Kaikki kusettavat ja kaunistelevat

Täällä saunalla on nköjään tapana korosta joitakin muka hienoja asioita itsestä ja elämästään

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Minuun saa yhdeyden helposti kun etsii. jopa puhelinnumerokin on julkisella paikalla :smiley:

No minä nyt en ainakaan itseäni ole jalustalle nostamassa. Varmaan tulet huomaamaan jos jatkan täällä kirjottelua. Mut toi puhnum ois kiva saada ihan muuten vaan, jos vaikka tavattais joskus livenä.

voi olla et en kyl jatka jos tääl ei muuta ku haukuta toisia ja kinastella, ei oo tän paikan idea mun mielestä.

^ Irtokarkki, kinastelu ei todellakaan ole tämän paikan idea! Kyllä, tällaista riitelyä täällä välillä esiintyy - enkä voi kiistää, ettenkö jostain syystä itse aina silloin innostuisi kärkkäänä paikalle… :unamused: Useimmat meistä aktiivifoorumilaisista kuitenkin käymme täällä koska saamme toisiltamme tukea elämän vaikeina aikoina. Sanomme kyllä asioita suoraan, mutta niihin osataan suhtautua asiallisesti, kun omataan jo peiliin katsomisen taito. Älä siis lähde, vaikka nyt just sun rekkautumisen hetkellä täällä vähän kiivas ilmapiiri olisikin! Yleensä täällä on tosi hiljaista ja rauhallista. Ehkä siksi aina takerrunkin noihin kinastelumahdollisuuksiin…? Puran jotain sisäisiä angstejani?

:open_mouth: Ei huhhu! Mitä tähän enää voi sanoa?? On piri tehnyt kyllä tehtävänsä…

Minuunkin saa helposti yhteyden, eikä tarvii edes allekirjoitustani pidemmälle etsiä.

Unta kuuppaan Maago.

Viestiketju on asiaton ja se suljetaan.

-Päihdelinkin moderaattori