kannabis ahdistus

miten kannabis ahdistuksesta pääsee eroo?mul on nyt vitun kovan saatanan helvetin moine ahistus.meneekö tää ohi ku lakkaa vaikuttamastia vai mite :open_mouth:

Ei oo itellä ikinä ahdistanu pilvessä (joskus harvoin pientä kuumotusta toki), mutta kyllähän tuo ohi menee.
Syö jotain makeaa, juo nestettä ja lepäile. Muutaman tunnin päästä pitäis viimeistään helpottaa…

Hatsi ei tottatosiaan oo kaikkein juttu. En tosin itse pysty sitä oikeen ymmärtään mikä siinä vaikutuksessa oikeen ylipäätään voi ahdistaa :unamused:

Paskat kelat ja vainoharhaisuus. Itelläkin tulee joskus jos seurassa polttelee, mutta kyllä se ohi menee kun vähän miettii että mikä johtuu taas mistäkin.

Juu näin oon ymmärtäny. Itel vaan ei noita negatiivisia tuntemuksia tule, ei vaikka lajike olis mikä (myönnän että sellainen voi vielä vastaan tulla ja joku tilanne voi tietysti laukaista jotain). Olen myös juuri sitä tyyppiä joka tykkää tarkotuksella poltella övereitä. Sen takia olenkin jättäny kannabiksen vähemmälle, menee nimittäin aivan liiallisuuksiin käyttö, ei hyvä…

Onneks kannabis ei ole kovin “sitoutumishaluinen” päihde.

Ei oo kyllä mun “juttu” tuo ganjabis. Vaikutus ei ole edes erityisen mukava, varsinkaan suurilla annoksilla. Tulee vaan paha olo. Oikeastaan joka kerta. Jossain pienissä paukuissa on mukavaa kattoa leffaa kavereiden kanssa, vaikka pari bisseä juoda siinä samalla niin osaa rentoutuaki vähä.

Älä polta jos alkaa skitsottaa, ei se ole sen arvoista.

yleensä kun ei voi asiaan vaikuttaa niin valitsisin lajiokkeen mis ois muutakin kannabinoideja kuin THC esim CBD, minulla auttoi kun hommas tiettyä lajiketta, mut kyl mualla kannabis voimisti ahdistusta jos ahdistaa jo valmiiks ja hiisaa…

se auttoi myös joskus kun vaihtoi kukan heinään :wink:

ku on kunnola savuis ja homma riistäytyy voi aina koittaa luovuttaa antaa vaa mennä luovuttaa tjsp vaikeeta se on mut kyl tuosta poltteluun liittyvästä ahistuksesta voi päästä sillee et pystyy vetää paukkui ilman överi voimakkait negatiivisii juttui hallitsemas miält

No jos ahistaa ihan selvinpäinkin, niin ei kannabis ole todellakaan se juttu. Sen takia en oo uskaltanu enää poltella, kohta kymmeneen vuoteen. Enkä käyttää mitään muitakaan psykedeelisiä aineita (niin - onko kannabis psykedeeli? - isoilla annoksilla mielestäni kyllä). DXM on ainoa, joka ei ole aiheuttanut ahtareita, mutta sen kanssa kävi niin, että ne euforiset, hallusinatoriset vaikutukset hiipuivat ja jäljelle jäi lähinnä vaan hillitön kelailu (joka nyt ei varsinaisesti ole yhtä kuin ahdistus, mutta on turhan lähellä sitä).

Kannabis todellakin on psykedeeli. Perkeleen ihmiskohtaista, en sanoisi mustavalkoisesti että ahdistuneen ihmisen ei tulisi polttaa. Itsellä auttanut paljon ahdistukseen/masennukseen ajoittain. Välillä poltellu kuukausia putkeen, välillä kuukausia ilman. Älkää aliarvioiki kannabista, se on yllättävän psykedeelistä isommilla doseilla. :stuck_out_tongue:

Mua kiinnostaisi kannabiksen käyttö mutta en enään ala polttelemaan, pieniä annoksia kivunhoitoon ja tunnen pari kasvattajaa joilta saisin edullisesti. Kuullut että jos ostais pikkuleipä taikinaa ja sekottais siihen ja aamukaffeella söisi yhden, en etsi mitään oloja vaan kivun lievitystä kun lääkärit ei ole suostuneet kirjoittamaan respaa niihin suihkeisiin joita kaverini saa MS tautiin ja on tyytyväinen. Pari kertaa ottanut mut kaveri meinas että vasta viikon päästä toimii ja säännöllisesti otettuna, siinähän on huumaava osa poistettu kaiketi.

Onko tuo pikkuleipäjuttu totta ja pitääkö olla sitä parasta eli kukkaa vai käykö lehdet, tämä yksi kaveri kasvattaa sitä vaimonsa syöpään johon kipupumppukaan ei auta ja tästä saa avun ja tietenki on iloisempi vaikka kuolema kolkuttaa.

On totta. Hommaat varsia, lehtee tai mieluiten sitä kukkaa. Teet tämän ohjeen mukaan–> [Poistettu linkki valmistusohjeisiin -Päihdelinkin moderaattori]

Sinun sairaustilanteessa puskisin omaa puskaa täysin välittämättä mitä mieltä meidän yhteiskunta siittä on…

En mä siitä välitä ja kun en ikinä myisi niin saktiot ilmeisen pienet, tällä kaverilla on hyvä tila ja sanoi et pannaan muutam lisää kasvamaan. Tuo linkki vei sivulle että hyväksyn tai en hyväksy ja en pääse eteenpäin, ehkä liian tiukilla nuo suojaukset. Sitä kukkaa juuri saisin ku on liian voimakasta tälle sairaalle ja sanoi että tule hakemaan sitä on ja aloita varovasti eli jos pitää syödä kaksi piparia niin seuraavaan lisää, kivut siis helvetilliset että jo pyhänä leivon testisatsin. Ei kuulemma maksa mitään ku on jo heittänyt paljon pois, vaimolle sätkä jossa tupakkaa seassa niin yhellä pärjää. Rinta ja imusolmukesyöpä eikä kestä enään hoitoja, mies sanoo että tekee mitä vaan jos kipu helpottaa ja sa mua kohtaan ku ollaan lapsuus kavereita. Itse ei ole edes kokeillu ja vasta jos itse sairastuu kokeilee. Mutta kiitos tiedosta kun kerkesin jo googlata ja myös kasvattaja tiesi tästä keinosta mutta vaimolle entinen ketjupolttaja on luvattu aamulla yksi sätkä.

Klikkaa sieltä linkin alimmalta riviltä—> a abc inns , niin pääset lukeen ohjeet.

Menee! Jos ei ole toleranssia paljon ja poltettu yrtti liian vahvaa, voi ahdistusta ilmetä xD Totta.
Menee ohi kunnes tottuu yrttiin, noin 1-2 viikkoa max sen jlk olo muuttuu täysin ja on todella rento ja mukava. Sama homma on ollut monella, myös itselläni jos ollut taukoja ja määrä on päässyt yllättämään.