Kaffeemuki poistuu takavasemmalle...

Harmillista, mutta ymmärrettävää.
Kiitos kaikesta tuesta ja tule ihmeessä takaisin jos alat kaivata meitä :smiley:
Ja parasta mahdollista tulevaisuutta sinulle!

Voehh… Vai ei annettavaa? Höh, onko minulla sitten muka?!
Eihän me itse tiedetä, mitä joku kenenkin jutuista irti saa. Ja keskustelemassahan me täällä ollaan, ja keskustelusta voi saada aina jotain…

Mutta jos sinusta tuntuu että Plinkillä ei ole enää annettavaa sinullekaan, niin sittempä on toivotettava sinulle oikein mukavia loppuvuoden päiviä ja ennenkaikkea HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA JA ONNEA JA MENESTYSTÄ VUOTEEN 2010!

Pidähän itses miehenä. Raittiina miehenä, tietysti.

Kiitos keksusteluista!

t: RrrrCee

Kaikkea hyvää sinulle Kaffemotti. :smiley:

Hyvää jatkoa ja onnellista sekä raitista vuotta 2010 myös tältä tirpalta :smiley:
Ja kuten tiedät,jos et jaksakkaan ilman plinkkiä tai jos vaikka retkahtaisit, tänne saa aina tulla takaisin :wink:

Hei mä otan tämän sun “jäähyväispuheen” nyt quotena talteen, kun sehän muuten katoaa käyttäjätunnuksesi mukana. :smiley:

Jännä muuten toi, kun sanoit että alkoholismista ei ole enää tullut mitään uusia asioita tai puolia ilmi aikoihin.

Minusta kun tuntuu että siitä tulee vaan koko ajan uusia asioita ilmi, vaikka sitä tutkailisi ja ihmetteleisi vuosikausia. :slight_smile: Koko taudinkuva ja kaikki siihen liittyvä on kuin kaleidoskooppi, josta kääntyy aina esiin jotain uutta kun tutustuu uusiin ihmiskohtaloihin ja sairaskertomuksiin sen tiimoilta.
On tavattoman traagista ja dramaattista kuinka paljon kärsimystä, sairautta ja kuolemaa tähän kaikkeen liittyy, mutta myös niin kovin paljon selviytymistarinoita, onnistumisia ja onnea; hymyä kyynelten läpi.

Siksi minä jaksan olla monelta kantilta loputtoman innostunut; sekä omaan elettyyn elämään, omaan menneisyyteeni ja tulevaisuuteeni liittyen alkoholismi, alkoholistit ja päihdeongelmaiset ovat minulle jollain erikoisella tavalla ns. sydämen asia.

Mutta nytpä minä innoissani sotkeudun tässä helmasyntiini ja pälisen omia off topic-aivoituxiani toisen ketjussa,
joten ilmoitan että “I’ll get my coat” ja toivotan kaikille hyvää yötä ja Kaffeelle erityisesti vielä hyvää, raitista tulevaisuutta toistamiseen.

PS. Mulle tulee ikävä sun pirteää avataria. :confused:

Minä olen löytänyt jutuistasi ja tyylistäsi paljonkin itseäni. Toisaalta ihan samaa mieltä siitä, että palstoilla roikkuminen täytyy jossain vaiheessa jättää ja keskittyä elämään tuolla maailmalla täyspainoista elämää raittiina. Tsemppiä :smiley: Aina voi palta takaisin kertomaan kuulumisia.

Kaikkea hyvää sinulle Kaffemuki. Parempi roikkua täällä, kuin baarissa, mutta onhan se toki mahdollista, että jollakin on aivan oikeakin elämä, jossa roikkua.

Hyvää elämää!

kahleeton

Harmin paikka mutta toki ymmärrettävä päätös.

Itse asiassa olit koko tämän foorumin oivaltavampia kirjoittajia.

Vinetto

Emmää poistunutkaan pysyvästi :slight_smile:. Seikkailin muilla foorumeilla pari päivää - huomatakseni, että seurailen teidän edesottamuksianne edelleen. Joten…

Hyvää uuttavuotta itse kullekin!

– km

:laughing:

Hieno juttu, tervetuloa takaisin :smiley:
Joo, vanhoista kuvioista ei niin vain lähdetäkkään, senhän me alkoholistit kyllä todella tiedämmekin :laughing:
Ihanaa ja selväpäistä vuodenvaihdetta myös sinulle!

Plinkkiriippuvuutesi taso on jo huomattavasti kohentunut ja sielusi kahleutunut peruuttamattomasti tänne :laughing:

Poistun piakkoin lopullisesti, pyyntö on lähetetty ylläpidolle. Poistun oman mielenrauhani takia. Foorumi olisi edelleen muuten ok, mutta en enää jaksa seurata erään päihdetyötä opiskelevan “ammattilaisen” terrorismia täällä. Viikonlopun 9. - 11.1. kirjoittelu ei jättänyt enää arvailujen varaan, mistä on kyse.

Hyvää jatkoa kumminkin teille muille.

– km

^ Tervetuloa pian takaisin, Kaffeemuki. Ja raitista, hyvää talven jatkoa sinulle. :slight_smile:

PS. Tarkemmin ajatellen: Älä meee! Lupaan olla tästedes saarnaamatta tupakasta, jos et meee!
[size=50]Vähän saatan kyllä saarnata aina välillä, mutta harvoin (:[/size]

Pitänee myös muistuttaa, että pyysin anteeksi ja sitäpaitsi suurin osa (ei kaikki mutta suurin osa) siitä “terrorismista” (LOL) tapahtui minun omassa ketjussani, jonne eräälläkin äijäköörillä tuntuu olevan kova hinku ängetä “keskustelemaan”, vaikka voisivat oman mielenrauhansa takia jättää lukematta koko ketjua ellei kirjoitukseni miellytä.

Että vinkix vaan. Niin ja sitäpaitsi, foorumista tulee muuten ok myös ignoroimalla minut. Mulla on ihan kivaa vaikkei kukaan lukisi kirjotuksiani. :laughing:

(Yllättävän moni niitä tosin lukee! :open_mouth:

Ymmärrän hyvin kaffeemuki, elelehän ihmisiksi…

^ Niii, mitähän Alergiakin nyt sanos. :sunglasses:

Minäkin ymmärrän hyvin nettifoorumeilla useinkin esiintyvän marttyyriksi heittäytymisen, joka yleensä päättyy ilmauksiin “hyvästi kaikki, olen päättänyt jättää tämän foorumin siitä ja siitä syystä, sen ja sen keskustelijan takia”.

Kai mä tiedän; mähän olen itsekin tehnyt niin; Plinkissäkin jo varmaan pari kertaa. :smiley:

Itse asiassa ihmiset jotka oikeasti jättää jonkun foorumin, ei yleensä mainosta sitä. Eikä etenkään mainostamisen ohessa syyllistä muita keskustelijoita.
Häipyminen tapahtuu yleensä pikkuhiljaa.

Aikoinaan mä itse arvelin häipyväni sitten, kun joudun tuolla [size=150]IRL [/size] oikeisiin päihdetöihin. Paaskat, mähän vaan lisäsin tänne kirjottamista, kun olin niin tavattoman innoissani kaikesta mitä aloin oppia ihan käytännössä! :smiley:

Toki mä kirjottelen myös meijän ammatin omille foorumeille (Sote, ja Hoitajat.net), mutta entisenä tai toipuvana päihdeongelmaisena myös Plinkkiin.

Ja nyt isolla tämä; painakaamme mieliimme: jos jokin keskustelija ei miellytä, hänet voi ignoroida. Ignore-toiminto toki falskaa quote-toiminnon osalta, mutta jos joku häiritsevä kirjoittaja joutuu useimpien noraamaksi, häneltä ei myöskään oteta quoteja.
Ja jos jonkin kirjoituksissa on asiattomuuksia tai ne rikkovat foorumin sääntöjä, viestit tulee ilmoittaa ylläpidolle!

Huom. ylläpito toivoo kuitenkin, että ainoastaan selvästi sääntöjä rikkovat viestit ilmoitetaan, jotteivat he huku kanteluihin keskustelijoiden mitättömien antipatioiden, kateuden tms. pikkujuttujen takia.

PS. Oiskohan Facebookissa oikeesti kysyntää “Vihaamme RC:tä” -nimiselle ryhmälle… :laughing: Plinkistä löytys nopsaan ainakin yhden käden sormilla laskettava joukko, joka voisi perustaa mainitunlaisen toveriseuran. Kenties jopa kahden käden sormilla laskettava joukko.
Mä voisin sitten joskus vaikka itse liittyä siihen incognito. :laughing:

Kerkesitkö miettimään ennen vauhkoontumista, ettei ehkä kysymyksessä ollut sinä??? Vai oletko todella niin täynnä itseäsi että kaikki johtuu sinusta??? Olen kyllä painanut sinut ei nooteerattujen paikalle jo aikoja sitten, kun mummolla ei ole oikeastaan mitään muuta kun pirun iso ego, joka saa todella suuret mittasuhteet plinkissä vaahtoamisesta??? Naurettavinta mitä olen nähnyt näillä sivuilla on minä minä asenne mikä sinulla on päällä jostain kumman syystä, esim. tulevaan nettikeskusteluunkin on vain sinä sinä??? Osaatko ajatella että täällä on todellakin sitä keskustelua tarvitsevia ihmisiä, eikä se ole mikään minä minä maa jossa pääset väittelemään…???