Juomisen sietämätön keveys

Hei kaikille!

Olen Txxx ja olen alkoholisti…ei toimi.

Kerron taustani. Juomiseni alkoi 3 vuotta sitten avioeron jälkeen. Alkuun vaan suruun ja murheeseen ja myöhemmin sitten tyhjyyden tunteeseen. Tämä avioliitto ei ollut helppo alun alkainkaan koska kyseessä oli ns ulkosuomalainen nainen ja työ sen eteen että hänet Suomeen sai oli helvetinmoinen.

Tilanne rauhottui kun työmaalla alkoi olla kiirettä ja tein paljon viikonlopputöitä. Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Hyvät tulot, tai siis hyvät duunarin tulot kerrytti tilille rahaa ja kun töissä taas hiljeni niin aika helppo on päätellä mitä sitten tapahtui.

Tätä juopottelua on nyt jatkunu siitä asti ja edes uusi parisuhde ei ole sitä helpottanu. Nyt kun työt on vielä sitä luokkaa että lomautusta on enemmän kun työtä niin ihan helvettiä tämä on.

Menee liki 15 annosta per ilta jos ei seuraavana päivänä töitä ole, viikonloppuisin vielä enemmän.

Olen 32 vuotias mies. Harrastan urheilua ja olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa…psyykkisestä puolesta en uskalla enää edes puhua.

Mitä mää teen???

Mitäs tavoittelet juomisen suhteen? Ainakin pieni tauko olisi paikallaan…jos pistäisit korkin kiinni ainakin pariksi kuukaudeksi?