kalijooo&Naisia&Rap-Glubbausta..GJAH!!!;o)

Tänään RAP-Glubataan Taiston ja Ällän kanssa kuumimmilla RAP-Glubeil…;o);o);o) mä Breakdancaan ja Taisto&ÄLLÄ vetää settii…;o) kimmat ovat kuumina ja tziigaa meitä…;o);o)

Kiva juttu, paattekste ja?

BreakDance sopii myös raittiille ihmiselle;o) Se kasvattaa kuntoa ja parantaa kordinaatiota…;o) Mulla on myös Flex-Show… jossa teen Spagaatin ja SivuSpagaatin;o);o) pelkät Stringit jalas…;o) naiset vislaa ja aplodeeraa ja huutavat VAU!;o) mä olen aikas siisti Gubbe…;o) eiis Oikeesti…;o) GJAH!!;o);o)

youtube.com/watch?v=xNxQQUAIGeI <-Siinä malliksi mitä teen…;o),LO9

emmää uskalla klikata tota sun juutuupilinkkiäs!

Eis stringit oo ne housut mis on vaan naru persiinpuolikkaiden välisä?

Tuossa linkissä ei ole stringejä, vaan ihan aitoa BreakDancea jota harrastan… siinä on ihmiset vaatteet päällään…

Mä tulin ny tänne toiseen paikkaan ja vilasin het viestit. Mä katson sit vilasen kaffin jälkeen ton breakdancen.

=> Joo, sama levytysdiili voimassa jo kohta kymmenen vuotta.

Kyllä on mukavaa olla PÄRINÄPERTTU-kuulit oikein - PÄRINÄPERTTU
ViestiKirjoittaja 1970 » 26 Helmi 2018 09:54

=> Niin että onhan tätä ollut ennenkin ja nauroin kovastikin tälle ketjulle tuolloin → 7½ VUOTTA sitten !

[i][size=150]Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 18:48[/size]

Olen suuri painajaisenne!!! buahhaahhaha!!! eixje…?;o) tänään otan Mickey´s Big Mouth Olutta ja kuuntelen Neekerirappii…;o) eixje…?;o)…te kärvistelette ja ylistätte AA.ta täällä kuorossa… pultsarikerhoo…buahahhahaa…;o) mulla on makee Donna kainalos ja vedän sitä viikseen illal…;o) käyks kateeks…;o) eixje…? MJun friidun mitat on 171cm 55kg ja C75 daisarit…;o) maistus varman vanhalle pulsullekikin mutta etpäs saa pokattuu sellast…eixje?;o) AA.S on vaan vanhoja suonikohjuharppui ;o) buahahhahaha…;o)

viewtopic.php?f=42&t=24706&hilit=clubbausta#p622632

ViestiKirjoittaja kuivahikka » 10 Elo 2010 19:07

KotkalanHammasLärvänen? Edelleen hengissä?

Mikäli kyse on samasta henkilöstä: olet samassa jamassa kuin vaikkapa neljä vuotta sitten…[/i]

nää oli ihan hauskoja tuolloin, vajaa kahdeksan (8) vuotta sitten, muistan nauraneeni, kyl !

[i]Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 20:19

…Eixje…?;o) sä vaan jaksat täällä bamlata skeidaa…;o) mä en usein täällä kerkii bamlata;o) muutakuin lomil…;o) on noita kiertueita jne…;o) Kuten maailmankululla rapparilla niitä on…kai säkin sen snaijaat…,;o)? raittiina oli iah faking tylsää;o) siks mä korkkasin tänään ja olen taas euforises tilas;o) Iahnaaa…;o) olen taas seuraavat 10vuotta gänäs ja kiskon jokapäivä kalijoo + hegaan Steissil…;o) olen kyllä Vanha Liitto Ry-jäsen sillä sinne pääsee kovat Gangstat jäseniks…Eixje…;o)?
Kuva

Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 20:34

AAahhh!!!;oP… kyllä on IHANAA olla PÄISSÄÄN…;oP niin ihanan euforinen fiilis ja elämä rulaa…;o);o) eixje…;o) kyllä muakin ottas pannuun olla alkoholisti…;o) joutus kärvisteleen selvänä kun makeet donnat tuolla ulkona kiskoo kalijoo + siduu tai muuta;o) mutta hajotkaa siihen…;o);o) huomenna mulla on keikka Stadin pintaliitoclubeilla ja siellä Breakdancaan ja esitän hyvää rappia …olen tehnyt uuden lätyn!!;o)… Gimmat on aivan kuumina mun esityksiin…:astonished:P
eistyksen lopussa vedän myös Striptiis-esityksen ja naiset saa hiplata mun öljyttyy kroppaa…;oP…

Ja kun mä en ole mikään alkoholisti vaan KOHTUUJUOJA… ja sen vuoksi te olette niin sairaan kateellisia mulle + tahraryhmälle;o);o) Kyllä muakin ottas pattiin;o);o);o)

Jollei ole kohtuujuoja ei saa tuollaisia lihaxia mitä mulla on! eixje…;o)? nyt uskotte etä mimmit tziigaa mua aikas kuumana kun heitän Stringisilleen ja Strippaan;o) eixje…?;o)

Meni ihan perseelleen;o) Eixje…;o)? Olen kieltämättä kyllä persoona josta luulen että useat ihmiset maksaisivat tuhansia ellei kymmeniä tuhansia euroja siitä jos saisivat tietää kuka olen;o);o) Olen unohtumaton persoona…niin vedättäjänä netissä kuin naisen kanssa lakanoiden välis;o);o) Eixje…?;o)

Kyllä mä olen Gangsta! ja timmivartaloinen Uros…Mutta täällä on niin kiva laukoa totuuksia;o) eixje;o)

Kyllä! Vice Lord´s Fin Chapter on jengini ja hengaamme Steissil…;o) Kuuntelemme rappia ja skedeämme;o) olen Breakdancen ja Stripteasen lisäksi taitava Skedejätkä;o) Steissin friidut Tziigaa mun temppui kun Skedeen… mankasta soi Skedemestoilla aina Rap…;o) Snaijaaks…;o) tää on laiffii…;o) eixje…;o)

Mut sä säkki ja pökäle oot nöre…!! Sä et snaijaa mitään!!..Mä olen KOVIS!!! olen istunut poses ja mulla on tiukka kroppa!! naisia on joka sormelle ja mikä parasta olen KOHTUUJUOJA…ja se teitä ottaa niin pattiin ettette pysy nahoissanne ja siksi alatte viinanhimoissanne dissata mua;o);o) Täällä nauretaan teille kippuras sillä täällä mun kämpil on nyt monta kohtuujuojaa ;o)

Gangstapiireissä saa kaikkea, naisii,humehii,viunoo,aseit…jne;o) Mä olen todellakin kova jätkä…Mä Skedeen steissil;o) eixje…;o)? Äsken poltin tuos Bongillisen Ganjaa…;o) makeet fiilikset tuli;o);o)

Pöydällä tuossa on kaks 50 Cal Desert Eaglea… kaapissa Stefano Faustin hieman katkastu 10/89Cal haulikko!.. Todellinen Gangstasota on alkamassa pian Suomessa kun Chigagolainen Outlaws-MC tekee tuloaan Suomeen!;o);o) mut mä olen Rap-jengis… otin juuri Buprevedot i.v… ;o) Kovat gangstat on aina hieman narkkei…;o) eixje?;o);o)

Vetäsin perkele koko kilon heroiinia naamaan yheltä istumalta ja nyt otan samantien jo korvaushoitoa!! vielä ois kolme kiloa fentanyyliä tuossa salama pits!!!

MJutta mites on Pilsaattorin laita sul;o);o) Oletkos Kicksauttanut hyvännäköstä Donnaa tän raittiutesi aikana;o) Oletkos päässyt leipoon daisareit,silitteleen Penkkihillerii?;o) Snaijaaks?;o) ei mitään xl-naista vaan…

[/i]

ja sitten se päättyi, valitettavasti:

[b]Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 11 Elo 2010 09:44 <=

Hei,
ketju on asiaton ja se lukitaan.

yst.terv.
Päihdelinkin toimitus[/b]

Aika poikii tuollasen tanssiin pystyvät kaverit!

^ ja muista ne narut laihojen puupalikkakankkujen välissä !

…aikasta tavallinen keijo, sentään…

tai keijokin on siis kovempi gansta,

[size=200]EIXJE[/size]

Tuohon aikaan mä en BreakDancannut, enkä päässyt Spagaatii… :smiley:

:laughing: :laughing: …helpottiko spagaatiin pääsyä “vehkeiden poisto” vai ootko kahdeksan vuoden aikana saanu uuden lonkkaproteesin…? :sunglasses:

Ettekö te TOOPET snaijaa mitään ANATOMIASTA??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: lukekaa joskus muutakin kuin sitä AA-kirjallisuutta!!! vai ovatko VALTIOMIEHET opettaneet teille, että Spagaatti on jotenkin kiinni MUNISTA ja PALLEISTA!!! kyllä huomaa että kun istuu siellä hikises lahkos päivät pitkät ja uskoo kaiken mitä VALTIOMIEHET opettaa niin ei snaijaa enää mitään…;o);o)

Suom. huom. Metsien mies ei kuulu AA-Klubiin.

Kyllähän luulis spagaatin sattuvan vehkeisiin, mutta se varmaan on paljolti riippuvainen vehkeiden kokoluokasta :neutral_face:

:laughing: en kuulu en… enkä pääse spagaatiinkaan kun vehkeet on tiellä!

Mutta satulaan kiipeän hyvinkin ripeästi… :wink:

Ex-alkoholistiveikkonen katosi heti Räppikuppausketjustaan kun tuli puheekse vehkeiden koko :neutral_face:

:laughing: …juu…tai sit sillä on taas vaihteeks korkki kiinni… :laughing: