Kamalimmat viinantakia sekoilut

Nyt on tässä vihdoin oikeen wanhan huwan ajan RIPPITUOLI johon voi kertoa kamalimmat viinapäissään tekemänsä töppäykset ja me muut voidaan sitte antaa ne sulle anteeks. Ja selän takana nauretaan räkäsesti. Ahdistaako? Kerro. Jaa se kanssamme. Se auttaa. :smiling_imp: 1st 2 go :smiling_imp:

Ööh… oisit saanu kyllä ite alottaa :laughing:

Ei tässä nyt viitti kauheita tunnustaa vaikka kyllähän näitä riittäis ihan kirjaksi asti. Jotain perustoilailuja tietenki, putkareissuja, pari kertaa auto ojaan(ton sentään oppinu, ettei aja jos ottaa), muutaman kerran ensiapuun paikkailtavaksi jne jne… Nykysin vähän jo sentään viisastunu.

Kerran heräsin alasti yhestä kämpästä vaatteet hukassa… :question: :exclamation: Siitä sitten sen kummempia miettimättä vaan munasillaan tarpoon kotiin. Tosin oli kesäinen aamuyö ja matka aika lyhyt. Perillä piti sit alkaa ettiin mihin oon vara-avaimen piilottanu. Kai se jostain kukkapurkista löyty. En muista tuliko ketään vastaan.

OK. Töppäilysi on annettu anteeksi. Mä kävin kotikaupungissani nostamassa opintolainan 6000mk, mikä sillon oli tietysti kova raha kun en käyny duunissa. No kokemuksesta tiesin, ettei tollanen summa kauaa mun tilillä vanhene, joten sain kuningasajatuksen. Lainaanpa fyrkat kavereilleni, niin sit niitä tippuu pitkin vuotta kivasti aina sillon ku hätä on suurin. Dogasin tosta summasta about 1500mk ja pihille kundille se riitti hyvin viikoks 24/7 ku erilaisis ihme mestoissa kännättiin.

Tänä päivänäkään ei mulla oo harmainta aavistusta kelle helvetin ja kenen helvetin parhaalle kaverille mä oon ne fyffet lainannu. Neljä ja puol donaa katos kankkulan kaivoon ja mun maineeni vittu hämeen hidasjärkisimpänä höplästävedettävänä vahvistu koko rahan edestä. Takas en saanu ku satkun. Senki heebolta jota mä en ikinä ollu edes pitäny minää erityisenä frendinä. Kiitti siitä.

Nyt kyllä tajuun että toi hölmöys luultavasti pelasti mun henkeni, koska makasin kaks päivää flimmerissä ja horkassa ja kuuntelin harhoja vaikka viikon päivät otin loivareitaki. Toi 4 tonttuu olis auttanu mut aika syvälle allikkoon.

Vähentäjistä juttuja lukiessa omat sekoilut tuntuvat kyllä monesti melko vaatimattomilta…

Taitavat olla melko monelle tänne löytäneelle tuttuja sänkyyn oksentaminen, sisätiloissa virtsaaminen, putkaan joutuminen ja kännissä tappelu.

Joskus juotuani kerralla aivan tajuttomia määriä sain itsetuhoisia ajatuksia. Jonkinlaista aloitteellisuuttakin taisin asiassa osoittaa. Onneksi oli kavereita ympärillä. Nämä yrittivät pitää minusta huolta. Minä sitten sain tästä huolenpidosta melkoisia vainoharhoja ja yritin karata. Kaverit yrittivät pitää minusta vielä enemmän huolta. Huolenpito ei tässä vaiheessa ollut aina niin kovaa hellää. Joka aiheutti lisää vainoharhoja.

Lopulta pääsin neuvottelemalla (jonkin verran selvittyäni) lähtemään. Hortoilin ympäriinsä joitakin tunteja käsittämättä lainkaan missä olen, kunnes löysin tutun paikan (lue: pääni selveni jälleen hiukan). Sitten varastin lukitsemattoman polkupyörän ja poljin kotiin. :blush:

Ja onhan tuota tullut herättyä aivan liian monta kertaa mustelmilla & muisti pyyhittynä. En montaa ikävämpää asiaa osaa kuvitella kuin se olotila, kun yrittää miettiä, että mitä sitä on tapahtunut. Ehkä pahimmat sekoilut on unohtanut. Se pelottaa.

Ok. Töppäilysi on annettu anteeksi. Jos vapaus onkin suuri vankila, niin tosi tylsää on yksinolokin jossain vieraassa kaupungissa, kun muijat ei suostu edes jutteleen kaatokännisen reiskan kanssa.

Pariin otteeseen oon menny johonki homobaariin ja päätyny suutelemaan jätkien kanssa vaan et ei olis tarvinnu olla yksin. Huh huh. Ei ihme että oon alkoholisoitunu. :frowning: Miten tollasta voi muka kantaa mukanaan selvinpäin. No ei voi mitään. Sen tiedän, et selvinpäin en olis tollasta menny tekeen elävänä, niin ettei se dogaaminen tohonkaan murheeseen taida paljo jeesata.

(Sitäpaitsi taisinhan mä tällanen äklö itsekäs kännikala jäädä tossaki afäärissä voitolle ja todellinen tragedia tietysti tapahtu niille jotka erehty suuteleen meitsiä :stuck_out_tongue: )

Mua ei oo koskaan poliisit putkaan vienyt.
Kerran olin sammunut ojaan, kesällä. Heräsin siihen kun joku taputtaa olkapäähän. No poliisihan se taisi sitten olla. Kyselin, että mites te tänne löysitte. Kuulemma joku mummo oli tajunnut soittaa poliisit. Naureskelin siinä sitten vähän aikaa ja kysyin, että voitteko heittää mut kotiin. Heittivät sitten ihan mielellään.
Joku tyhmempi olisi siinä tilanteessa alkanut aukoa niille päätään ja sit oltais putkaan menty.

viinan takia tapahtuneet
lukuisat putka reissut
rattijuopumukset
ystävien menetykset
sairaala reissut
katkolla sekoilut
käräjät
tappelut
monta kertaa melkein kuollut
ihmisten häirintä keskellä yötä
varastaminen
noi tuli ekana mielee.

Näin pähkinän kuoressa:

Ääliömäistä ilkivaltaa (vähän nuorempana, mutta ei kuitenkaan niin nuorena, että nuori ikä ja kokeilunhalu riittäisivät selitykseksi!)
Ihmisten häirintä mitä kummallisimmilla asioilla mitä kummallisiempiin kellon aikoihin.
Poissaolot töistä ja koulusta.
Rikoksia.
Kavereiden, vanhempien ja muiden ihmisten aiheeton syyttely ja solvaaminen.
Julkisilla paikoilla meluaminen ja sopimaton käytös, sekä laulaminen.
Tappeleminen ja rähinöinti.
Turhat riidat.
Valehtelu.
Omien perjaatteiden rikkominen.
Krapulassa töihin meneminen.
Ihmis-suhteiden pilaaminen omalla hömöllä käyttäytymisellä.

Kerran ajoin autoa kännissä.En koskaan enää.
Olen kastellut housuni useasti.
Huutanut poliiseille.
Aivan liian usein heränyt kengät tyynylllä ja todennut että pyörä jolla lähdin edellisenä iltana baanalle on ulkona, jopa lukittuna, mutta ei ole ollut hajuakaan milloin ja miten olen päässyt kotiin.
Pahin kommellus on juomisen jatkaminen.

Ok. Töppäilysi on annettu anteeksi. Itse olin kamuni luona sinnittelemässä pitkän viikonlopun jälkeen alkon aukeemista. Oman fillarini olin jo aikoja sitte kadottanu johonki, joten lainasin kaverini pyörää. Kolmen päivän pämppäämiset ja myssyttelyt kuitenskin jo paino sikäli raskaasti lyhytmuistia, etten kuollaksenikaan enää ulos astuessani muistanu millanen se fillari oli ollu. Kaverini otti hirveet pultit palatessani, koska putkikameli oli tietysti vaihtunu, ja se hänen omansa oli (niin vissiin) oikeen rehellisesti ostettu. No pakkohan mun oli palata vaihtamaan ku hänen massillaan ryypättiin.

Paluumatkapas katkes äkkiseltään ku auto, jossa neljä nuorta, pysäyttää mut poikittain että mä ajan sen faijan filetsulla. Voi vittu. Mistä mä sen tiedän. Oon entuudestaan helvetin paranoidissa tilassa ja muutenkin kammosin ihmisiä, niin tällanen siviilipidätys tietysti käänty mun sekoamiseen. Skoudet soitettiin paikalle mun omasta vaatimuksesta kun jotenkin sekosin ja kuvittelin, et multa ollaan ryöväämässä fillaria.

Muistikuvat on sekavia, mutta monet kerrat oon dogannu sille häpeälle kun muistan et aloin ite itkee pillittään ku säikähdin koppalakkeja ja koin kärsiväni vääryyttä, pollarit nuhteli mua ku pikkulasta ja nuoriso siinä kaarassa nauraa räkytti kaksinkerroin. Voi saatana taas tekis mieli vajota maan alle. Ei vittu ei ryyppääminen ei ei ei sovi mulle tosiaan. :cry:

kaippa se kun herää pimppi paljaana jostain lattialta… uhhuh sitä tunnetta ku miettii, mit kaikkee mulle on tehty.

Toi oli muuten yx mitä aina pelkäsin tapahtuvaksi, kun vielä dokasin.

Siis oikeesti olis ollu hyvä pukee jotku rautakalsarit isoilla lukoilla päälle, kun lähti ulos bilettään ts. ryyppäämään. Aina joku karvajalka hyppäämässä pukille halusit tai et, murmurrr :imp:

Olen ollut aina suhteessa ryyppäysvaiheessa, jotenka noin ei päässy tapahtumaan - kun en päässyt omille teilleni karkaamaan Tosin enpä tiedä onks se nyt kiva herätä omastakaan sängystä takapuoli pystössä pikkarit nilkoissa, kun isäntä vieressä goisaa sepalus auki…eikä havaintoo ees kotiintulosta.

Vaan mitäpä valittamaan. On selvää että jos nainen konttaa pitkin katua jokeltaen viittä vaille nukahtamiskunnossa, niin joku tai huonolla tuurilla jotkut sitä sutasee ohi mennessään…elämä on…

Omat vittimäisimmät mokat on rikostelu, tappeleminen(ja siinä ei kynsitty tai revitty hiuksista vaan vedettiin turpaan niin että tekokynnet vaan kimpoili)+putkareissut siihen päälle ja tietysti käsittämättömät valhefantasiat joita on tullut keksittyy :blush: kuin myös se, että olen 90% jo edesmenneen isäni antamista koruista hävittänyt…tai myynyt. Sitä mä en oikeesti koskaan oppinu tajuamaan, miten musta naisesta oikeesti aina kehkeyty sellanen häjy. Kai mulla tarttis olla pallit.

No ei kai pallit ja miehuuskaan edellytä, että typerästi käyttäytyy.

Alkoholi vaan tuppaa viemään järjen oli sukupuoli mikä hyvänsä.

• ilkivaltaa
  • tappeluita
  • avosuhteen pilaaminen (osittain ainaki juomisesta)
  • työ/koululintsauksia
  • parit luunmurtumat ja kerran melkein halvaantuminen
  • kännissä ajelu autolla (ei käryä)

Silti ikinä en oo ollut esim. putkassa, pari kertaa kyllä poliisien kyydissä mutta puhumalla pois maijasta…

Tässähän näitä… ei kaunis lista, mutta mutta…

-valehtelu
-itsetuhoisuus (olen ainakin viidesti yrittänyt listiä itseni kännissä)
-moneen otteeseen melkein raiskatuksi tuleminen
-yksi kännipano
-pilasin kerran yhdet häät käyttäytymällä kännissä ärsyttävästi
-aurasin naamallani asvalttia ennen valmistujaisiani
-kännipuhelut ja -viestit kuuluisille ihmisille
-tolkuton flirttailu seurauksineen

Ihme, etten ole hukannut mitään tärkeitä tavaroita enkä saanut kauhean pahasti turpiini. Ja ettei kukaan ole oikeasti raiskannut. Toi eräskin kännipano olis saanu kyllä jäädä väliin, se oli tänä vuonna ja olen kuitenkin ollut vuositolkulla naimisissa jo.

Tää on aivan kuin oma listani, valitettavasti. Tärkeempää ois ehkä alkaa pohtia, miten välttää nää asiat tulevaisuudessa?

Sairaalareissut on kyllä perseestä. :frowning: Unohdin ne tuosta omasta listastani.

Helpointa kai olisi se, että asentaa luuriinsa ja oveensa alkolukon ja jos ottaa, ottaa iteksiin kotona eikä ihmisten ilmoilla. Extreme-henkisimmät voitaisiin lopettaa humalahakuinen perseily kokonaan. Minusta tosin ei nyt just ole siihen, koska kamppailen (tappavan?) sairauden kans tässä viinapirun ohella. Haluan silti tsempata muita siihen.

Nii just Light, tolla mä olenkin lohduttautunu. Viina on ihan pukamasta.

-putkareissut
-psykoosi
-heräileminen mistä sattuu ja miten sattuu
-urputtaminen vaikka kenelle ja vaikka mitä
-kännisoittelut
-töiden mokaaminen

jne. jne. jne. Että mukavaa on ollut :unamused:

Varmaan tyhmintä on ollut se kännissä autolla ajeleminen. Autolla baariin ja autolla pois, joskus ajoin minä, joskus kaveri. Päivällä baariin autolla, sitten sieltä autolla alkoon, autolla kämpille ja taas autolla baariin illemmalla.

Mutta siihen tuli loppu kun kerran kärähdin, onneksi ei törkeää rattia silti tullut, vaikka olisin kai ansainnut. Sakot olen maksanut ja ajokiellon ja häpeän kärsinyt.