin ottaa keuhkoon vitusti enemmän kuin normaalisti?? nyt kun mietin niin tätä on ollu melkeinpä ainaku jotain bentsoja oon ottanu ja polttanu sen jälkeen kukkaa… ja tän takia luulen ettei noilla alkupäivän seteillä oo tähän mitään vaikutusta mut aattelin nyt vaan sanoa et jos joku hoksais tosta jotain mikä vois vaikuttaa.

kiitoksia etukääten
edit: niin siis olisko kellään tietoa mistä tämä johtuu :smiley:
-JSP

^ Vaikeaa uskoa, että bentsodiatsepiinit aiheuttaisivat mitään keuhkoonpistämisiä, ellei sitten ole kyse siitä, että benzopäissäsi imet paljon pahemmalla vimmalla, kuin ilman :laughing: . Kyllä mä veikkaan, että tuo johtuu siitä piristä, joka on pistänyt elimistöäsi liian kierroksille tai sitten bupren ja benzojen yhteisvaikutus voi aiheuttaa hengityslamantynkää tai sitten kyse on noiden kaikkien roippeiden yhteisvaikutuksesta, mutta benzot tuskin ottavat keuhkoihin, ellet nyt satu olemaan allerginen niille :unamused: .

En nää tälle mitään muuta selitystä. Nytkin alla on piriä ja bupree eikä blossi ota keuhkoon juuri lainkaan :smiley: Muutenkin, aina kun bentsoja syön ni kielen päälle tulee paska maku, eikä oikeen mitään pysty syömään nautinnolla niinkuin tavallisesti ellei kyse ole jostain erittäin mausteisesta safkasta esim habanero chipsit :smiley:.
Jotenkin tossa kun imin niitä hatseja niin se pahamaku korostuu siinä ku rupee yskittää vitusti normaalia enemmän ( anteeksi epäkristillinen kielenkäyttöni :frowning: ). Ja tää siis ei ole ensimmäinen kerta vaan aina kun mukana on bentsoja niin tulos on tämä :frowning: harvoin noita nyt tulee muutenkaan popsittua mut vituttaa kun kannabis on mun ykkösaine jota käytän päivittäin.

Kiitoksia taas teille jotka jaksoitte lukea vuodatustani :smiley:
-JSP

^ No kylläpä tuo vain oudolta kuulostaa, jos benzot moisen efektin aiheuttavat. En toki kiistä, etteikö se mahdollista voisi olla, mutta saattaa olla ihan vain korviesi välissä tai sitten olet tosiaan niille allerginen. Vinkki: Älä käytä benzoja :wink: ! Jos et niitä kerran tarvitse(Jotenkin käsitin, ettei sulla mitään todellista tarvetta ko. lääkkeille olisi), niin ihan turha niitä silloin on syödä. Paskoja huumeita noin ylipäätään ja jos niistä vielä olo huononee, niin mitä suotta vaivautua. Ei kaikkea, mikä vähänkin menee päähän ole pakko vetää vain sen tähden, että se menee päähän :wink: .

Jos tarkoitat benzoilla Imovanea(zopikloni), niin sitten en ihmettele kyllä lainkaan, jos suussa maistuu paskalle ja pitää syödä habaneroa, jotta se maku lähtisi :angry: :unamused: .

Juuh ei mulla varsinaista tarvetta näille ole, muuta kuin satunnainen “aivotnarikkaan” ja rentoumisen hakuista käyttöä. Ja juurikin pirin jälkeen helpottaa unensaantia. Joo ei oo imovaneja sentään :smiley: tuon ekan viestin aikaan olin ottanu 10 femman pamia joista se paska maku tuli. Ei kaikista ryyneistä tuu paskamaku mut makuaisti jotenkin muuttuu kuitenkin epämiellyttävään suuntaan. ja siis käsitit siinä mielessä väärin että ei mulle näistä paska olo tule :slight_smile:

No ei salee oo bentsojen vika vaan monen aineen hengityslamaava kombo. Bubre+bentsot siinä jo kaksi hengitystälamaavaa ainetta.