Piti laittaa oma ketju kun muuten tulisi kohta moitteita ja nuhteluja että kirjoittelen jonninjoutavaa jänkkäystä ja vääntämistä muilta osin asiallisiin ketjuihin.
No tähän ketjuun saa nyt sitten kirjoittaa vääntöä ja vänkäystä niin että heikkopäistä hirvittää, lupa on voimassa siksi kunnes moderaattori toisin päättää, ja lukko ketjun input-toiminnossa sulki loksahtaa.
Tuurijuoppoutta, sitä on ollut siitä saakka kun alkoholismi tuli pysyväisvieraakseni, Estonian murhenäytelmän aikoihin.
2007 paikkeilla oli todella suuria vaikeuksia, monen päivän raittius oli työn ja tuskan takana. Mutta päivä kerrallaan, AA-laisen sukulaisen tuella, AA:n tuella, a-klinikan tuella, tämän Plinkin tuella ja kirjallisuuden tuella siitä selvittiin.
Vielä tänä vuonnakin on ollut tuurijuoppoutta, 4-10 viikkoa ilman ja sitten 1-3 viikkoa silkkaa turmiolaa, ja jokaisen turmiola-jakson jälkeen on jaloilleen pääsy ollut edellisiä kertoja huterampaa. Nykyisin pystyn lopettamaan ilman muuta tukea kuin tämä Plinkki. On valtavasti kokemusta lopettamisista. Joskus aikaisemmin olen tarvinnut muitakin tukimuotoja aina putken katkaisun ollessa välttämätön. Mutta, vaikka pystyn lopettamaan putken niin eipä ole takeita siitä miten monta kertaa sisäelimet ja hermosto vielä palautuvat ennalleen, tai edes melkein ennalleen.
Viimeisin lopetus tapahtui joskus kesäkuussa, en laske päiviä.
Nyt elän raittiutta päivä kerrallaan. Usein raittiusjakson loppupäässä menee jo liian hyvin, ja siihen kun vaikka jotkut asiat vielä loksahtavat paikalleen yllättävästi, niin retkahtaminen on joko käsillä tai ainakin hyvin lähellä.
No, nyt minulla on tämä alusta jolla voin vastata ja johon voin keskustelun siirtää jos se jonkun toisen ketjussa jampakoituu tilanteeseen jossa samoja asioita venkslataan vaan eikä valmista meinaa tulla… Ettei kukaan tule sanomaan että mitenkähän nopsasti saisit nuo jankkaamisesi pois minun ketjustani jos nyt niiden roskikseen mättämisen aloittaisit?
Ja nyt alan miettiä aiheita joista pitkäpiimäisesti ja haukotuttavasti jaarittelisin… seuraavissa postauksissa…