juups

mulla on peli ongelma ollu 6v asti eli 18 vuotta ja pelaan kaikki mitä on tai pelasin nyt pien tyttö niin on maksettava vuokra yms…joskus myöhässä nekin mutta kummiskin.en pysty meneen pelien ohi ja jos oon yksin menee kaikki myös miehen tilit ja siis ihan kaikki ruoka raha jää koska sen verran tajuan et tytöl pakko olla ruokaa…miten täst pääsee eroon ?en jaksa enää aina pelaan ja sitten todella ahdistaa ja masentaa ku taas tein näin .ja tietty sekin ku rahat vähissä aina.mies ei enään jaksa sanoa mitään varmaan ku ei tiedä kaikkia mun pelaamisiakaan …ei piä lukua paljon on rahaa yms.kun hoidan asiat.antasin sen hoitaa raha jutut mut kun en voi siihenkään luottaaa kun aina ennen pettänny mun luottamuksen ja lähtenny menemään nii mulla sit mieles et jos sil rahaa nii varmasti lähtee kun riita tulee …olis kva saada kommenttii…kiitos

Mulla myös samanlainen tilanne,poika 2v…aina sen jälkeen kun OLEN JO HÄVINNYT KAIKKI RAHAT niin tulee hirveä syyllisyys ja ahdistuneisuus etten tehny tätä vaan itselle vaan myös miehelleni ja pojalleni :blush: Pelkään hirveästi että jos en saa hoidettua tämän hetkisiä pelivelkoja pois että menetän luottotietoni.Mieheni ei tiedä asiasta(vielä) ja pelkään että jos ja kun selviää jättää minut…Olo on todella kurja-eilen jäädytin paffin tilin,laitoin kännyyn hyöty ja viihdetekstiviestieston etten nyt ainakaan lisää sorru ottamaan vippejä…En tiedä kuinka selviän tilanteesta mutta toivon että oppisin edes tästä kerrasta jotain!

Ns. uhkapelikrapula. Näin se toimii.

Niin :frowning: