Olen armottomassa piikkikahleessa…pärskeet, kaikki mahdollinen, menee hihaan sen siliän tien, 24/7. En edes tajua, miten olen järjissäni. En ole syönyt nyt neljään päivään, vapun nukuin, kaksi vuorokautta…neljä vrk menee ihan kevyesti valvoessa, mä olen kuin jossain hypnoosissa - ja kuola valuu, kun ajattelenkin piikkiä. Ekoista lyönneistä on muutama viikko, mutta tilanne on jo tämä. Toki asiaa on edelsi vuosiakausien päihteily kaiken mahdollisen ja mahdottoman parissa…ja kuinka vannoinkaan, etten kuitenkaan ikinä mene tohon retkuun.
Miten mä pystyn ikinä kertomaan tästä kenellekkään läheiselle? Koska asia kuitenkin ennemmin tai myöhemmin paljastuu, kesäkin tulossa, kaikenmaailman pakkopullavitunsukujuhlia, esim. yksissä ristiäisissä tulen olemaan sylikummina. Yms, yms, yms… Kädet on kuin neulatyynyt, ja kaikkea muuta vittumaista… Jätänkö kylmän rauhallisesti menemättä paikalle, vai olenko kylmän rauhallisesti pitkähihaisessa +30 asteen helteessä?
Kyllä mun perhe on ollut tietoinen, että jotain vedän, mutta ei sitä että missä määrin ja mitä, oh lord, ei todellakaan.
Ahdistaa. Vituttaa.
Mutta mikä vittumaisinta, se tuntuu samalla niin helvetin hyvältä.
Miten teidän lähipiiri, perhe, ystävät yms., jotka eivät käytä, ovat suhtautuneet? Kaikkosivatko ympäriltä? Vai tietävätkö edes?