JULMA-HENRI & SYRJÄYTYNEET "PSYKOTERAPIA" 31.3!

JULMA-HENRI & SYRJÄYTYNEET “PSYKOTERAPIA” 31.3!

JULMA-HENRI & SYRJÄYTYNEET: PSYKOTERAPIA 31.3

Julma-Henri & Syrjäytyneet -orkesteri julkaisee uuden albuminsa Psykoterapia 31. maaliskuuta 2010. Orkesterin uusilla oikeilla soittimillaan soittama Psykoterapia -äänite yhdistelee psykologiaa ja progressiivista rytmimusiikkia. Albumin tuotannosta vastaavat Oululaiset Jere Nivukoski ja Universtas. Omakustannealbumin jakelee Playground Music.

Ennakkotilaus Äxässä: http://www.levykauppax.fi/artist/julma_henri_syrjaytyneet/psykoterapia/

http://www.myspace.com/julmahenrisyrjaytyneet
http://www.myspace.com/universtas

Infot jne. tyonumero@gmail.com

JULMA-HENRI & SYRJÄYTYNEET: PSYKOTERAPIA

1. Alku
  2. Kipu
  3. Minä?
  4. Mistä?
  5. Miten?
  6. Ahdistus
  7. Masennus
  8. Itsetunto
  9. Toipuminen
  10. Tunteet osa 1
  11. Tunteet osa 2
  12. Minä

VIDEOO:
http://www.youtube.com/watch?v=b8qQcJXd1o0

Loistavaa! Tämä on pakko poisto, maksoi mitä maksoi.
Onko P. Rayo mukana miten produktiossa?
Mukava tyyppi on, tapasin vuosia sitten.
:smiling_imp: Tuira, 7krs, purea mdma jäätä, olin kuskina, muistanet varmaan? :smiling_imp:

Mä olen aikoja sit ennakkotilannu tuon levyn.
Odotan innolla millaista matskuu Henkka ja syrjäytyneet, etenkin Henkka ( tykkään erttäin paljon Henkan äänestä ja tavasta ilmaista asioita :slight_smile: ) heittää settii…

Mahtaakohan olla läheskään niin hyvä, ku noi 2 edellistä “SRJNT Vol.1” ja “Al.Qaida” ( Jos oikeen muistan, ni noi on Henkan & syrjäytyneiden kahen albumin nimet )

Uskon ainakin, että ei mene rahat hukkaan ton levyn suhteen… :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Kuuntelin ton youtube videon. Ite dikkasin tosi paljon. Ääni muuttunut Henkalla vähäsen, mut ei se haittaa.
Kui sillä on noin hiton isot pupillit tossa :question: :open_mouth:

Mä oikeesti rakastuin toho biisiin.
Toivottavasti levyllä olevat muut biisit on yhtä hyviä/parempia, ku toi.

FANTASTIC! :stuck_out_tongue:

why so serious? :astonished:
Mikään varsinainen fani itsekään ole, enkä levyä tule ostamaan, mutta mistä moinen tunteenpurkaus?
Näyttää että aiheesta kuin aiheesta täytyy saada ylimielinen dissaus päälle :unamused:

Joo, makunsa itse kullakin - ei kyllä itelle ole koskaan mikään räbä putoillut, mut so what? - toiset diggaa toiset ei. ^^

Toisaalta oonki niin itsekäs et kuuntelen enimmäkseen omien proggisten musiikkia. :smiley:

Vittu, psykee, psykedeliaa, fiilistelyy ja 60 - 70luvun tuulahduksia!

Mun mielestä henkalla on moniakin hyviä biisejä, hyviä riimejä.
Ehkä oikeessa olotilassa kuuntelu vaikuttaa asiaan.
Ja psyyke täytyy olla vähintään 90asteen kulmassa jotta musiikki toimii.

“Päiviä puhumatta, sirrpaleet lattialta kerätä, ne on liian terävät…” :mrgreen:

Joo vilkaiskaapa tämän nimimerkki lefalefan viestihistoriaa: 7 viestiä, kaikki samaa mainostamista. Kumma ettei näin selkeästi kaupalliseen kirjoitteluun ylläpito puutu, vaikka muuten onkin sensuurikynä herkässä…

hmph, nyt tarvitaan kyllä lisää vetoapua että tästäkin saadaan täysiverinen dm-topic :confused:
itseasiassa olisin voinut pasteta vastaavaa mihin tahansa ketjuun mistä mr.maailmankansalaisen paskanlänkytystä löytyy…
eli nosto :arrow_right:

tä oli hyvä :laughing: look whos talking. väsyttää vaan lueskella tätä saittia nykyään, kun abaut jokainen topikki on tukotettu täyteen ylimielistä lässytystä sinulta, eikö jo tunnu että olisit jo antanut panostuksesi internetille? mä voin vaikka kirjoitella puolestasi ryynien nimiä mikä vaikuttaa-topikkiin.

Toi on vaan sun mielipitees, harva on sunkaa samaa mieltä.
Henkka on just v*tun asia jäbä ja tekee TOSI hyvää musiikkia!
Turha valittaa,ei ole pakko ostaa eikä kuunnella,jos pistää jäbälle pinnan noin kireelle…

Ja tien, et sadat, tuhannet ihmiset on mun kanssa samaa mieltä! :laughing:

minkä takia mä saan vaan muutaman rivin vastauksia, kun buranat-nenään-ketjussa vaahtosit sivukaupalla.
enkö mä ole tarpeeksi hyvä :frowning:

En osaa päättää pelastiko tää vääntö mun päivän vai pilas sen lopullisesti :smiley: