kannabís/bentsot onks hyvä kombo???

pikaisia vastauksia!

Riippuu ihan siittä, että mikä kannabislajike on kyseessä, missä vaiheessa puska on kaadettu, missä muodossa se nautitaan, miten juuri sinä reagoit ylipäätään kannabikseen, onko tuote kivikovaa paska läpyy vai puhdasta hartsia… Mikä bentso on kyseessä, kuinka paljon sitä otat, onko bentso/kannabis toleransseja, mitkä on ympäröivät olosuhteet ja oma mielentila päihteitä käytettäessä jne…

Kehottaisin kuitenkin unohtaan sen kannabiksen jos sulle tuli aikasemmin siittä psyykkisesti paha olo. Se tulee uudestaan takas todella helposti.

Mun mielestä on tavallaan aina ollut aika turhaa miksata bentsoja jos polttelee vaikka hyvää
kukkaa. Itsellani ainakin kaikki kukan hienot puolet häviävät tuossa touhussa. Ei mene läheskää niin syvälliseksi. Tosin en kauhea usein polttele (ehkä kerran pari kuussa). Tötsyn vaikutus tuntuisi myös häviävän todella nopeasti tuolloin. Ehkä tottuneemmat pilven ja bentsojen yhteyskäyttäjät ovar erimieltä.

Tosin ymmärräm ajoitteisen skitsoilun, vaikka uudessa seurassa (kaupan tiskillä yms.) , mitä kannabis voi auheuttaa. Tosin näistäkin itse ole päässyt ajan myötä.

-Vicarious

Itsellä piristää kannabiksen vaikutusta ja estää (pahat) överit. Menee vaan kunnon tripille jos vetää hirveet megahatsit, kun muuten itse laattaisin veskissä ja vainoisin lähteekö henki. :slight_smile:

muoks. Kaikillahan nämä jutut tietty yksilöllisiä ja piti mainita viel et bentsona riva, siitä piristävä vaikutus.

öhh… no eiköhän ne iha kivasti toimi kun kummatki aineet kuitenki rauhottaa…jos jotai kilareita saa kannabiksesta nii bentsoilla ne saa himmattua mut ite oon käyttäny mahd vähän bentsoja jos polttelee, koska muuten menee liian sekiksille.

Pääpiirteissään: mössöihin menee, alkoholiin yhdistettynä todella kova sekis, ei välttämättä kannattavinta se

Itse en yleensä edes polta savuja jos mukana ei ole benejä. Pelkkä ganja tekee minut vaoharhaiseksi ja ahdistaa. Joten olen nykyisin ollut mielummin kokonaan ilman savua.

Kysyks itelles?? Kirjotit johki topikkii et kaikki on käyty läpi. Ihmettelin vaa et onks bene + paja jääny tyyppaamatta.

Tuossa mainittiin, että kannabis ja bentsot rauhoittavat kumpikin. No bentsot rahoittavat, se on kiistatonta (Rivatril mania köhköh…:slight_smile:, mutta mulla ei ainakaan iso kukka-annos mitenkään tavallaan rauhoita. Ehkä jos polttelee illlalla joskus harvoin, ja vaikka syventyy johonkin elokuvaan. Sitä alkaa kelaa melkeimpä tuhatta ja sataa kaikennäköistä (jos ei siis ole pahemmin tolea). Myönnettäköön, että uskomattoman hiiseissä saatta hetkellisesti alkaa pyöria sentyylisiä ajatuksia mielessä, kuin esim. että 'mähän olen aika nolo/hölmö jäbä, ja kaikki huomaa tms., mutta kyllä näistä pääsee yli. Pilvessä (kukassa), tunnen kuin päässäni olisi toinen minä, joka ehdottaa ratkaisuja ja juttuja tyyliin: 'Mutta hei, mitäs jos kelaisitkin asiaa tältä kantilta? Ei se nyt ole tietkö kaveri niin vakava juttu ollenkaan" Eli siis auttaa perspektiivin hakemisessa tilanteisiin ja elämämääm muutenkin.

Pilvessä kuitenkaan itse en koskaan ole mitenään vihainen tms. Enemmänkin iloinen ja ehkä joskus ulkomaailman silmin hieman hömelö, jonka luulisin aiheuttavan enemmänkin hyväntahtoista hymähtelyä. Tykkään itse hiisailla nykyään vain noin kuukauden - parin välein, jotta se tekee sitä, mitä siltä haen. Jokapiväistä hiisailua on kokeiltu noin 8v sitten jonkin aikaa, ja se kyllä mua passivoitti senverran, että kaupassakäyntikin saattoi olla vittumaisuuden aihe. Lisäksi tuli laiskuudessa syöytyä valmissafkoja. Hyi… :slight_smile:

ELi kuiten tuossa alussa sanoin, ainakaan minun ei ole mitään järekeä yhdistellä pilveä ja bentsoja. Ei se van skulaa se pilvi sitten. Pilveen kuuluu munmielstä useinkin jonkinlainen “ahdistushetki”, mutta nautin siitä, kun se jyllää oikein kunnolla, varsinkin kun tiedän, ettei minulle siitä mitään vaarallista taphdu

-Vicarious

Niin no tarkoitin rauhoittamisella sitä että se passivoi ja jengi on yleensä aika aneemisen olosia kun on pilvessä. Kylhän niitä keloja voi joo tulla mut itel ainaki tulee semmonen rento olo ja tekee mieli lööbaa.
En mä ainakaa mitää kovin räväkkää ja ponnistusta vaativaa voi paukuis tehä.

Yleisolo on flegmaattinen (joskus pirteämpi jne jne) mutta mieli voi joo tehdä tepposia. SIt niihin voi imeä bentsoja jos ny ihan ehdottomasti haluaa, ite kyl jättäisin kannabiksen kokonaan väliin jos jotai nappia tarttis et voi polttaa.

No juu. Olin mäkin aika flegmaattinen aikoina, jolloin polttelin joka päivä duunista päästyäni (iltapäivästä) n. yhteen yöllä.JOskus tulee joo tuo lööbaamisolo, mutta useimmiten itse esim, nyt kesällä jos hiisaan, lähden mielellään esim. johonkin puistoon istumaan tms. Jos on muuten vapaapäivä, niin ennen saliakin saatan sihauttaa. Kun siihen zoneen pääseen, se saattaa jopa auttaa se blossisuus.Ei kuitenkaan varmaan, jos sitä jatkuvasti salilla pössyissä käy duunaa.

Oon miettinyt joskus, että se on mentaalinen asia sekin. Tosin vaikeaa on se, että jos on vaikka salille tms. lähdössä ja polttelee hieman liian aikaisin matkaanlähtöä ennen, niin helposti miellyttäisi jäädä makaamaan ja laiskottelemaan. Mutta itse teen sen ihan viimeiseksi ennen lähtöä, jos siis sen päätän tehdä.

Juu, samaa mieltä olen tossa, että kyllä mullakin kiinnostus kannabikseen vähenisi huomattavassa määrin, jos pitäisi aina jotain bentsoja naamaan heittää ennen polttelua. Olis se kurjaa jos tulisi joitain sietämämttömiä ahdistuksia gannasta. Toivottavasti ei koskaan alakaan tulemaan.

-Vicarious