Kadonneet päihdelinkkiläiset?

En ole varma onko vastaava ketju jo joskus tehty, mutta pikaisella haulla en itse löytänyt samanlaista.
Tavoitteena olisi löytää/saada tietoa vanhoista käyttäjistä joista ei ole aikaan kuulunut.
Moni on varmasti joutunut miettimään, että miksi toinen ei olekaan kirjoitellut viestejä pitkään aikaan.
Tämän avulla saattaisi edes joku saada mielenrauhan.

Jos joku kokee tämän ketjun jotenkin loukkaavana tms. niin sanokoon toki asiasta!
Tietysti ihmisten asiat kuuluisi pitää omana tietona, joten toivoisinkin, ettei täällä sen suuremmin
yksityiskohtia tai muita henkilökohtaisia asioita alettaisi puimaan. Kunhan tietäisi onko jengi elossa vai ei…
Pienissä kuumotuksissa tämän menin tekemään kun en muutakaan tapaa keksinyt miten saada kaveria kiinni…

Eikö kenelläkään ole mitään hajua asiasta? Asia on äärimmäisen tärkeä ja oon huolesta ihan paskana…

Täällä mä olen yhä :slight_smile: Oon ollut vuodesta 2002. Jutut ja kuosit ovat vaihtuneet matkan varrella, ja elämäntyyli vähän muutenkin. Eipä sitä oikein ole enää tullut paljoa kantaaottavia kirjoituksia tänne näpyteltyä…

Sir Robinista kellään mitään havaintoa?

^Ilmoitti lopettavansa tänne kirjoittelun… Ei ole DIHKALia päivittänyt myöskään aikoihin… Viimeisistä viesteistä varmaan voi lukea asiasta ja tämän jälkeen pari tyyppiä ilmoitti nähneensä, samoin pari tuttua ilmoitti täällä että on vain lopettanut kirjoittamisen… Aikaa kulunut sen verran että kukaan ei ole muutamaan vuoteen asiasta varmaan kysellyt… Osittain voi johtua siitä, että hänelle erittäin rakas ihminen (enemmän siitä oikeasta elämästä, mutta täältäkin); menehtyi… Lisäksi tapahtui joukko-pako hänen foorumilta lähtiessään, esim Miffy lähti, samoin todella moni muu…

Ehkä mielenkiinto aiheeseen lopahti, plinkki oli aiemmin HIUKAN sallivampi paikka… Oli paljon kiinnostavia kirjoittajia, mutta yksi ainoa iltapäivälehti-juttu riitti toimituksen muuttamaan linjaansa erittäin radikaalisti. RAY on valtion omistuksessa, valtio on huumevastainen, valtion kannalta on järkevää tukea vain sellaisia foorumeita, jossa ei ihannoida huumeidenkäyttöä, vaan kaikki asiat mitkä huumeista aiheutuvat; ovat haitallisia!! (IMHO)

Itse peräänkuulutan edelleen Junkieta… 36v (ellei ole tänä vuonna täyttänyt 37), Haminassa hengaili… On omat syyni jotka kysyisin vain jos saisin Junkien kiinni/ tietää onko hän menehtynyt… On käynyt mielessä, että olen ollut viimeistä yötä Haminassa juuri tämän ikäisten ihmisten kanssa ystäväni mukana, kun eräs ihmisistä vietti viimeisen päivänsä… Kaikki tämän pikkukaupungin käyttäjät kävivät hautajaisissa… Ehkä piiri on vain niin pieni, että… Tutun tutun tutuntutun tuttuja!!! Aikaa tapahtumasta ainakin 10v…

Hölmöä! Iltapäivälehtien lööpit ovat maailman turhimpia roskauutisia :laughing: ! Mistäköhän asiasta siinnä jutussa kerrottiin :mrgreen: ? Täällä on senkin jutun jälkeen ollut vastaavia ja vieläkin parempia vinkkejä ko. asiasta, eikä kukaan ole reagoinnut asiaan (ei edes toimitus) :frowning: … Pitäisiköhän toistaa ko. henkilön kirjoitus, niin tulisi bannit :frowning: !

Jokeri

Siinä sai ainakin 1 tai kaksi vakkari-kirjoittajaa forever-bannit ja oli lehdessä että täällä neuvotaan tekemään lääkkeistä piikitettäviä huumeita. On tästä aikaa jo useampi vuosi ja kummasti tuli vakkari-kato, ei montaa ihmistä tänne jäänyt ja kertaakaan en ole täällä sen jälkeen nähnyt yhtä tiivistä kirjoittelua… Oli aivan eri plinkki ennen tuota juttua… Olisiko joku 6v aikaa tai 5v…

Tuskin iltapäivälehti tekee sun kirjoituksesta jutun, kyse oli että RAY tukee foorumia, jossa kehoitetaan käyttämään lääkkeitä ja huumeita väärin & kombottamaan! Sä saisit vain tuolle nimimerkille bannit!! Ne oli niitä aikoja joita ei tule koskaan saamaan takaisin. Tänne sai kirjoittaa mitä tahansa hinnoista lähtien!!!

Aivan kuten Suomen itsenäisyys joka lahjoitettiin €urostoliitolle ja nyt olemmekin Bryssan huoria!! “Muistakaa luku 2,7 miljoonaa, mitään muuta tarvitse muistaa, me tienataan tällä” -J. Käteinen (luuserihallitus) Noillakaan lauseilla ei ratsasteta kuin kerran kun tulee populaa Bryssasta odottamaan kansanoikeutta… :stuck_out_tongue: Olen ainakin paikalla, mukanani mätiä kananmunia ja muuta mukavaa…

Kummasti ainakin ne ihmiset ketkä kehoittivat tekemään aineelle x asiat abcd ja e jotta saa ainetta y joka on iv-muodossa, saivat bannit nimimerkille… Oli kova paikka valtiolla että täällä sai keskustella hUUmeista ilman seuraamuksia… Pitää kuitenkin muistaa että vaikka cannabis olisi kuinka hyvä kipulääke, se on pidettävä kiellettynä; se voi nimittäin aiheuttaa euforiaa!!! Nuo vahvat kipulääkkeet eivät euforiaa aiheuta, koukusta puhumattakaan… Oih, tätä kaksoinmoralismia… :wink: :laughing: :sunglasses: :smiley: :slight_smile:

Kirjotteleeko kaniini viel täällä? Sen mä muistan kirjotelleen, joskus aikoinaan. Itekki sillon kirjottelin tänne, mut eri tunnuksella. Sit jossai vaihees siirryin kokonaan Tipin foorumille ja tämä unohti. Sit aika nopeesti sekin myös unohtu ja nyt sit tein tunnuksen tänne.