Kankaanpään A-koti ja kupittaan A3-osasto.

Heippa. Olen lopettamassa kaiken varsinkin erittäin pahan subutex/xone riippuvuuden. OLen menossa hoitoon A3:n kautta kankaanpään A-kotiin ja kysyisinkin, että onko jollain kokemusta kyseisistä paikoista? varsinkin tosta A-kodista kankaanpäässä kun siellä olisi tarkoitus olla pidempään. Toki voin myös antaa tukea/neuvoa lopettamiseen. Ja niin vielä lopuksi, että jos satut itse menossa kankaanpäähän tämän vuoden aikana. ota yhteyttä olisi kiva tutustua :slight_smile:

Morjens,
minä olin Kankaanpään A-kodilla viime vuoden loka - marraskuussa 4 viikon peruskuntoutusjakson alkoholismin vuoksi. Itse sain sieltä suurenmoisen avun, koska olen siitä lähtien pysynyt raittiina.
Koko upea henkilökunta ja paikka harrastusmahdollisuuksineen on oiva paikka saada hyvät lähtökohdat paihderiippuvuudesta eroon. Yhteisöt, joissa asutaan ovat kuin yhtä suurta perhettä ja jokainen tukee toistansa päämäärän saavuttamiseksi. Neljä viikkoa kului ihan hyvin ja joidenkin kuntoutusjakso voi olla paljon pidempikin.
Olen menossa vielä yhden kerran viikon pituiselle intervallijaksolle syyskuun alussa.
Kun jo mennessä on sitoutunut hoitoon ja ottaa siitä kaiken irti niin voin lämpimästi suositella paikkaa sinullekin.

T. Pauli