kaikkee nappei

täs on kyl nyt 4 vuotta syöty psykiatrin mukaan niin eri lääkkeitä ku voi olla ja päälle päin. Muutin ja kaapin tyhjensin ni huomasin ei vittu miten paljon mul on noita nappeja ja kaikkee mil vetää vaikka pönttö sekasin. Vittu noi psykiatrit on perseestä ne ei ees kato mitä milloinki määräävät kuhan pääseevät eroon.
Alkoa menee rupesin just ottaa ku kaapis oli tai on parilitraa kirkasta menee niinku joka toinen päivä joku litra viinaa mut hoidan kumminki kaikki asiat mut vituttaa se juo tollee. Tulee koiranki kaa liikuttua aika paljon mut sit alko ja lääkkeet on täs mukana koti on aina siisti ja tip top kunnossa. Pääsin sairaseläkkeelle kun on skitsofrenia,kaksuuntanen mielipide häiriö ja siihen vielä sekamuotonen persoonallisuus häiriö. En välillä tiedä kuka oon ja mikä on totta unet sekottuu tosi elämään. Olen hieman syrjääntyny yhteiskunnasta sairauden takia mutta toki mulla on paljon kavereita kenen kanssa jutskaan sit fasebookissa. Kaveri ku autto muutossa se jo sano et ei helvetti sul on näitä lääkkeitä ihan älytön määrä apteekissakaa vissiin oo. ku on alotettu ja sit lopetettu aina haettu täys määrät kiva. onnex on levozin ja tenox ja olanzabin efeksoria aamusin ja mirtazabiinia . tol lääkityksel mennään muut pitäs vetää pöntöstä alas.

Mikähän tässä oli pointti, et sulla on lääkkeitä?
Älä ainakaan vessanpönttöön niitä laita vie ne sinne mistä ne haetkin.

ei mitää pöntöstä alas tuo mulle ne

Äläs nyt innostu siellä. Jotain neuroleptejä, mielipidelääkkeitä, tasaavia ja muuta paskaa sillä kuitenkin on kaapit täynnä.